vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Nip, succes met aanmelden!! Duim dat je door mag!
    Zaad loopt 3 maanden achter.
    Dus als hij onder narcose is geweest, kan het 3 maanden verminderd zijn. Daarna is het weer in orde.

2. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Tash, dikke knuf, ik hoop ook voor jou dat je weer starten mag met de volgende cryo.

Saar, heb je nog getest?

3. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aklina heb nog niet getest omdat ik dacht laat ik tot morgen ochtend wachten wat dat is dan 48 uur na de test in het VU. Maar heb vanochtend nog wel ff gebeld om te vragen wat nu eigenlijk onze kansen zijn en die zijn heel erg klein is mij vertelt :(

4. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    He wat balen saar... Kan me voorstellen dat je enorm bang bent! Wat een onzekerheid.

Mag ik vragen waarom er bij jou steeds 2 terug zijn gezet. In mijn geval is daar namelijk totaal geen mogelijkheid. Terwijl ik het echt vreselijk vind dat er 1 weggegooid gaat worden.

5. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zo vanaf het begin gegaan. Na 8 iui's dachten ze bij de eerste ivf dat het terugplaatsen van 2 meer kans bood. Ook gezien mijn leeftijd misschien??, 33!! Maar dat was besloten door het eerste ziekenhuis waar ik de eerste 2 IVF'S heb gehad.

6. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Aha... ander ziekenhuis, dat verklaart het want in de vu doen ze het nooit onder de 36... alleen bij de derde poging is het te overwegen...

7. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Daar was ik weer!

We zijn aangemeld en mogen meedoen! Dus dit gaat definitief ronde 3 worden. Ik hoef pas voor 1e fm op dag 12! En ze verwachten de iui op de 15e maart te kunnen doen. Dat is goed nieuws, ik ga de 17e naar Milaan. Dus ik heb zelfs een dag reserve.

Wel de 12e meteen langs de anesthesie voor de kijkoperatie.

@aklina; Thanx voor je info over zaad. Daar was ik al bang voor. Meteen de 12e maar eens checken wat de wachttijd is bij t vu voor zijn probleem, wie weet valt t tegelijk met mijn kijkoperatie... En dan zien we wel weer verder. T leven van n vu meisje bestaat toch voornamelijk uit wachten moeten we maar denken....

Hoe zou t trouwens zijn bij plaatselijke verdoving? Zou dat ook invloed hebben op zaad?

@saar; wat een waardeloos nieuws... Balen. Maar aan de andere kant: de kans in de loterij is ook heel klein, en die kun je ook winnen! Dus ik duim verder! Duim Duim DuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuim....

8. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    ten eerste: saar, wat een ontzettend rot en zenuwslopend nieuws! Ik wens je heel veel sterkte met het wachten meis en duim, duim, duim dat het toch nog de goede kant op gaat.

@nip: ik kan je gerust stellen! In principe heeft narcose geen invloed op het zaad hoor! :) Vascaman is vorig jaar geopereerd en onder narcose geweest, best lang een uur of 2. We hebben toen aan de anesthesist gevraagd of die wist of het slecht was en die gaf aan dat dat volgens hem niet zo was. We zaten toen in de periode van het testen van het zaad en hebben een paar dagen voor en 2 weken na de narcose getest. De test na de narcose was zelfs de beste die hij ooit heeft gehad! :D Wie weet kwam dat wel van het rustig in bed liggen herstellen van de operatie (zijn amandelen zijn geknipt en dat is bij volwassenen best een flinke ingreep).
    Dus daar geen zorgen over maken hoor!
    Super dat jullie door kunnen. Had je ook echt wel recht op na deze wacht maand hoor. En nu duimen dat het lukt voor Milaan. Dus lekker laten groeien die eitjes. Wel spannend dat je pas dag 12 hoeft voor je eerste meting. Dat geeft altijd wel een lekkere indicatie van hoe hard het gaat, als je eenmaal een fm hebt gehad. Ben jij zo regelmatig dat ze nu al weten dat het zws de 15e wordt?
    Ook voor jou gaan we dus duimen!

@tash: meis, wat is het voor jou ook ontzettend rot. Ik kan niets anders zeggen. Ik hoop dat er gauw weer een zonnestraaltje komt.

@aklina: nog 2 daagjes! spannend he meis. Sterkte met het laatste wachten.

@andere meiden: ik weet alles ff niet meer uit hoofd, sorry! Maar in elk geval dikke knuffel en kus vanuit hier.

@hier: ik zit met aankomende ongi-krampen dit te typen en denk dat ongi morgen komt. Iets eerder dan gepland, want heb tot dinsdag middag de utro doorgebruikt en hoopt dat het dan zaterdag zou komen, maar denk dat ik dat niet volhoudt. Nou ja, ook wel lekker en logisch dat het op een gegeven moment gewoon doorbreekt.
    Verder ben ik ff wat op afstand geweest, heb wel meegelezen. Ben een beetje in een moeilijke stemming. Toch wel erg teleurgesteld over het niet lukken, wat zenuwachtig voor de operatie en vooral ook helemaal uit het lood geslagen door mijn nieuwe werk.

