@ Aklina, ik heb jou verhaal ff gelezen, jij hebt een hoop megemaakt zeg. Ik had tot nu toe nooit het idee dat er te weinig personeel is, maar misschien komt dat omdat ik nog niet zolang in het traject zit. Ik hoop dat maandag jou folikel meting goed is en dat je snel je embryo terug geplaatst krijgt, enuiteraard duim ik mee dat het goed gaat en blijft gaan. Heb je hormonen nodig bij een cryo terugplaatsing of gaat het in eigen cyclus?
Aklina wat fijn maandag alweer je eerste FM. Hoe voel je je eronder deze ronde? NIP wat spannend en goed dat je gevraagd bent. Ga je het gesprek aan? Gewoon doen hoor, je hebt niets te verliezen. Suc6 Suus, misschien heb ik het gemist hier op ZP, maar hoe is je Paas hardloopwedstrijd verlopen? Maria schrijft zeker niet meer mee he hier op het forum. Ze heeft wel echt een poppie van een dochter! Esther en Emma, alles goed girlz? Ty, ik spreek jou regelmatig via de Wap maar bij deze via ZP ook nog even een knuffel @ hier, vandaag onze 20 weken echo gehad en alles was perfect en ook medisch was alles in orde. Alles helemaal gezond en zoals het meot zijn. Zo mooi weer om te zien en mijn moeder was ook mee. Haar eerste kleinkind en voor haar ook de eerste keer dat ze zo'n echo meemaakt. In haar tijd was dat allemaal niet dus ze vond het prachtig om te zien. Het was voor ons ook echt niet te zien of het een jongen of meisje gaat worden, ben ik wel blij om want we willen het ook niet weten. We gaan met 28-30 weken nog wel een pretecho laten maken, kan ik nu alweer naar uitkijken hihi!
Mya, wat aardig dat je mijn verhaal gelezen hebt. Inderdaad al een hele weg achter de rug. Het tekort aan personeel uit zich alleen in het laboratorium en daardoor zijn alleen de cryo behandelingen druk en soms ook de IUI behandelingen. De verse pogingen is geen wachttijd voor. Zijn er bij jou ook cryo's ingevroren? Het gaat inderdaad in mijn eigen cyclus. Meestal zo rond dag 18 de pregnyl en dan de tp 6 dagen later. Nu dus nog helemaal hormoon vrij, maar ik voel me beroerd. Beetje onderdrukt griepje ofzo. Hoofdpijn (lijkt wel voorhoofdholte ontsteking terwijl ik niet echt super verkouden ben ofzo) en buikpijn en pijn bovenaan mijn ruggegraat. Ook al een week last van... echt irritant! Hopelijk voel ik me volgende week beter als ik op en neer naar de vu moet voor fm's... Noa, zag de foto al op fb! Wat een prachtecho! Fijn dat alles helemaal goed is met jullie moppie! En al weer 20 weken.... wat gaat het snel! Voor jou ook?
Aklina, ik wist niet dat er met cryo terugplaatsingen echt wachttijden zijn, das echt vervelend. Ik had een slechte score, rond de 60 eiblaasjes weg gehaald, en maar 6 eicellen die goed genoeg waren, daaruit 5 emmys 1 teruggeplaatst en de overige 4 zijn ingevroren in rietjes van 2. En beterschap, hoop dat je je snel beter voelt.
heb een kuur gekregen voor bronchitus zit daar nou niet op te wachten nu ik zondag voor een echo heen moet groetjes diana
Hoi, Thamx voor jullie lieve reakties! Ik heb zojuist een berichtje gestuurd dat ik erg nieuwsgierig ben, en graag in gesprek ga! *bibber* T is n functie waarin je contacten onderhoudt met ondernemers die dit merk als prefered suplier hebben. Die mensen krijgen ondersteuning op het gebied van het produkt, maar ook op financieel, personeel, en commercieel vlak advies en ondersteuning. Eigenlijk help je de ondernemer dus beter worden Wel heel gaaf. T is n functie die geldt voor de hele Benelux, dus veel reizen en autorijden. laat ik dat nou erg leuk vinden! De pre is wel om een woordje Frans te spreken... Ehhhh Oui?? Ik heb er wel even over moeten nadenken. Want stel nou dat ik zwanger mag raken? Ik wilde wel blijven werken (Niplief wil héééél graag huisman worden ), maar ik zou t niks vinden om lang van huis te zijn. En een carriere tijger ben ik niet echt denk ik. Maar aan de andere kant, als t niet lukt, dan is t zonde om deze kans te laten schieten! dus, toch maar gereageerd. T kan geen kwaad mijn waarde in de markt te laten checken, hihi. En ondertussen dus wel gewoon door met t bedrijfsplan.... T wordt zooooo leuk! @zonnetje; genieten jullie ook zo van ieder zonnestraaltje dat er momenteel is? t is wel veel bewolkt, maar op een of andere manier kijk ik dat zonnetje zo bijna door die wolken heen! Ik wil voorjaar! En warmte! @Mya, leuk dat je uit de buurt van Beverwijk komt! Is hier redelijk in de buurt! Meer aan de kant van Heemskerk of Assendelft? Je mag anoniem blijven hoor, ben ik ook. Ik hoop dat je HCG als n raket stijgt de komende dagen. T komt vast goed. Zoveel goede gevoelens hier! We duimen ons suf. Wel vervelend dat je traject zo onzeker is door die overstimulatie waar je zo weinig last van hebt. Kunnen ze niet aangeven waar ze zo bang voor zijn, en hoe het komt dat jij nergens last van hebt? Ik zit pas in het IUI traject, dus heb nog weinig recht van praten hoor... @Aklina, gefeli met je nichtje!! Ik zag de foto op fb. Wat n droppie! Zal ik je trouwens even helpen de klok vooruit kijken? Ik ben dr goed in, dus wil graag mn best voor je doen. Hoelaat moet t worden? Xie aan allemaal en een heel fijn zonnig weekend!
