@ Aklina, yeaaaaaah wat fijn ! Otje gaat het vast heel goed doen en die heb je over 9 maanden gewoon in je armen @ Saar, balen meis. Wat verschikkelijk die onzekerheid! @ Vas, logisch dat je ongeduldig wordt als je eigen droom ook zo enorm groot is! Fijn dat je wat meer rust gevonden hebt! Liefs
Hoi meiden, Hoop dat jullie allemaal een lekker, relaxed weekend hebben gehad!!! Ik heb flink in de stress gezeten (en zit er nog steeds). Ik wilde toch weer heel graag een testje met jullie delen die ik vanochtend gedaan heb. In mijn ogen lijkt ie nu stukken dikker en duidelijker dan de eerste 3. En dat wil denk ik dan ook weer zeggen dat Hcg misschien toch nog gestegen is? Maar is dat ook vodoende? en dat hoor ik pas woensdag, pffffff. Dit had ik echt nooit voorzien. Ik dacht altijd na een bloedtest bellen ze je op en zeggen ze of sorry, helaas/ of gefeliciteerd. En niet ja, je bent een beetje zwanger !!!!!!!1
@ Saar, hij lijkt dikker inderdaad, maar of het genoeg is kan ik je niet zeggen.... hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Vriendin van mij heeft 3x waardes van 28 gehad maar de streepjes bij haar werden lichter... dus misschien positief....
Saar, hij lijkt inderdaad dikker. Had je nog die digitale van clear bleu gedaan? Stijgt het aantal weken misschien? Nog twee nachtjes slapen. En geen bloed geeft moed!!!! Bedankt voor alle positieve reacties meiden. Otje zit lekker warm daarbinnen. Helaas was de kwaliteit niet zo goed. ij is 8 cellig ingevroren en ook na ontdooien bleef ie 8 cellen. Geen fragmentatie te zien dus dat is een goed teken maar hij was niet actief meer gaan delen. De kans is dus niet zo heel groot, maar in onze ogen is een kan een kans. En kneusjes emmies kunnen hele mooie sterke beebs worden. Dus wij geven al onze energie en kracht aan ons kneusje in de hoop dat ie blijft zitten.
@Aklina, een hele goede instelling. Goed van je dat je positief blijft. Geloof heel erg dat positieve gedachten kunnen bijdrage aan een positief resultaat. @Esther, over hoeveel tijd had jouw vriendin die drie waarden gemeten??? En omdat test nu bij mij overduidelijk donkerder is dan de eerdere testjes lijkt me logisch dat de hgc waarde gestegen is, of hoeft dat niet zo te zijn??
Lijkt mij wel. Een test meet alleen wat er in jouw urine zit. Zijn je testjes van hetzelfde merk? Zelfde moment van de dag getest? All: ik ben begonnen met mijn allereerste poging! De pil tot 14/3 en dan deca bijspuiten, dan na een bloeding weer bellen en dan GonalF spuiten. Ik kan helemaal geen voorstelling maken van wanneer mijn punctie ongv kan zijn..
@ Mirakel, ik heb 14 dagen Gonalf gespoten in totaal... maar geloof dat ik wel lang gespoten heb.. @ Saar, ze testte ook om de dag na de bloedtest. Ze heeft 3 tp gehad en alle 3 positief getest maar alle 3 de keren te laag HCG maar haar testen werden dus niet donkerder zoals de jouwe. Dus is hoopgevend lijkt me! @ aklina, jullie otje is vast enorm sterk! Ik duim!!!! Blijf maar lekker plakken bij mama Otje! Liefs
@Mirakel, ja ik gebruik steeds dezelfde testen, eerst in de avond getest vervolgens 3 testjes in de ochtend gedaan! @Aklina, nee heb geen clear bleu gebruikt omdat ik dezelfde testjes wil gebruiken. En inderdaad, geen bloed geeft zeer zeker wat meer moed @Vasca dank je wel, nu nog 1 nachtje en dan weten we meer!!! @ Esther, mijn testen worden donkerder inderdaad, maar alsnog durf ik daar geen conclusie uit te trekken. Verschrikkelijk!!! Maar ik ben vol vertrouwen!!! We zullen het over ongeveer 24 uur weten..........
Ohhh Emma, wat mooi om die 11 weken onder je banner te zien Nog een weekje dan heb je de 12 bereikt!!! Hier nog bijna 2 weken en zit ik er ook al op! @ Saar, heb je nog getest vanmorgen??? Liefs
@Saar, bedoel je dat hcg 35 was?...... Meis, wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte.... Dikke knuffel.
Saar, en nu dan? Want het stijgt wel. Dus ondanks dat het niet goed is, maak je wel hcg... Dus krijg je nu nog controle ofzo?
Ik moet maandag WÉÉR bloed laten afnemen en dan hoor ik maandagmiddag wat verder te doen. Maar over de telefoon kreeg ik duidelijk te horen dat het niet goed is. En ook al zou je nu kunnen zeggen dat ik zwanger ben, tis geen goeie zwangerschap. Ze zijn zelfs bang voor een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Dus willen ze me goed in de gaten houden. Als ik kijk op tabeltjes van wat je hgc waarde moet zijn bij 3 weken, dan zit ik goed maar toch niet......
Gatverdarrie. Maar kun je met een IVF behandeling dan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap krijgen? Al met al, toch niet goed. Wat frustrerend dat je nu wel weet dat t niet goed is, maar niet weet wat... Ik leef met je mee...