Snoes, klinkt ook wel lekker afwisselend je werk!! En je werkt dan 4 dgn pw? Hier ook trouwens 2 katten en 1 hond. Hondje (zwarte labrador) gekocht want wilde graag voor iemand zorgen. Had toen ook geen vriend. Inmiddels getrouwd en 2 kids rijker : D Ik werk 3 dgn pw als tandarts in m'n eigen praktijk. Wo en do dus vrij. Ma en di kids naar de opvang (SKON) en de hond mee uit de uitlaatservice. Vrijdag is m'n man altijd vrij, die werkt 4 dgn pw bij de brandweer als officier van dienst en senior projectleider. Daarnaast hockeyen we ook nog allebei: woensdagavond trainen en zondag wedstrijden. Het is dus druk maar zo leuk zo!!! Nou nu lekker de metro ingestapt vanaf huis en nu lekker winkelen in Amstelveen centrum. Op naar de maffe marathon!! En in de tussentijd wordt ons huis schoongemaakt, heerlijk idee!
Hallo dames, Even een update; ben woensdag ochtend voor controle echo geweest en vertelt dat de misoprostol totaal niet heeft gedaan. Nu willen ze dat ik nog 1 keer 2 x een dosis neem, dwz 1x 4 pillen en als er niets gebeurt dan weer 1 x 4 pillen. Ik heb vanochtend de 2e dosis genomen. Als er morgenochtend nog niks is gebeurt dan wordt het dus definitief een curretage. Dan hoor ik dus ook wanneer die zal zijn. waarschijnlijk ergens begin volgende week. Het enige waar ik nu aan denk is dat ik zo snel mogelijk door wil gaan en net zolang dit speelt kan dat dus niet. De laatste terug plaatsing was februari. Zoals het er nu naar uit ziet zal ik pas ergens juni weer een kans krijgen............................................ En zo verstijken de maanden en jaren en ondertussen voel je dat je geen enkele stap verder bent gekomen!!!!! Maaaaaaarrrrrrrrrr, we gaan door!!
Hoi Snoes, welkom! Nip, wat enorm k#t dat het weer niet gelukt is! Heb je al gebeld voor de volgende poging of doe je dat morgen??? Hopelijk mag je wel meteen door!!! Vasc; is ben in 2005 door costa rica gereisd. Was echt een prachtig tropisch land! Heerlijk zonnig, vochtig en warm. Mooie stranden, vulkanen en beesten! Geniet ervan meid!!! Geen last meer van je buik/wondjes???
Breek even in meiden.. Juffie ongeduld kon niet langer wachten en dus net getest.. Het ziet er naar uit dat het gelukt is!! Hihi.. Ik ben zwanger!!!!!!
Ohhh Tash... YESSSSSSSS Wat een TOP nieuws! Van harte gefeliciteerd. Nu maar gauw op naar een mooie echo!!!
