arme saar wat naar voor je. Dikke knuffel in deze moeilijke en verwarrende tijd. Veel sterkte met het maken van je keuze...heb je al enig idee waar je voorkeur naar uit gaat?
Saar, he verdorie!! Beiden dus ingenesteld maar daarna is het niet goed gegaan dus Lastige keuze... Hebben ze je een advies gegeven en/of voors en tegens doorgenomen? Weet dat LadyZ heel lang bezig is geweest met pillen. Curettage is best heftig maar wel meteen klaar. En ja de natuur...strax gaat het niet vanzelf en moet je alsnog kiezen tussen de andere 2 opties! Maar zoals Vasca al zei, hebben jullie zelf al een idee?
Lieve Saar, sterkte meis!! Ook al hield je er in je achterhoofd misschien wel een beetje rekening mee, de klap komt gewoon keihard aan lijkt me.. Is idd ook geen fijne keus die jullie moeten maken.. Heb zelf ook wat ervaringsverhalen gelezen over medicatie en dat duurt lang en is behoorlijk heftig! En jij lijkt zelf liever niet te willen wachten. Wat Suus zegt, ben ik het volledig mee eens: curretage is ook heel heftig, maar dan ben je er wel sneller 'vanaf'.. Veel succes en ik denk aan je!
ik kom me hier ook melden. heb wel een eigen topic, maar het is fijn als je met meer mensen in hetzelfde ziekenhuis loopt om daar je ervaringen mee te delen. mijn man en ik hebben nu alle onderzoeken en de uitslagen daarvan gehad en we gaan voor een proef-icsi. Volgende week hebben we weer een afspraak (dan in het ivf-centrum) en dan verwacht ik het behandelschema te krijgen. ik moet eerlijk bekennen dat ik niet het hele onderwerp heb gelezen en jullie dus ook nog niet ken dus vergeef me als ik vragen stel die wellicht al bekend zijn.
Welkom pjc, zoals Diaantje aangeeft, je mag alles 100X vragen het maakt niet uit! Succes in met de ICSI!
@Lieve Saar, wat ontzettend verdrietig dit nieuws . En dan moet je een keuze gaan maken wat te doen, moeilijk hoor. Meis, ik denk aan je....dikke knuffel! @Welkom pjc, vraag maar raak! Hier sinds vanochtend weer bruine afscheiding....zucht.... Ik baal hier echt enorm van want het maakt me onzeker terwijl ik nu juist wil genieten. Vanmiddag mag ik even komen hartje luisteren bij de verloskundige (had ik dinsdag al afgesproken) en zal het dan ook weer aangeven van de afscheiding. Vanochtend dacht ik nog, ik ben blij als beebje gezond en wel in zijn/haar wiegje ligt, deze onzekerheid vind ik helemaal niks.
@Pcje welkom!!! Persoonlijk vind ik het erg fijn om met andere meiden van het VU ervaringen te delen en elkaars verhaal te horen, vind het een erg fijne forum!! Meiden!!! We hebben het er uitgebreid over gehad gisteren en we hebben eigenlijk zo goed als besloten om niet langer te wachten en te kiezen voor medicatie. Bij alle opties zitter en voors en tegens, dus blijft moeilijk kiezen. Mijn angst is dat het er niet helemaal uit komt en dat we alsnog moeten curreteren. Maar me gevoel gaat toch uit naar de medc. We hebben besloten om het of zaterdag of zondag aanstaande te doen....................Voel me echt gebroken en verloren!!
@Och lieve Saar, het ik ook zo oneerlijk hoe dit allemaal is gegaan , je had 'gewoon' goed zwanger moeten zijn. Dit gun je niemand... Hele hele hele dikke knuffel....