Er zijn namelijk weer nieuwe ontwikkelingen ;). Het werk is gedeeltelijk leuk, maar ook heel stressvol en helaas werd ik nogal aan mijn lot over gelaten. Dat was toch niet zo heel prettig. Daarbij kwam ook nog dat ik dus toch nog op gesprek ben geweest bij die andere baan. Het gesprek was heel leuk, maar de baan toch niet helemaal wat ik wilde. Dat heb ik ook uitgesproken en ik dacht/ hoopte dat mijn dilemma dan over was. "Helaas" belden ze dus een paar dagen later, dat ze me graag willen hebben en me een baan willen bieden, zoals ik beschreven had dat ik het wel zou willen...! Wederom enorme twijfel dus. Die andere baan heeft voordelen, maar mijn huidige ook. En ik weet dus echt, echt, echt niet wat ik nou het liefste wil.
    Ik merk dat ik het echt heel moeilijk zou vinden om mijn net nieuwe baan weer op te zeggen. Daarbij weet ik ook niet of ik dat überhaupt dus wel zou willen. Maar door dat dilemma wordt ik nu ook heel erg kritisch naar mijn huidige baan en heb ik ineens veel meer last van alle dingen die ik minder leuk vind daar. Want het voelt wel alsof ik er dan een andere misschien wel hele goede baan voor op geef. Dus dan moet het wel allemaal heel erg leuk zijn hier. En die garantie heb ik gewoon niet. maar andersom geldt dat dus ook. Snappen jullie het nog?

Heb wel met mijn huidige baas gesproken over mijn twijfels (in t diepe gegooid worden, niet van die andere baan) en dat was een goed gesprek en belooft beterschap. Ook heb ik vertelt van de mmm en de operatie en ook daar reageerde hij relaxed op. Dus weer puntjes voor huidige baan.

Ik weet dat ik niet moet zeuren, want het is echt een luxe probleem, maar toch zit ik er echt niet lekker door in mijn vel. Ik kan al zo slecht kiezen (ik wil nog wel eens een heeeeeel klein beetje twijfelen ;)). En ik merk echt dat ik nu ineens veel kritischer in mijn huidige baan sta en dus last heb van veel dingen, die er misschien wel gewoon bij horen. Zucht. Nou ja, ik heb nog een paar dagen om te beslissen. Eerst maar eens goed uitslapen, want de nieuwe baan vreet energie.

Dus nu maar eens lekker voetjes omhoog, op de bank en met vascaman op de bank.

9. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @nip: zie nu dat jij fm hebt, als ik (zws) onder het mes moet! Zal wel op andere afdeling zijn, maar toch. Gezellig idee :)

10. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Lieve, lieve vas. Wat ben ik ook blij met je!

Wat kun je mij weer goed gerust stellen. Thanx!

Had ik ook al gezien dat we er op dezelfde dag zijn. Ik zal dan extra aan je denken. Ik wil je zelfs opwachten bij de uitslaap kamer, of je succes wensen, maar dan sta ik vast bij het verkeerde bed, whahaha!!!

Moeilijk hè, die dilemma's??! Luxe probleem idd, maar net zo goed een probleem hoor! Ik zou t ook moeilijk vinden. Maar als ik nog even nadenk, over wat mijn gevoel is over alles wat je tot nu toe hebt geschreven over je nieuwe baan, dan heb ik best veel wel min puntjes gehoord! En best wel stress volgens mij... Dat kan omdat je misschien net zo onzeker met dit soort dingen bent als ik, maar misschien ook wel om dat deze baan ook niet is wat je ervan verwacht had? Ben je dan niet aan jezelf verplicht om een baan te kiezen waar je wel blijer van kunt worden? Ze willen je hebben! Ze willen je baan zelfs creëren! Dat moet toch een eentje goed gevoel geven, toch?

Werken op n plek waar je niet echt op n plek bent, kost veel te veel energie op termijn... X voor jou!

@aklina, met nog een paar daagjes wachten, heb je eigenlijk al eens iets gehoord over je klachtenbrief?

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @NipNip, super dat jullie weer mogen beginnen!!!
    Gelukkig heeft Vasca je kunnen geruststellen vwb narcose en zaadkwaliteit.

Hoe gaat het met jullie plannen voor de eigen zaak?

@Vasca, ik vind het niet echt een luxeprobleem ;). Het is toch je werk en het is belangrijk dat je lekker op je plek zit aangezien je er zoveel tijd van de dag en week doorbrengt. Maar ja, voor welke baan je moet kiezen, daar kan ik je echt niet mee helpen. Veel succes met afwegen en uiteindelijk de beslissing nemen. Hoe lang heb je nog bedenktijd bij die andere baan?

@Aklina, ik wil jou alvast veeeeeel succes wensen voor morgen! Ik duim dat cryo mooi ontdooit.