Vrijdag.. Weer spannend, maar waren al wel een beetje opgelucht dat de test snel kleurde! En voor een test van twee dagen 'te vroeg' ook best mooi roze! Zal'tm in mijn fotoalbum zetten
@ tash, gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws. En nog zoveel cryo's over lees ik. Wat moet dat een goed gevoel zijn! @ Susan jij lekker aan het shoppen geweest? Leuke dingen gescoord? En klinkt inderdaad lekker druk, maar wel alsof je op en top geniet en dat je het goed voor elkaar hebt met een vierdagenwerkende man en een schoonmaakster @saar begrijp uit je verhaal dat je door een klote periode gaat. Heel veel sterkte meis, hopelijk kun je deze nachtmerrie snel achter je laten. En wachten terwijl je door wilt is inderdaad niet leuk.d dat ervaar ik ook. Mijn laatste tp zou in augustus 2011 zijn maar cryo had het niet overleefd. Mijn volgende poging is waarschijnlijk pas in augustus. Dus een heel jaar helemaal niets. Zo suf.... @ Esther wij zijn trouwens naamgenootjes... mijn katten zijn ook echt schatjes hoor. De ene heeft nu een gespalkte poot, dus die hinkt door het huis. Heel grappig @Diana goldens zijn inderdaad erg lief. Vandaag sprong ze zo ineens in de sloot. Bah! Nu stinkt ze, maar dat doet ze ook zonder slootbad, maar maakt mij niets uit! Als mevrouw maar gelukkig is Trouwens nog even een vraagje hier voor de VU meisjes: ik ken een verhaal van iemand uit het vu die haar cryo's in meerdere rietjes bij elkaar had. Bij het ontdooien bleek dat ze beiden goed waren, maar er werd er maar een teruggeplaatst ivm met beleid. Hoe hebben jullie dat gedaan, want weggooien van een cryo vind ik echt zonde... Zo ga eens even aan de kook. Fijne avond allemaal X
Tash, wat fijn om dan nu al zo snel een tweede streepje te zien!! Die cryo's doen het goed hier trouwens!! Snoes, dat klopt! Heb je wrs van Maria? In principe vriezen ze een mindere met een goede tegelijk in. Beiden worden ontdooid en meestal is er maar 1 goed en de ander dus minder. De goede wordt getp't en de ander vernietigt. Was ook in mijn geval zo... Het kan dus gebeuren dat ze beiden goed ontdooien, beiden van goede kwaliteit zijn en dat er 1 wordt getp't en de andere vernietigd. Dit is nu eenmaal hun beleid om de complicaties van een meerlingen zwangerschap te voorkomen.
Inderdaad is dat bij mij ook het geval. In mijn rietjes zitten ook 2 emmies waarvan er maar 1 terug geplaatst wordt. Heeft me vreselijk veel verdriet gedaan om dat te accepteren, maar ik heb me er voor nu over heen gezet. Er valt gewoon niet over te praten als je jonger dan 36 bent en nog niet met je 3e poging. Ik heb nu dus nog twee kansen voor we over kunnen gaan op 2 emmies per tp.
Dag lieverds, @tash: JAAAAAAA!!! Nog een roze!!! Ik ben zo blij voor je!! @all, dank voor jullie lieve reakties... Voel mij echt k*t. Zacht uitgedrukt. Ik had er zon goed gevoel over! Ik ben echt ongi. Maar hoop nog ergens dat t morgen ineens over is.... Hoe dan ook, vanochtend ook meteen de planning gebeld. Ik sta op de lijst. Binnen nu en 2 ongis (dus totaal 3 met deze meegerekend) krijg ik de oproep. Hoop dat t snel achter de rug is. Ik baal zo ontzettend. Ik had zo gehoopt dat t deze derde keer gewoon gelukt was. Juist omdat er geen reden is waarom t niet lukte... Ik heb al die keren, en alle voorgaande jaren gewoon gedacht dat t pech was. Maar t lijkt er echt op dat t gewoon niet lukt op deze manier. Ik ben dus nu teleurgesteld, verdrietig, bang voor de operatie en de toekomst. En ook boos. Boos waarom t niet lukt. Sorry, maar moest t Ff kwijt. Ik ga vanavond op tijd m'n bedje in. Mama mia vanuit bed kijken en hopen dat de dag morgen wat beter is.
