vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nip , ja ik was ook heel verbaasd maar het schijnt een enkele keer te gebeuren. De embryo wordt wel in je baarmoeder teruggeplaatst maar zoals ze mij verteld hebben kan ie aan de wandel gaan en zo buiten de baarmoeder komen. Ik vond het ook een heel raar verhaal en had het nog nooit eerder gehoord!! Mijn grootste hoop is dat het DAT in ieder geval niet is want dan heb ik echt een probleem!!!

2. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben voor de 2e maand uitgelood
    ben erg verdrietig dat ik weer geen terug plaatsing heb.
    weet iemand of je hier over klacht kan indienen of zo
    er waren veel aanmeldingen vanuit umc gekomen
    en kan je een gesprek aan vragen met een arts?

groetjes diana

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Saar, op zich is je hcg an sich wel mooi gestegen maar de waarde is idd laag voor jouw termijn. Een BBZ kan idd echt! Het is een ander forum meisje hier, Juulzon dacht ik, ook overkomen. Hoop echt dat dat het niet is!! Houd goed in de gaten of je hevige buikpijnen krijgt. Helaas kan Noa daarover meepraten :(

4. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Susan ik zit nu 19 dagen na terugplaatsing. Is dat dan inderdaad te weinig???

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Saar, toch wel 350, maar da's dus te weinig voor dit termijn :(:(....shit!
    Ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan en hoop voor je dat het geen bbz is.

Bij IVF/ICSI heb je trouwens een verhoogde kans op een bbz ;).

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Je zou nu op 25 dgn na pregnyl dus 23 dgn na eisprong dus 9 dgn overtijd, oftewel zwanger 5 wkn en 2 dgn zijn. Op zich is je hcg wel goed verdubbeld om de dag, als je die startwaarde van 27 bekijkt. Dan loop je in principe goed op het verdubbelschema. Maar volgens mij willen ze een waarde zien van 1000+ denk ik? Ik zou afwachten tot maandag en dan maandagmiddag vragen om een echo, als je nog steeds geen bloedverlies hebt gehad... Dan is er vast al een vruchtzakje te zien en dan moet die iig in de bm zitten. Is iig een BBZ uitgesloten. Hartactiviteit is pas te zien vanaf 7 wkn en mocht het idd een trage innesteling zijn, dan is t in jouw geval Miss nog wel later.

Houd jezelf gewoon echt goed in de gaten en verder is t, hoe kut ook, afwachten tot maandag... Denk dat thuis testjes je Ook niet gerust zullen stellen trouwens :(

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Jeetje Saar, hoe klote! Je HCG is inderdaad wel mooi volgens verdubbel schema! Maandag afwachten en hopelijk geen BBZ. Buikpijn ed. in de gaten houden!

Knuffel

8. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Esther dank je!! Ja klote he???
    @Susan, dank je wel voor bericht. Ik wil graag geloven dat het een trage is en dat het allemaal wel goed zal komen, maar dan moet ik nog 4 hele dagen zien door te komen. Ik ga dan ook zeker om een echo vragen. Met andere woorden, wachten wachten wachten..............

9. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Saar, meis wat balen dat het nog niet genoeg was. Maar inderdaad... het stijgt wel! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar ik kan me voorstellen dat je ongelofelijk verdrietig bent!

Diaantje, meid wat k*t dat je een tweede keer uitgeloot bent. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb inderdaad een klacht ingediend. En die wordt nu door de klachtencommissie behandeld. Wat doe jij ook al weer? IVF of IUI? Ik wil je mijn brief wel mailen als evt. voorbeeld?.

Voor mij gaat de tweede wachtweek in. Gelukkig is de eerste heel snel gegaan. Hopelijk de tweede net zo!

10. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Diaantje, heb ff je historie erop na geslagen, en zie dat jij ook voor een cryo gaat. Precies dezelfde situatie als ik gehad heb. Ik hem mijn arts aan de lijn gekregen en die raadde me aan een officiele klacht naar de klachten commissie te sturen. Daarmee kunnen de het vf centrum steunen in hun strijd voor meer personeel. Als werknemers klagen gebeurd er meestal niets, maar als maar genoeg patienten veranderd er eerder iets.

