vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcj

pcj Actief lid

22 jan 2009
    205
    0
    0
    vandaag mijn echo gehad en ik mag morgen met de pil beginnen en over 2 weken met de decapeptyl.
    heb alles gelijk meegekregen, behalve de pregnyl. Vanmiddag maar even kijken of mijn eigen apotheek het heeft en anders laat ik het door hen bestellen. overigens kon ik bij de vu-apotheek wel wat anders meekrijgen, maar dan moest ik bij betalen. Ik dacht dat kan altijd nog, mocht het moeilijk worden om de pregnyl te krijgen, want ik hoef er niet gelijk mee te beginnen.

2. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    PCJ, ja de pregnyl is heel slecht leverbaar...
    De vervanger is Ovitrelle en daar betaal je €38 voor.. Het schijnt dat dit ook al weer schaars wordt, maar is nog wel te leveren volgens mij! Veel succes

3. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ff gauw vanaf mijn werk: Ben gisteren ongi geworden en vandaag aangemeld voor de volgende cryo.... En ik mag gewoon starten!!! Joehoe... eindelijk niet weer zo lang hoeven wachten!!! Ben zo blij!
    16 april is mijn 1e fm.

4. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Eindelijk eens normaal Aklina!!
    We gaan weer duimen hoor meid!!

5. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    aklina perfect dat je kan beginnen.
    moet binnenkort ook ongesteld worden heb al buikpijn dus hoop ook te starten.

groetjes diana

6. pcj

pcj Actief lid

22 jan 2009
    205
    0
    0
    @ aklina: goed nieuws voor je, fijn!

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Pcj en Aklina, wat fijn dat jullie kunnen starten meiden! Wordt weer tijd voor wat ROZE!!! Diaantje ook nog even aansluiten!

@ Nip, weet je al wat meer over de operatie??

8. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ben ook super blij... maar normaal... heb alsnog een mand gewacht. Vind ik echt lang genoeg. Wil Nooiiiiiiit meer 2 maanden wachten!

Klacht hierover is trouwens ongegrond verklaard.:x:(:$
    Het ivf centrum heeft geen schuld aangezien zij er niets aan kunnen doen dat er te weinig personeel is, en er alles aan doen om de patienten op de hoogte te brengen van de huidige situatie.:(
    Hopelijk zal er toch, bij meerdere klachten, iets veranderen aan de personele bezetting.:cool:

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Belachelijk! Dat ze zo met een klacht om kunnen gaan zeg! Gaan er dan echt geen lampjes branden van goh we moeten meer personeel inzetten!

10. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ben ik weer hoor... Zat Ff ondergedoken. Deze maand gaat t echt niet door. Volgende maand kunnen ze echt niet zeggen, eerst maar weer aanmelden.

@aklina; lekker dat je weer mag beginnen! Ik begin alvast te duimen!
    @vas, ben je er al? :D
    @em, Es', tas, noa, hoe gaat het met onze zwangeren?
    @suus, zag je foto van je knulletje op fb. Wat een pittig ventje wordt t al! En zo lief te slapen!

Verder zit ik er Ff doorheen. Ben zoooooo moe! T hele mmm gedoe kost energie, vooral die onzekerheid. Daarnaast m'n werk. T is zo druk. Er verandert zo veel. Er wordt zo veel verwacht in zo weinig tijd. Ik ren m'n zelf voorbij. 60 uur is deze week niks... Denk de 70 wel over te gaan. Vorige week t zelfde. De omzet valt zwaar tegen, er moet enorm bezuinigd worden. Er wordt zelf gepraat over snijden in personeel.

Er vragen momenteel zoveel dingen aandacht! Normaal geen probleem, maar mijn hoofd werkt ineens niet meer mee. Ik ben totaal niet productief, ben constant problemen aan t oplossen en achter de feiten aan aan t hollen. Meestal kan ik twee dingen tegelijk, maar t lukt niet! T dringt niet door, blijft niet hangen. M'n hoofd is vol en krijg t niet leeg.