Hier is de post net geweest en er zat een spannende brief van het VU bij, namelijk de uitslag van de combinatietest. Syndroom van Down 1:21000 en Patau- en Edwardssyndroom 1:1100. Ik ben blij en opgelucht. Daar hoef ik me in ieder geval even niet meer zorgen om te maken
Jeetje Saar wat enorm verdrietig allemaal! Sterkte dit weekend en de tijd ervoor en erna. Pcj, welkom! Genoeg ervaringsdeskundigen hier. Emma, hè weer bruine afscheiding! Snap goed dat dat je onzeker maakt. Vk zei toch al dat er weer wat kon komen toch? Hebben ze al gekeken hoe de placenta ligt trouwens? Ik had dat gevoel ook trouwens...als hij/zij maar veilig in de wieg ligt dan zijn m'n zorgen voorbij. Helaas heb je dan weer andere zorgen Gefeli met de prachtige combi uitslag!!! Hier alles ok. Sophie eet nu een broodje en gaat dan lekker slapen. Zou eigenlijk gaan lunchen met vriendinnetje maar Sophie zei steeds dat ze wilde slapen in bed. Dat gaat natuurlijk voor. Heel verhaal met daan's prutoogjes, staat al enigszins op fb, maar het einde is iig nog niet in zicht en de oogarts doet pas iets na 1 jr. Oud Verder doet ie t hartstikke goed en is t een onwijs lief mannetje. Al m'n zwangerschapskilo's zijn er inmiddels en vanmorgen zelf een halve kilo eronder!! Helemaal goed dus!! Nog even doorgaan en ik ben helemaal blij! Nou ik ga me hier ff bezig houden met de kids
@ Saar, geef jezelf tijd om het allemaal te verwerken, tis niet niks! Het was je zo gegunt! Pfff ik leef met je mee! @ Emma, fijn dat je goed nieuws hebt! Balen van bruinverlies. Is het niet wat om een angelsound dopler aan te schaffen?? Ik ben er erg blij mee in ieder geval! En geeft me veel vertrouwen! Heb vanaf 11 weken en 2 dagen het hartje kunnen horen, eerste x was ff zoeken maar binnen 3 minuutjes toch gevonden. Nu zet ik hem er zo op! Liefs Liefs
Esther wat een grappig gebeuren dat Gender Revealing Cake. Ik zie de foto's vast wel op FaceBook verschijnen Jij maandag de nekplooimeting dus? Zal ook vast allemaal prima zijn net als bij Emma en mij. Ik kreeg net een telefoontje, we kunnen de gordijntjes voor de babykamer ophalen, die zijn binnen We kunnen ze nog niet ophangen omdat het kamertje nog in de verbouwing zit haha maar wel fijn om ze alvast te hebben. En zondag gaan we met de wieg en mijn trouwjurk naar de moeder van mijn vriendin toe, die gaat het hemeltje maken van mijn trouwjurk. Ooooh zo leuk allemaal.
Pjc, welkom hier!!! Saar, wat enorm balen meid. Kan me voorsatellen dat je even helemaal aan de grond zit. Sterkte met opkrabbelen en de die stomme afbraak medicijnen!!! Noa, heerlijk om met die voorbereidingen bezig te zijn! Ik: ben weer terug van wintersport. Heerlijke week met zon en sneeuw gehad. Goede afleiding. Wel moeilijke momentjes gehad maar die horen nu eenmaal bij mijn huidige leven.
Wat is t stil hier.... Iedereen aan t genieten van de lente? Vraagje... We zitten pas een week op t bankje, maar ik heb zo'n pijn in m'n (.)(.) (blijf t een leuk plaatje vinden ) t hoort op zich wel bij de maandelijkse ongemakken, maar t is zo vroeg...
Lieve meisjes, ff een snelle zwaai van mij. Ben beetje druk en vooral gestressed door vakantie die er bijna is en nog totáál niet gepland, babyshower direct na vakantie die nog half georganiseerd is en vriendinnenweekend, verjaardag zus én familiedag direct aansluitend voor vakantie... morgen nog wat tijd, dan nog 3 avonden na (veel te druk) werk. Vasca weet ff niet meer hoe ze t allemaal moet klaar spelen. Zal wel lukken uiteindelijk, maar nu stress. Verder nu officieel op wachtbankje, maar voelt door drukte en weinig hoop eigenlijk niet zo. Ook wel lekker denk ik. Ga donderdag zelf testen. Misschien wat vroeg (dag 12 of 13, denk ik? Ei was denk ik vorige week donderdagavond of vrijdagochtend), maar in het zéér onwaarschijnlijke geval dat het gelukt is, kan ik dan vrijdag nog bloed laten prikken. Weet ik iig zeker waar ik aan toe ben. Nip, zere boobies: geeft de vrouw moed! Geen garanties, maar wie weet! @rest: sorry drukke hoofdje heeft t niet paraat... Dikke kus dus maar voor nu!
Nipt, hier precies hetzelfde! Heb er alleen elke keer last van, dus ik hoop dat ze dit keer ook eens groter worden haha! Morgen is het nog maar een week geleden dat we tp hadden, maar vanaf eergister al zere (.)(.)!!! Dus ja, hoop dat het voor ons allebei raak is! Verder heb ik al een aantal eten een zeurende onderbuik! Hoop dat dit ook een teken is van hare werken, maar we moeten nog echt een week wachten.. Nu met mannetje in bed chippies eten, hahha.... Zo fout! Liefs