Ik ga vandaag met vriendinnen een nachtje erop uit. Mijn schoonouders hebben een leuk 2e huis in het oosten van het land en daar gaan we strakjes naartoe. Vanavond lekker uit eten, morgen nog wat leuks doen en dan weer richting huis.
    Dus, tot zondag weer!!!!

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Nip, yeaaah wat fijn dat jullie mogen beginnen!

@ Vas, ik zou je ook niet kunnen helpen kwa keuze. Je moet doen wat het beste bij je past en je jezelf het prettigst voelt! Maar ja dat is zo'n standaard opmerking;)

@ Aklina, spannend meid morgen! Hopelijk een heeeeeeeeeele mooie plak beeb voor jullie!

@ Emma, heerlijk er ff tussenuit! Geniet ervan!!

@ Saar, nog getest vanmorgen??

@ hier niet veel bijzonders! Extreem moe alleen ;)

Liefs

13. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esther heb getest maar word er niets maar dan ook niets wijzer van. De test ziet er echt bijna net zo uit als de eerste en tweede. Eigenlijk geen goed nieuws denk ik!! Ik ben me gewoon aan het voorbereiden op het ergste, graag had ik nu natuurlijk een dikke vette donker roze streep gezien maar ja....... Aan de andere kant; ook nog geen ongi!!!! Dus daar klamp je je ook weer een beetje aan vast. Ben als het ware nu 3 dagen overtijd?????? Heeeeeeeel erg raar wat me lichaam met me aan het uitspoken is op dit moment!!! KNETTERGEK word ik ervan......

14. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ergste is ben vandaag vrij dus zeeën van tijd om mezelf gek te maken met ideeën en gedachten wat wel te doen wat niet en ga zo maar door, dus bedacht ik net om een clearblue digitale zwangerschap te gaan halen. Kijken wat die ervan vindt. Wel of niet zwanger, hihihii! Ach ben zo langzamerhand aan het flippen, neem me niet kwalijk dames,

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Saar, is toch logisch, zeker na zoveel pogingen. En je kan dan idd beter werken, heb je tenminste wat afleiding...

16. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Nip, heb nog niets verder van mijn klacht vernomen. Alleen dat ie in behandeling is genomen en dat het binnen 3 maanden afgerond za zijn. Ben benieuwd!

Saar, kan me voorstellen dat je helemaal knetter word. Wat een spanning en onzekerheid. Sterkte!

Vasc, kan me voorstellen dat je twijfelt! Moeilijk hoor. Kan je niet adviseren. Vind het wel een hele mooie kans om alsnog een baan naar je hart te krijgen i.p.v. stressvolle, aan je lot overgelatenworden baan. Succes met kiezen!

Vanmiddag gaan mijn eggies uit de vriezer in de stoof. Morgen ochtend bellen... ieks! Vind het wel weer lekker hoor om op dit punt te zijn beland. Er gebeurd ten minste weer iets. Heb weer een kans!

17. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Meiden, goed nieuws, de emmy (otje genaamd) is goed ontdooit en vanmiddag hebben we de tp.
    Heb de laatste paar uurtjes vanmorgen toch wel wat onrustig geslapen. Zo spannend vind ik dat telefoontje.
    Mijn man werd wakker toen ik ging bellen en toen hij mij "oh gelukkig" hoorde uitzuchten dacht ie: oh ja, het kon ook niet goed zijn ontdooit... daar had hij helemaal niet bij stil gestaan dat het daar nog fout kon gaan.... Heerlijk als je die stress gewoon niet voelt. Maar goed, het is goed gegaan godzijdank!

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Aklina, iig goed ontdooid, gelukkig maar! Nu terugplaatsen en plakken maar (alsof t nix is ;))!!

19. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Aklina ontzettend veel geluk, zet m op vanmiddag. En dat ie maar lekker blijft zitten en zich pas over 9 maanden laat zien!! xxx

20. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @aklina: hoe was t vanmiddag? Goed gevoel om otje nu veilig bij je te hebben? :) we gaan weer aan het duimen hoor!

@saar: vind t zo naar voor je al die onzekerheid :( jammer dat zo'n test toch niet ook at extra zekerheid geeft dan he. Veel afleiding zoeken maar deze week. Sterkte!

@ ikke: ongi begin voorzichtig door te breken. Vind ik wel fijn, want ging al weer zenuwen dat ie nu dan weer te laat zou komen door overdosis hormonen en we dus het doel voorbij zouden schieten. Als t vanavond nog goed doorzet is de operatie netjes op dag 10, komt t morgen, dan dag 9 dus.

Met werk neig ik toch sterk naar blijven. Ben er nog niet helemaal uit, maar heb gelukkig iets meer rust al erin. Zie gek genoeg ook uit naar de operatie nu. Wil hem maar achter de rug hebben.
    Nu naar verjaardag van zwangere vriendin. Is er "een van ons" die na 3 en half jaar beloond is, dus gun t haar gelukkig wel heel erg. Maar van baby kadootje kopen worst ik toch weer zoooo ongeduldig: ik wil óók!!

Deel Deze Pagina