Vrolijk Pasen allemaal meiden! Die Vas hee, IN DR BIKINI Ik liep gister nog in mijn winterjas en met handschoenen de honden uit te laten! Vandaag ziet het er mooier uit maar niet zo warm dat we ook in bikini kunnen helaas (alhoewel ik ook nog niet weet hoe ik dat komende zomer ga doen met mijn buik in 'een bikini' !!?!?!?, weet niet of ik dat wil)
jij ook noa fijne paasdagen en de rest. ik mag strakjes werken maar eerst gaan we nog gezellig brunchen groetjes diana
Hoi meiden! Fijne Pasen gehad? Nog iets leuks gedaan? Hier even heerlijk genoten van lekker niks. Alleen vanavond mijn schoonmoeder op visite gehad. Maar die is lekker alweer naar huis. Kort weekje werken! X nip
@ Nip, beetje kunnen relaxen?? @ Saar, meis je klinkt sterk! Neem je tijd om het te verwerken met je lief! @ Diaantje, pcj, aklina heel veel succes deze ronde! @ Tash, heb je al meer last van kwaaltjes?? @ Vas, heerlijk genieten zeg! Ik ben ook toe aan bikini weer @ Noa, geen bikini inderdaad van de zomer (of met buikband erbij misschien) Ik ga nog ff bijlezen of ik nu nog meiden vergeten ben ! Vergeetachtigheid ten top! Liefs
hoi hoi vandaag recept voor pregnyl gehad gelukkig had mn eigen apotheek de pregnyl ze begon al ja er zijn problemen met de pregnyl maar toen ze het navroeg hadden ze nog 5 ampullen groetjes diana
Ja! Ik heb ook pregnyl gevonden! Lekker om al vast in huis te hebben! Maandag de echo. Zal nog wel niks te zien zijn, maar toch weer lekker om te beginnen! Mandag avond is mijn lieve kleine nichtje geboren. Mijn broer en schoonzus hebben haar naar mij vernoemd door haar dezelfde tweede naam te geven als ik heb. Zo lief en bijzonder!!! Ze is prachtig en zo lief! Morgen ga ik weer naar haar kijken met mijn omaatje (88) en mijn tante. Wel heftig hoor om het geluk van zo dichtbij te zien en het zelf niet voor elkaar te krijgen... Daarom hoop ik ook zo dat deze cryo blijft zitten!!
Wat mooi Aklina... Wel dubbel idd, zelf wil je het ook zo graag.. En dan is het van zo dichtbij extra confronterend! Terwijl je het ze absoluut gunt! Dikke knuff meid! En deze cryo blijft gewoon lekker bij zijn mama plakken!!
Haaiiiii lieve meiden, hoes't met jullie? Ik ben hier wat minder geweest maar wel trouw meegelezen via telefoon. Maar vanwege 2 weekjes vakantie niet echt gereageerd . Het paasweekend waren wij samen met de familie van Emmaman in het oosten van het land en verder zijn we een beetje aan het rommelen in huis.
@ Diaantje en Aklina, fijn dat de pregnyll er nog was voor jullie! @ Aklina, wat mooi dat ze haar vernoemd hebben naar jou! En erg confronterend tegelijk! Jij komt ook gewoon op deze roze wolk klimmen hoor deze maand! @ Emma, lekkere vakantie gehad?? Krijg je al een buikje?? Liefs
Hallo iedereen, Dit is de erste keer dat ik op een forum schrijf, dus weet niet zo goed hoe te beginnen.. Sorry. Misschiendat iemand mij kan en wil helpen, ik ben namelijk voor eerste icsi behandeling bezig bij het vu, ik heb na veel zeuren toch een terugplaatsing gehad, dit wouden ze eerst niet wegens overstimulatie, langverhaal. Ik heb op 25 maart punctie gehad en 28 maart terugplaatsing van een 8 cellig embr y o. Eerste paasadag cb test gedaan endie zei binnen 15 seconden zwanger... Ik blij natuurlijk. Echter dinsdag 10 april voor bloed test geweest, was niet helemaal goed 16 dagen na punctie was de hcg waarde maar 170. Moet nu as maandag opnieuw bloedprikken, en ondertussen wordt ik gek van onzekerheid. Mijn vraag is of er iemand is die ervaring heeftmet deze of soortgelijke waarde. Alvast bedankt voor de reacties.
Hoi Mya, balen van je lage bloedwaarde! Er zijn inderdaad meerdere ervaringen hier voorbij gekomen met lage waardes. Helaas is het niet altijd goed. Ik heb ook wel verhalen gehoord van vrouwen waar het wel bij goed gegaan is. Het zou kunnen komen door late innesteling. Mijn HCG was 15 dagen na de punctie 151 en was wel goed.... dus lijkt me dat jou waarde ook goed zou moeten zijn. Vriendin van mij had iedere terugplaatsing tussen de 20 en 50 HCG dat ging mis. Maar 170 lijkt mij toch mooi.... Hopelijk heb je snel nieuws!
Mya, ik vind t ook niet slecht hoor! Ik had 12 dgn na tp (15 na punctie) hcg van 120. Vonden ze ook niet helemaal top maar het resultaat drinkt nu wel in m'n armen z'n flesje. Ik zou me vooralsnog geen zorgen maken hoor! Denk dat ze dat nu gewoon doen om niet teveel eerste echo's in te plannen ofzo. Bij m'n dochter had ik ook 14 dgn na punctie (11 na tp) een hcg van 128 en dat was toen meteen goed. Ik vind het vooralsnog een prima waarde en zou er van genieten, voor zover mogelijk. Het is zeker geen pregnyl dus er is wel degelijk een innesteling geweest en dat is positief! Nu moet jullie embryo het verder doen in jouw bm.