Morgen "even" op en neer naar doesburg, vergadering. Zal wel weer laat worden.

Denk erover om van t weekend maar ns naar de sauna te gaan. Ff relaxen. Zou t helpen? Eigenlijk heb ik er voor mijn gevoel helemaal geen tijd voor! Iemand suggesties?

11. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Sorry... Zoals mijn zus zou zeggen: piep! :s

12. pcj

pcj Actief lid

22 jan 2009
    205
    0
    0
    @ Aklina: als ik het goed begrijp moest je door personele bezetting langer wachten en kon je niet doorgaan met de procedure? Dat is balen. Heb je wel het gevoel dat er serieus om is gegaan met je klacht?

@ Vas: hoe is het op vakantie?

oh ja, ik had mazzel met de pregnyl! mijn eigen apotheek had het toevallig in het buitenland besteld (in NL op dit moment niet leverbaar) heb nu iets wat dezelfde inhoud heeft (choriongonadotrofine), maar de merknaam is anders. Maakt mij niet uit, als het maar doet wat het moet doen. Alleen de bijsluiter is in het Duits. Heb al een pdf-je gevonden met de bijsluiter voor pregnyl.

@ Nipnip: tjee, kan me voorstellen dat je hoofd omloopt en dat je behoefte hebt aan ontspanning. Sauna vind ik meestal ook wel lekker. En een ontspanningsmassage, helpt dat niet? Is ook lekker (als je er van houdt), maar kost meestal minder tijd.

13. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben benieuwd heb vanmorgen met vu gebeld.
    vanmiddag worden we terug gebeld
    hopelijk is 3x scheepsrecht dat ik nu aan mn cryo kan beginnen

groetjes diana

14. pcj

pcj Actief lid

22 jan 2009
    205
    0
    0
    ik duim voor je!

15. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Diaantje, weet je al wat???
    Gaan we lekker samen op om een cryo'tje op te halen???

16. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja we zitten samen op het bankje.
    ik mag 15 april komen wat ben ik blij
    ze was wel erg kort dat ze me terug belde
    waar moet je je nu melden als je in het weekend komt?

groetjes diana en hans

17. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,
    Hier weer even een berichtje van mij. Gisteren is de curretage gedaan. Was heel vervelend en verdrietig maar vandaag realiseer ik me wel dat het beter zo is. En gelukkig is alles heel erg goed en vlot gegaan, geen gekke dingen!!! Hoe moeilijk ook, ik kan nu tenminste weer plannen maken en zo ook weer verder gaan met het verwezenlijken van onze droom.
    Zo als het er nu naar uit ziet mogen we eind mei/begin juni weer een poging wagen. We hebben gelukkig nog 4 cryootjes in 2 rietjes!!
    Dus misschien gaat het dit jaar toch nog gebeuren. We blijven hopen!!!!

18. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hi meiden, hier een zwaai vanuit costa rica: we hebben het gehaald! :) ik schrijf dit op heel langzaam internet in mijn bikini vanuit de hangmat bij ons hotelletje in puerto viejo, een heel relaxed dorpje aan de kust.
    Ok, dit stukje kostte me 20 minuten, ga verder als ik beter internet heb. Maar lees af en toe en denk aan jullie! (Maar niet aan zwanger worden, leef nu heerlijk gevaarlijk en genie van cocktails! :D zo.). X vas

19. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Goedzo Vas, lekker genieten meis! Tijd voor jullie samen.. Knuff

20. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Fijn diaantje dat we samen op gaan. In het weekend gaat het precies hetzelfde als door de week. Gewoon in de wachtkamer gaan zitten en dan wordt je vanzelf geroepen.

Saar, fijn dat je nu weer aan de toekomst kan werken! Je klinkt zo sterk!!

Vasc, inderdaad lekker genieten!!

Deel Deze Pagina