Hele dikke knuff meis! Het is ook gewoon niet eerlijk! Dat we zo veel pijn en eindeloos geduld moeten hebben en dan nog niet eens weten of en hoe het zal lukken.. Sterkte meissie
Tash: gefeliciteerd! je klinkt heel positief, das fijn. Lukt het ook om niet te bang te zijn? kan me voorstellen dat de schrik er na vorige keer goed in zit... fijn van het duidelijke streepje, das echt een goed teken hoor. En dan ok zo veel naar nieuws: saar, ik leef met je mee, vind het echt heel rot. Ik hoop echt dat het morgen gewoon allemaal doorgebroken is. Natuurlijk wil je door, dit is zo tegen je gevoel is. Moeten hopen en wachten tot het uit je buik gaat. Dat is niet wat je wilde juist. Sterkte, de duimpjes draaien hoor. En lieve nip: jij ook zo ontzettend gemeen van het bankje gedonderd Ik had net als jij hele goede hoop voor je... komt zelfs bij mij een beetje hard aan dit slechte nieuws voor jou. Ik herken je gevoel heel erg, dat het nu anders voelt, nu de 3e keer niet gelukt is. Ik had/ heb dat ook. Ik dacht ook altijd dat het gewoon pech was of wat minder kansen en had alle hoop op iui gezet. En als het dan toch niet lukt, ga je ineens heel erg doemdenken. Maar toch is het niet gezegd dat er echt iets heel erg mis is hoor. Want ook met iui blijft het een kwestie van geluk. Ik probeer het te zien als dat we nu dezelfde kansen hebben als iemand die net begint, dankzij de iui. Dan lukt het ook echt niet altijd de 1e 3 maanden, maar vaak nog wel in 6 maanden. Maar je mag ook gewoon even verdrietig zijn hoor. Het is gewoon K*@$*&. Zo. Zie je ook op tegen de operatie? of valt dat wel mee? @aklina: wondjes heb ik geen last meer van, maar hechtingen zitten er nog wel steeds in. Dacht eigenlijk dat die er al wel uit zouden zijn. Hoop ook dat de korstjes nu snel weg gaan. Vind ik toch een prettiger idee met zwemmen enzo. @rest: lief dat jullie t spannend vinden nog voor me, maar zelf verwacht ik echt niets deze keer. Ga voor de vorm wel testen, maar dat is het dan ook. Neemt niet weg dat ik niet uitsluit dat ik er weer even van ga balen hoor morgen. Maar voor nu ga ik er ff van uit dat ik vanavond mijn laatste utro neem. Heb gewoon ook geen tijd voor hoop en vooral ook niet om in de put te gaan zitten. Dus het moet maar ff zo: lekker in de negeermodus. nu gauw naar bed en morgen laatste werkdagje! Joehoe!
sorry nip, lees net dat je al geschreven hebt dat je bang bent voor de operatie... logisch, maar niet nodig. Neem dat maar aan van een mede stresskipje. Maar ja, eigenlijk kon ook niemand mij echt geruststellen. Dus bang en boos zijn mag nu hoor. Knuf voor jou in je bedje!
@ Tash, ook hier een vreugde dansje voor jou! @ Snoes, leuk naam genootjes wel zielig dat je kat gespalkt door het huis heen hinkt! Wat heeft ie? Enne bij iedereen in het VU geldt inderdaad dat de cryo's per 2 en soms zelfs per 3 zijn ingevroren (als je oneven aantal hebt). En er wordt er maar 1 teruggeplaatst en de ander vernietigd! Heb het nooit begrepen maar is nou eenmaal hun protocol. Tenzij je ouder bent dan....?? @ Nip, knuffel meis, hoe rot kun je je voelen he! Ik herken je gevoel! Op naar de operatie en dan snel weer verder! @ Saar hoop dat de pillen nu wel werken meis! Knuffel en sterkte! @ Vas, ik hoop het toch nog een beetje voor je! Wie weet nu je het niet verwacht! Liefs
Dat is niet helemaal waar. Ik had een oneven aantal (7) en 1 embryo was uitmuntend. Die hebben zal los ingevroren. Er waren er 3 super en 3 goed. Die hebben ze dus in setjes van een super en goed ingevroren. Dr. Janneke heeft me bezworen dat als alle emmies uitmuntend zouden zijn geweest dat ze stuk voor stuk ingevroren zouden zijn. Maar dat ik ook moest onthouden dat alle emmies die in het vu ingevroren worden, heel gede emmies zijn omdat hun invrieseisen zo streng zijn.
@ Aklina dat wist ik niet! Maar dan denk ik inderdaad meteen dat de emmy's die per 2 ingevroren zijn minder goed zijn! Nou ja zal wel meevallen inderdaad omdat ze zulke strenge eisen stellen! Maar ja toch stom als ze zulke strenge eisen stellen ze toch per 2 ingevroren worden!
@Lieve Saar, wat een verdriet meis, dit had zo anders moeten gaan.... Ik denk aan je meis...dikke knuffel.