Hihi nip... lief van je... maar laat de klok nu nog maar even gewoon tikken. Dan heb ik nog een paar dagen om op te knappen voor we de tp hebben. Na de TP wil ik graag dat je de tijd twee weken vooruit zet. Als dat niet teveel gevraagd is... hihi
@ Nipnip ik woon in heemskerk, jij toevallig ook? Dankje voor het mee duimen, nog 3 nachtjes slapen en ik weet de uitslag.. Had trouwens vandaag nog cb test met indicator gedaan, die zei ook vrij snel zwanger en 2-3 weken, dus dan 4 tot 5 weken zwanger, dit klopt dus, stelde me al iets geruster. Wat betereft overstimulatie, ik heb er zelf niks van gemerkt, maar hun zijn of waren bang dat het erger zou worden na terugplaatsing, het kan an zo zijn dat je opgenomen moet worden omdat het een beste complicatie is. Mijn waarden waren heel hoog bijna 21.000 vanaf 17.000 plaatsen ze eigelijk niet meer terug. Hun zeiden ook dat ze dit nooit meegemaakt hebben, meeste met waarde due ik had, waren heel ziek, dus hun stonden voor een raadsel waarom het bij mij wel goed ging. Maar hun willen dus voorkomen dat je opgenomen moet worden, kost weer geld en is eencomplicatie.
Hi meisjes, ben ik weerff vlug! Ik ben nog steeds in cr gelukkig en begin al bruin te worden. Morgen weer naar een srandstadje, dus dan komt t wel goed. Tot nu toe dus op strand geweest, toen jungle in(apen, krokodill3n en nog veel m3er gezien), toen naar stadje bij (actieve!) vulkaan waar we gretig gebruik hebben gemaakt van ei, schijnt best vruchtbare grondte zijn , op paard door bergen naar huidige bergdorpje waar we nu zijn en vanochtend op grote hoogte via ziplines door de canopy zijn gezwierd, doodeng! Maar wel heel gaaf. Morgen vroeg nog pqar dagen naar t strand en dan woensdag naar vliegveld en donderdagavond thuis. Het is heerlijk, tijd gaat te wnel. Nip, zet jij hem ff stil voor ons? Ondanks niet aan zwanger worden mogen dwnken, tochgedaan, zo moeilijk, ben zwangerschapsjunkie. dus vascaman mocht (en wilde zelf) niet in de vulkanische hotsprings en ik ga dnk ik zo toch maar weer bollen douwen. Ei zo mooi benut, en hoe cool zou zon klein costaricaantje niet zijn? Deze junk hoopt toch nog stiekem op de vakantiemythe, al weiger ik daar in te geloven tja, wat een verslaving! Lieffies, na vakantie doeik weer sociaal, maar ben wel weer bijgelezen en leef mee! Vakantie kus vanuit t topsche! Vas
kan ik morgen naar iemand zwaaien in de wachtkamer? nou ben benieuwd wie mn echo gaat doen groetjes diana
Vasca leuk om wat vakantie verhalen te storen Nog heel veel plezier daar en we hopen met je mee op een mooie vakantiemythe
hallo allemaal vanmorgen voor een echo geweest eicel was groot nog geen eisprong gehad nu word ik vanmiddag gebeld wanneer ik mag pregnyl mag spuiten en wanneer de terugplaatsing is ws zaterdag groetjes diana
zaterdag 21 april terugplaatsing en ik mag vanavond mn pregnyl zetten hopelijk gaat de ontdooiing goed groetjes diana
Ik duim ook Diaantje!! Emma, veel plezier met dr Papa morgen!! Denk een meisje Hier aangeschoten na nieuw record op hockeyfeestje: 0.5 liter Baileys in 1.5 uur tijd. Laat nu zwalkend de hond uit
He diaantje, jij gaat snel zeg! zo! Wat heerlijk dat de tp al zo snel is... en maar 1 fm... dat lukt mij nooit! Hahaha... ik heb er altijd wel 4 of 5... Nu mijn eerste fm op dag 12... beter... want dat scheelt er al 1. Denk dat er vandaag nog niet zo veel te zien zal zijn... waarschijnlijk pas woe of donderdag groei.. we zien wel.