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Diaantje, wat onwijs balen dat je wéér een cyclus moet wachten....zucht....

Ik zou net als Aklina ook een klachtenbrief sturen. Hoe meer patienten klagen hoe beter, dan moeten ze wel inzien dat er personeel bij moet of dat ze anders patienten en dus inkomsten gaan verliezen ;)

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Diaantje, jeetje hoe irritant! En inderdaad zoals Aklina en Emma zeggen ook een klachtbrief sturen! Hoe meer hoe beter!

Knuffel

13. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Saar, wat balen meis.
    Klopt inderdaad dat teruggeplaatste Emmy's van een IVF aan de wandel kunnen gaan.
    Ik heb mijn BBzw gehad waarvan ik 6 weken zwanger was.

Maar die 'buikpijn in de gaten houden' is niet nodig hoor, want als het ECHT een buitenbaarmoederlijke is in een ver stadium dan kun je niet om die buikpijn heen. Is NIET TE HOUDEN die pijn en voelt niet aan als een gewone buikpijn, dus dan wordt het (hoe lullig ook) vanzelf duidelijk.

Ik hoop dat die pijn en ellende jou allemaal bespaard blijft...

14. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noa, dank je wel voor het delen van jou ervaring. Wat verschrikkelijk. Ik hoop met heel mijn hart dat het inderdaad niet zo is. Zou je me misschien wat kunnen vertellen over jouw hcg waarden destijds???
    Hoe die zich ontwikkelden?
    Xxx

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Mijn BBzw was niet van een IVF maar van een IUI. Al had de VU dat niet in de gaten, omdat ik bloedde dachten ze 2 weken na de IUI 'standaard' dat het over was en hebben ze me niet getest op een zwangerschap. Ik ging direct uit van hun expertise, tot ik 4 weken later dus middenin de nacht met spoed in de VU geopereerd ben aan een BBzw van 6 weken oud :(

16. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noa wat een vreselijk verhaal. Daarom vind ik het zo goed dat er forums zoals deze zijn. Zo kun je een hele hoop leren van elkaar en mekaar behoeden voor eventuele drama's. Want al zijn het 'experts' in het ziekenhuis, het blijven mensen en mensen maken fouten. Ik ben van plan niet tot maandag te wachten maar morgen al bloed te laten prikken, better save than sorry!!!

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ all, zojuist officieel ontslagen uit het ziekenhuis! WAUW wat fijn! Onze kleine was vorige week maandag 2,3 cm en nu alweer 3,7 cm. Alles zat erop en eraan! Armpjes, elleboogjes, handjes, beentjes, knietjes, voetjes, ruggengraad, hersens en zelfs al kaakjes met tandjes! Ze bleef ff wachten omdat ie nog lag te slapen , ik zei nog heel koel; ach we hebben gewoon nu al een rustig kind en ja hoor toen begon ie toch koprolletjes te maken en te spartelen! Dan kun je echt goed zien dat alles er al aan zit! WAUW hoe bijzonder!

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esther, over een paar jaar maakt jullie kindje in het echt koprolletjes etc. ;):D

19. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Mooi om te zien hè Esther :).
    Wij hadden afgelopen maandag onze laatste echo in het VU en beebje was volgens dr Janneke een showtje aan het geven zo druk was hij/zij. En dat bewegen staat echt op mijn netvlies gebrand, ik vond het zo bijzonder en mooi....nu wil ik het liefst iedere dag een echo om ons kleintje te zien bewegen :D.
    Ik heb nog wat fotootjes in mijn album gezet ;).

Doen jullie eigenlijk een nekplooimeting? En wordt dat bij jullie ook in het VU gedaan? Wij laten zelfs de 20-weken echo in het VU doen.

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Suus ja inderdaad! Bizar eigenlijk he!

@ Emma, ja ik zou ook het liefst elke dag even kijken! Zo gaaf he! Ik ga zo ff naar je foto'tjes kijken! Moet de mijne nog uploaden! Wij doen de nekplooi bij de vk omdat die om de hoek van ons huis is en dat is gewoon dichterbij scheelt enorm en kan in de avonden dus kwa werk ook lekkerder!

Liefs

Deel Deze Pagina