Esther en Susan bedankt voor jullie reactie, Dat geeft me weer hoop. Ik heb ook zwangerschaps symptomen, maar ja dat zegt natuurlijk ook niets... Maar ik heb heel veel gegoogled en kwam er achter dat ze bij vu wel heel hoge hgc waardes pas goed vinden. Bij veel ziekenhuizen ben je met 100 gewoon zwanger, enanders mag je eerder terug komen vor herhalingstest.. Ik ga even wat terug lezen op deze site, dan weet ik hoever jullie allemaal zijn.
Hoi meiden, Daar ben ik weer Ff! Sorry dat ik er niet zo heel veel ben, heb niet heel veel te vertellen. Maar lees wel gewoon mee hoor! @mya, vervelend dat je zon bericht kreeg. Maar gelukkig zijn er hier ook berichten dat t gewoon goed kan gaan! Helaas ook dat t niet goed gaat. Maar garantie dat t goed gaat, ga je helaas van niemand krijgen. Vertrouwen hebben en houden in je eigen lijf is t beste! Veel sterkte in deze onzekere tijden. Hoe ben je zo in t vu terecht gekomen? Via een ander ziekenhuis? Woon je net als de meesten van ons in ten noorden van t vu? Sorry, ben nieuwsgierig. @ hier alles rustig, in afwachting van. Wel gek idee dat de operatie waarschijnlijk binnen 3 weken zal zijn. Ben doodzenuwachtig! Met mij zelf gaat t iets beter. Iets rustiger in mijn hoofd en meer overzicht op t werk. Wat ook energie geeft, is t feit dat we weer een stapje verder zijn met t opstarten van t bedrijf! T idee wOrdt steeds helderder. Het gaat nog wel een hele tijd duren voordat t staat hoor. Maar gauw en goed zijn twee dingen zeggen we maar! Dan heb ik ondertussen lekker de tijd om verder te sparen en know-how op te doen Verder ben ik gevraagd door een headhunter voor een andere baan... Gewoon ter kennismaking. T is wel een stap hogerop. En een functie die verantwoordelijk is voor de hele Benelux! Komt meteen mijn onzekere ik weer naar voren: dat kan ik toch nooit? Maar wel gaaf! Maar even laten bezinken. Trust allemaal!
Geloof in jezelf nip! Als je ervoor gevraagd wordt hebben anderen ook vertrouwen in je! Gelukkig zit je wat beter in je vel! Enne die operatie ja ik zou ook bloednerveus zijn! Maar anderzijds je hebt het straks mooi maar weer gedaan! Liefs
Nip, wat een spanning (en sensatie)!! Probeer je af en toe ook nog een beetje om jezelf te denken?? En Vas, ben je al weer terug??
Mya, ga voor je duimen dat de uitslag van volgende week goed is!! Heel veel sterkte met het wachten.. Das nu nog erger dan de wachtweken denk ik! Succes meis
@nipnip ik woon vlakbij beverwijk, via mijn huisarts begon het circus, zwanger worden duurde al een jaar, in augustus 2011 naar huisarts die deed zaad test bij mijn vriend en die zei meteen, naar mijn idee is dit icsi, die brief nam ik ook mee naar het vu, uiteraard daar nog tig onderzoeken gehad, en die kwamen tot de ontdekking dat ik een lichte vom van pco heb, en rond de 60 eiblaasjes had...kortom het werd meteen icsi. Al met al is het dus heel snel gegaan, had wel flinke overstimulatie volgens bloedwaardes, alleen ik had er zelf niet zoveel last van, bijna niet eigelijk. Vu zei dat ik geen terugplaatsing kon krijgen, vanwege bloedwaardes, maar ik voelde me echt goed. Moest direct na de punctie aan de fluimicil bruistabletten 600 mg 2 x per dag, en zovel mogelijk drinken., dronk elke dag meer dan 3 liter, moest ook elke dag bloedprikken, na de punctie, die week daarvoor trouwens ook 4 dagen achterelkaar.. Maar goed, de dag voor de terugplaatsing werd ik gebeld dat ze geen terugplaatsing zouden doen, ik gewoon gezegt dat ik het er niet mee eens was, toen gingen ze in overleg met dr schats en die bedacht dat ik ochtend van terugplaatsing weer bloed moest prikken, om half 2 werd ik gebeld dat mijn waardes net niet goed genoeg waren, maar omdat ik zelf geen last had van overstimulatie, kreg ik toch een terugplaatsing, wel om half 3, dus was een hoop gehaast om op tijd te zijn. Heel verhaal geworden, maar misschien wel goed om te weten voor anderen dat door zeuren dus kan helpen.. Dankj jullie voor jullie lieve reacties. En Esther en Tash van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En Susan van harte gefeliciteerd met de kleine man
Mya, ik vind je waarde ook helemaal niet zo slecht hoor meid! Maar afwachten is natuurlijk vreselijk moeilijk! Afleiding helpt bij mij altijd het beste... Mijn eerste week van de cyclus zit er ook al weer op. Maandag eerste fm. Wachten wachten wachten...