Nip: ovitrelle is eigenlijk hetzelfde als pregnyl. Alleen wordt pregnyl gemaakt van urine van zwangere vrouwen via mvm en is ovitrelle synthetisch. Het werkt volgens mij even goed, maar ovitrelle is duurder en heeft een eigen bijdrage van 40 euro. Je kunt nog wel je verzekering bellen en t uitleggen, zou kunnen dat ze t dan toch vergoeden. Maar geen zorgen om de werking hoor. Volgens mij gebruikt iedereen momenteel ovitrelle nu. Kun je dat nog wel op tijd krijgen? Want ik hoorde dat dat ook schaars aan t worden is. Anders misschien toch nog bel rondje doen bij apotheken of ze toevallig nog iets op voorraad hebben (pregnyl/ovitrelle). Succes ermee. Hoop echt dat ei braaf is en je morgen mag prikken! @voorbeeld: hi hi, jij was mijn voorbeeld, maar ik heb jou nu ingehaald gek he? Hopelijk lopen we straks gewoon gelijk, zijn we nl allebei zwanger!
Nip, ik heb gister ook ovitrelle gespoten.. Er zit geen verschil in de werking, alleen is het ene idd van zwangere vrouwen en het ander kunstmatig.. Heb hier alleen nog geen idee of ik het terug kan krijgen, hoop het wel.. Wat is trouwens wel fijn vind, is dat het een pen is, net als de gonal f, dus geen gedoe met die glazen dingetjes! Ook een lekker dun naaldje en het spul 'prikt' niet! Dus dat maakt weer een hoop goed!
Thanx voor jullie reakties op de ovitrelle. Maakte mij een beetje zorgen of t dan niet iets is wat "dan maar gebruikt wordt", omdat t niet anders kan. Maar t is dus alleen de prijs van t middel. Ik zal unive ns bellen of t misschien toch vergoed gaat worden. Ps, noa, jij woonde toch in de buurt van bovenkarspel? M'n winkel is bijna klaar! Maar dat heb je dan vast allang gezien morgen en donderdag nog de puntjes op de i en dan kunnen we weer vol aan de slag! Misschien kom je ook even een "testje" doen Hahaha...!?
@ NipNip hihi nou 'in de buurt'........ik kan er naartoe rijden hoor hihi maar kijk maar op mijn FaceBook dan zie je waar ik woon Wat spannend joh je winkel en wat is het snel gegaan !!! Heel veel plezier vanaf volgende week met de opening en ik 'ken' nog wel wat mensjes met wie ik langs kan komen, afhankelijk hoe het verzekeringstechnisch bij jou is geregeld
Nip, heel veel succes vandaag! Ik duim voor een mooi ei!!! Enne ik ben wel benieuwd naar je winkel! Wat voor soort winkel is het??? Liefs
Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Merk wel dat het genieten nu weer een stuk minder is . Ondanks geruststellende echo blijf ik toch een beetje bang. Maar dat duurt hopelijk maar een paar dagen. Vandaag nog wel veel bruin/gele afscheiding, maar dat kon ik verwachten. Ik maak me meer een beetje druk om wat ik allemaal in mijn buik voel, beetje gepruttel en af en toe ongi gevoel, niet qua buikpijn maar gewoon het gevoel alsof je ongi eraan zit te komen. Maar ik moet vertrouwen hebben, beebje was gister precies 11w6d, dus hij/zij groeit gewoon goed. Maar tjongejonge ik baal wel als een stekker dat ik juist nu bij de mijlpaal van 12 weken bloedverlies heb gehad . Zou je denken dat je dan een beetje meer kan gaan genieten omdat je de 12 weken hebt gehaald wordt je keihard weer met beide benen op de grond gezet dat het zomaar fout kan gaan. Dus weg genieten.... Vk vertelde trouwens dat je bij een zwangerschap allemaal vlokken in je baarmoeder hebt, een gedeelte daarvan vormt de placenta. Bij mij is er waarschijnlijk zo'n vlok afgestoten/stuk gegaan en dat heeft voor het bloed gezorgd. Op de echo zag ze dus nog een beetje bloed zitten in de bm. Schattige was wel dat beebje de navelstreng vasthield met zijn/haar handje en dat je de navelstreng mee zag pulseren op de snelheid van het hartje. @Nip, ik woon in de buurt van bovenkarspel . Zit de winkel in dat overdekte winkelcentrum? Ik kom daar niet heel vaak, maar wie weet kom ik binnenkort eens even langs . Ga jij daar ook dagelijks werken of ben je er maar af en toe? En hoe was FM???? Hopelijk nog iui vóór Milaan! @Noa, hoes't verder met jou? Al lekker een buikje aan het krijgen? Foto???
ik voelde gister 'iets' ....... maar of dat Noa-beeb was / is !? Het zou wel kunnen dat je iets begint te voelen dus ik let er heel goed op hihi Wel logisch dat je je onrustig voelt hoor Emma, na dat bloedverlies gister. Het verhaal over die placenta heb ik ook wel gehoord inderdaad. Kreeg je alsnog de echo foto's mee of hebben ze gister geen foto's afgedrukt tijdens zo'n 'spoed afspraak'?
Begint erop te lijken inderdaad Noa! Mooi hoor! @ Emma, meis wat vervelend juist nu je op de 12 weken grens zit dat de onzekerheid weer toegenomen is! Juist nu je zou moeten gaan genieten! Waneer heb je weer een echo?? Liefs
Vrijdag de nekplooimeting, aan de ene kant heel spannend, maar ook fijn om beebje dan weer even te kunnen zien na bloed van gisteren. De verloskundige heeft heel uitgebreid gekeken en ook een echo foto'tje voor ons afgedrukt. Gelukkig zei ze nog zoiets van dat het er als een gewone zwangerschap uitziet. Oeh, zou het noabeeb zijn geweest . Lijkt me zo bijzonder om beebje te gaan voelen! @Esther, jij nog effies en dan ben je ook 12 weken!!!
Tja... Testjes... Check anders maar mijn fb. Dan weet je snel waar ik werk. Noa, ik dacht dat je in de buurt daar woonde? Wie was dat dan? Tash dan? Ik weet t niet meer... Maar je bent welkom hoor Vanochtend 2e echo gehad. Ei is dus wel al heel groot, 19mm. En was wel moeilijk te vinden. Er werd weer even een van de artsen bijgehaald. Ik moest ter plekke een LH test doen om te bepalen of t niet al te er was. Dan was gelukkig niet zo. Vanavond dus een nieuwe test. Als deze ook negatief is dan prikken, anders niet meer prikken en vrijdag sowieso voor inseminatie. Ik heb de ovitrelle gehaald. Maar er staat niet op hoeveel ik moet prikken. Weer iemand dat? Ik ga zo ook nog Ff bellen met t vu. X
Spannend ook ja! Ik heb maandag 26 maart de nekplooimeting! En inderdaad bijna 12 weken, maar door schrik berichten van anderen wordt jezelf ook wel even met beide voeten op aarde gezet hoor Ik denk dat ik echt ga genieten na een goede nekplooimeting! Dan kunnen we ons kindje weer zien! @ Noa, wauw wat lijkt me dat bijzonder om je kindje te voelen! Willen jullie weten wat het wordt?? Zo ja wanneer heb je echo??? NIEUWSGIERIG