@Aklina, durf je nog niet te testen? Ik had toen op vrijdag de bloedtest en ik durfde toen op dinsdag voor het eerst te testen en die was positief . En morgen is volgens mij je NOD . Maar ik kan er helemaal inkomen als je niet eerder wil testen.
Hmmm, beetje vreemde gang van zaken Nip . Ik mag toch hopen dat ze goed gekeken heeft anders zou dat wel héél erg zijn :x. En een wachttijd van een jaar , dat kan toch niet en dat alleen maar voor een kijkoperatie *valt van haar stoel* Dan duurt het wel heel lang voordat je aan IUI nr. 4 kan beginnen. Ik weet nog wel dat ik vanuit mijn toenmalig streekziekenhuis werd doorgestuurd naar het VU voor eventueel een kijkoperatie vanwege een aan de baarmoeder vastgegroeide eierstok, dat de wachtlijst toen ruim 6 maanden was . Gelukkig vond onze tuinkabouter het toen niet nodig zo'n kijkoperatie .
@ Nip, wat een geklooi zeg! Enne een jaar vindt ik echt belachelijk!! Das wel heeeeel lang! @ Saar en Vas, hoe is het meiden?? @ aklina, ga je zelf nog testen thuis....
Niop, als het echt een half jaar is zou ik zeker naar ander ziekenhuis gaan!! In p'end was ik binnen een maand aan de beurt! Na een ochtend was ik 's middags al weer thuis!
@Lieve meiden!!! Zo ontzettend bedankt voor al jullie medeleven en steun. Doet me erg goed dat jullie aan me denken. Ik heb inderdaad vandaag dus een echo en bloedonderzoek gehad. Ik ben erg blij mee te kunnen delen dat het in ieder geval geen bbz is. Maar goed is het ook niet. Hcg is gestegen van 27, 350, 817 naar vandaag 1835. Maar de echo gaf veel meer duidelijkheid. Ik ben volgens de berekeningen nu 6 weken, maar het vruchtje is zo klein dat ze niet verwachten dat het nog goed komt. Ik moet er nu al rekening mee houden dat het een miskraam wordt. Dat hebben ze me in die woorden vertelt. Het ontwikkelt gewoonweg niet goed genoeg. Nu moet ik weer een week wachten om een nieuwe echo te doen en dan gaan we verder kijken wat de opties zijn. Raar dat ik er niet in wil geloven. Iets in mij zegt dat het nog goed kan komen!!! Ik zou er de wereld voor over hebben als hij/zij bij me zou willen blijven....
@ saar, fijn dat het iig niet buiten baarmoedelijk is! Verder nog steeds geen zekerheid dus! Pfff ik duim heel hard dat het toch nog goed komt!
Jeetje Saar, wat een rollercoaster zeg!! Iig wel fijn dat het geen BBZ is en als we nou ns stug door duimen hier, wie weet gebeurt er dan een wonder!!
Jeetje saar, dus nog steeds onzeker! Maar nog steeds stijgt je hcg dus wel goed. Ik kan me zo voorstellen dat je nog steeds hoop houdt!
@saar; wat een onzekerheden! Wel blij dat het geen bbz is. Maar ik kan mij ook heel goed voorstellen dat je nog steeds gewoon hoop houdt. Dat moet je ook gewoon doen!! Ik sprak laatst een van mijn collega's. Haar dochter is zwanger (gewone manier) en kreeg laatst net de eerste echo. Ze zagen alleen een leeg vruchtzakje. Zij moesten natuurlijk afwachten tot het lichaam het af zou stoten. Toen dat niet gebeurde, nieuwe echo. En wat denk je? Gaat alles helemaal goed!! Kindje ligt keurig op schema. En dat bevestigt mij, dat alles, ook al gelooft bijna niemand er meer in, gewoon goed kan komen. Ik hoop daarom met al mijn hart dat jouw beeb gewoon het groeien even door moest krijgen en nu een inhaalslag aan het maken is. En erop blijven vertrouwen is echt het belangrijkste. Dikke knuffel, Nipnip Ps nee ik hoef nu geen jaar meer te wachten hoor. Dat zou ik niet accepteren. Het jaar gaat in vanaf het moment van aanvragen. Bij ons in juni vorig jaar. Maar vas was ook snel aan de beurt, en volgens mij was haar intake toch later??
Mijn gevoel is goed Nip. Ben nog nooit zo misselijk geweest van de utro... maar toch houd ik het nog even half om half op bijwerkingen. Ik ga donderdag ochtend voor ik naar de vu rijd testen samen met mijn mannetje. Vandaag is mijn Nod. En nog geen spotting!!! YEAH! Nog maar twee nachtjes slapen!!!
@ Aklina, jeetje je houdt het spannend meis wat knap dat je nog niet getest heb haha ik zou het niet meer houden van spanning!!! IK duimmmmmm megahard voor je!
@Saar, nog steeds onzekerheid dus , maar gelukkig geen bbz. Ik duim voor dit kleintje hoor!!! @Aklina, je maakt het spannend . Ik ging net op m'n werk naar het toilet...hele inlegkruisje vol met bloed . Ik ben me rot geschrokken. Heb ook een beetje last van m'n rug en maak me nu best wel ongerust . Heb net de verloskundige gebeld en ik mag eind van de middag even langs komen voor een echo. Oh, wat hoop ik straks een mooi kloppend hartje en bewegend kindje te mogen zien, als ik eraan denk dat het mis kan zijn dan prikken de tranen in m'n ogen .
Ohhh Emma, wat schrikken meis!!! Het kan ook nog gewoon innestelingsbloed zijn hoor! In het VU hebben ze daar nooit iets over gezegt maar dat ik een echo had bij de vk zei ze en liet ze me zien dat er nog een deel innestelingsbloed zat en dat ik dus bloed verlies kan gaan krijgen en dan niet moet schrikken! Maar logisch dat je evengoed schrikt! Hoelaat mag je vanmiddag?? Liefs en knuffel
Emma, wat een schrik!! Goed dat je de vk hebt gebeld en dat je vanmiddag mag langskomen voor een controle met echo. Alleen een goede echo stelt je gerust maar bedenk dat alles beter doorbloedt is nu bij je en dat er misschien wel een adertje gesprongen is en dat er met Emmabeeb niets aan de hand is. Ik hoop op goed nieuws meid! Maar...waarom had je een inlegkruisje in eigenlijk?
Emma, jeetje wat een schrik Van innestelen lijkt het me niet meer. Wel kan het van de groei van je baarmoeder/beeb zijn of na vrijen waardoor adertjes knappen. Fijn dat je zo snel terecht kan bij de VK. Iemand vroeg hoe het met Maria en haar beeb is. Ik weet dat alles goed gaat omdat we op Facebook bij elkaar zitten maar ik vind het leuker als zij er zelf over wil vertellen dan dat ik het doe Aklina, duim duim duim, HOOP ZOOOO dat Aklina beeb eindelijk zijn/haar mooie plekje bij je heeft gevonden