Vu cryo tp in de wacht gezet?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Doortje81, 20 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak cryo tp en hoe vaak moeten wachten?

1. 1 cryo en1 maand moeten wachten

2. 2 cryo's en 1 maand moeten wachten

3. 3 cryo's en 1 maand moeten wachten

4. 4 of meer cryo's en 1 maand moeten wachten

5. 1, 2 of 3 cryo en meer maanden moeten wachten

6. 4 of meer cryo's en meer maanden moeten wachten

7. 1 cryo niet hoeven wachten

8. 2 cryo's en niet hoeven wachten

9. 3 cryo's en niet hoeven wachten

10. 4 of meer cryo's en niet hoeven wachten

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb een zoontje gekregen dmv ICSI in het VU. Nu hebben we ook nog cryo's en willen we die in 2016 proberen terug te plaatsen. Nu vond ik in het eerste traject het wachten zooo vreselijk, rustmaanden, een maand aan de pil, dat soort dingen. Nu bij de cryo tp zie ik het meest op tegen de spanning of er wel plek is, omdat ik dus zo gefrustreerd kan worden van het 'niks' doen (misschien is het in een tweede ronde anders hoor, omdat ik nu mijn heerlijke ventje heb natuurlijk).
    Voor de dames die cryo terugplaatsingen hebben gedaan in het VU mc of de ontdooiingen daar hebben laten doen in 2015. Hebben jullie 1 of meer keer te horen gekregen dat je een ronde over moest slaan?
    Dank jullie wel!

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik heb 1x gehad dat ze zeiden we weten het niet.. Was geen nee maar ook geen ja, dag zelf moeten bellen of t nou wel of niet door ging ivm plek.

Maar anders keren wel aan de beurt , dit keer wel voorrang gehad ivm pipelle en t was gister en ook drukke maand dus veel geluk. Maar ken er ook zat die wel maandje moesten wachten.

Wij lopen in het Fleovoziekenhuis Almere in combinatie met het VU

3. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Wij hebben de afgelopen 3 maanden een cryo tp gehad in het VU en er was dus ook alle 3 de maanden plek voor ons. Ik heb het alle 3 de keren ook heel snel gehoord of er plek was.

Wij lopen in TerGooi ziekenhuis in Blaricum in combi met het VU

4. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Wij hebben het afgelopen jaar meerdere cryo terugplaatsingen gehad, maar het is nooit te sprake gekomen of en plek was. Dat was bij ons in 2011/2012 wel anders ja. Elke maand spannend, ondanks mijn endometriose waardoor ze me het liefste door wilde laten gaan.
    Maar nu geen problemen mee gehad dus. In december/feestmaand is het volgens mij altijd drukker door vooral minder bezetting.
    Je zou natuurlijk ook kunnen bellen om te informeren hoe het er voor staat en wat je angst is.

(Liesjuh, wij zaten er ook 3 december voor de tp, is ook sterk... :) Balen dat het niet gelukt is met de cryo's die jullie nog hadden..)

5. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Lades, dank jullie wel. Dat geeft de burger moed! Ik begrijp dat ze over gaan op een digitaal systeem en ze daardoor tijdelijk wat minder mensen plannen, dus ik hoop maar dat dat allemaal meevalt!

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Misschien was ik iets te enthousiast met mijn poll :) nog meer meiden met ervaring?

Deel Deze Pagina