vtech v smile

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamabeer, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
  2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    wij hebben vorig jaar een vsmile van vtech gehaald en het was en is een groot succes. (ondanks dat Kylian nog maar 2 was).

We hebben het spel van winnie the pooh erbij en die was in het begin een grote hit (nog wel maar hij heeft nu ook diego en lion king ;)).
    De spellen zijn leuk en toch ook heel leerzaam (bij winnie moeten ze het alfabet vinden, daarna cijfers en kleuren)

Hij stond eerst beneden maar nu op zijn eigen kamer en vaak moeten we hem gewoon remmen want als het mooi weer is vind mama het niet nodig dat hij er mee speelt :D, het is dus nu echt een traktatie voor regenachtige dagen (en dan kan mama even rustig de was opvouwen).

Groetjes Anita

3. Hier is het ook een succes heb hem al voor dat iris 2 jaar werdt en ze speelt graag ermee met de speeltjes van winnie de poeh en dora

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    dan ga ik hem halen...ik zou het namelijk zonde vinden als ze gewoon weg niet geintreseerd waren erin. Maar zoals je zegt voor als je de was gaat doen :D zet ik die vent van mij achter de xbox en hun boven achter die haha hele huis stil:D maar ik wil geen tv op de kamer van hun dus maar even een kamertje ombouwen tot speelkamer.

5. sammmie

sammmie Actief lid

6 sep 2006
    154
    0
    0
    Ik vind het ook eigenlijk wel een goed idee! Je brengt me op een goede gedachte ;)
    Nikita van mij is 2jr 4mnd misschien dus ook wel wat voor haar. (ze is gek op dora, daar hebben ze ook een game van volgens mij)
    nu heb ik gelijk even op internet gekeken en zag daar ook een nieuw soort console van v-tech, iets met 'motion', ik zag ook de v-tech smile pocket. Of zouden ze daar te klein voor zijn?/?

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    v smile pocket kan lex (bijna 4) nog niet mee omgaan dus ik zou het niet doen...die motion is volgens mij zoiets als de wii dacht ik..op youtube staan veel filmpjes van kinderen die ermee spelen

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jullie hebben mij aan het twijvelen gebracht, ik dacht echt dat het pas na 3 jaar leuk zou worden.
    Heb het net met mijn man overlegt en die zegt ook, ja waarom niet doen dan, lijkt hem ook wel heel erg leuk.

Maar inderdaad benieuwd naar de smile en de motion versie wat het verschil is, in ieder geval de prijs haha

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Toen wij het gehaald hadden had je de motion nog niet dus die mist hij ook niet. :D

Wat ik ook fijn vond is dat je spellen ervoor kunt kopen die (als ik het goed heb) nog tot (of vanaf) 6 jaar gespeeld kunnen worden.

Kylian is nu helemaal in diego (heeft wel hulp nodig maar het is ook erg leuk om even samen te doen) en dan vooral het gedeelte waarbij hij de microfoon nodig heeft om een beest na te doen :D

Groetjes Anita

9. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Ze hebben dat ding bij onze VK staan en dacht idd dat hij er te klein voor zou zijn maar misschien is het dus wel een leuk kado voor Sinterklaas.

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ligt natuurlijk ook helemaal aan het kindje, maar ja, stel je koopt het en het kind kijkt er niet naar om, kan je het nog altijd wegzetten voor over een jaartje!

Joris vind er nog niks aan, maar die heeft gewoon het geduld niet voor! Maar zoals mijn nichtje van 8 jaar heeft een WII en toch vind ze het nog altijd leuk om af en toe een spelletje op de v-smile te spelen, dus het kan toch lang meegaan de spelcomputer!

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier ook al heel lang een succes. Ze heeft m vorig jaar van sinterklaas gekregen. Speelt Mickey Mouse, Dora en Winnie the Pooh.

12. sammmie

sammmie Actief lid

6 sep 2006
    154
    0
    0
    Ik heb even in de winkel gekeken, en bij de Bart Smit is hij nu heel goedkoop. Iets van 45 euro en dan kreeg je er ook nog een adapter bij t.w.v. 15 euro. (waar die nou voor is???)
    Misschien doordat die 'motion' nu uit is, zijn de gewone console's wel goedkoper geworden.
    Ben er nog steeds niet uit... Misschien dat die 'motion' nog te moeilijk is?!

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sammmie -> die adapter is zodat je geen batterijen hoeft te gebruiken ;)

Deel Deze Pagina