Meiden, Ik kom zo binnenstormen in jullie 'hechte' topic, maar zit met een vraag en hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen. Vorig jaar hebben wij een docher mogen krijgen dankzij DD! Echt een wonder, na de 4e icsi was het raak. Voor ons was het de eerste keer in DD. Ons vertrouwen was helemaal weg in de Nederlandse ziekenhuizen. Nu kriebelt het erg voor een tweede... en ben ik aan het rondkijken. Het liefst wil ik gelijk weer naar DD, maar de afstand houdt me tegen. Zit per dag 8 uren in de auto. Nu lees ik goede verhalen over het Vu, alleen nu vraaag ik me af in hoeverre zij rekening houden met jouw wensen? Wijken ze af van het NL protocol? * Ik zoiu graag het korte protocol willen volgen * Menopur spuiten ipv Puregon Weet iemand hoe dit zit, of heeft er ervaring mee? Bovendien wil ik gelijk weer voor icsi gaan, met ivf hadden we geen bevruchting. Of wordt dit door Vu opnieuw bepaald? In DD hebben we imsi laten toepassen, dus geen polonaise meer met zaadmonsters En moet ik opnieuw weer allerlei onderzoeken ondergaan? Hopelijk hebben jullie antwoord op mijn vraag, alvast erg veel dank daarvoor. Ik wens jullie veel succes met de mooie zwangerschappen, de magische schopjes. Maar ook voor de meiden die nog middenin het proces zitten, wens ik veel succes. Hopelijk komen jullie dromen uit Liefs Alice