Volgens mij is daar geen vaste regel voor. Ik heb mijn AMH waarde in augustus 2019 laten prikken en deze was toen 1.87 (ik was toen 40 jaar). Begin dit jaar is bij weer geprikt en was toen 1.58 (bijna 42 jaar en 1,5 jaar later dan de 1e keer prikken van AMH). Volgens mij is de daling bij iedereen anders.
Oh wauw heel mooi amh waarde heb je op je leeftijd. Maar je bent wel zwanger geworden door middel van eicel donatie zie ik in je onderschrift klopt dat? Zo ja wat was de reden gezien je een mooi amh waarde hebt
Ja klopt. Conclusie van de artsen: slechte eicelkwaliteit. En dan kan je nog een mooie amh waarde hebben, maar daar heb je dan helaas ook niks aan.
In 2017 had ik een waarde van 0,4 en in 2019 was deze nog hetzelfde. Lage waarde maar wel goede kwaliteit eicellen.
Gemiddeld daalt het 0,15 per jaar. Dichter op de overgang (dus bij lager amh) daalt het langzamer. https://hesselsgrob.com/nieuws/uitleg-over-twee-nieuwe-testen-amh-en-fsh Overigens zegt het, zoals hierboven ook al paar keer aangehaald, niets over eicelkwaliteit en alleen iets over eicelreserve.