Zo herkenbaar dus... ook voor jou Noa. DD is inderdaad Dusseldorf... en reken maar dat ik overal zelf bovenop zit. Dat zit erg in mijn aard. Houd nogal van controle en daarom is de mmm ook zooooo moeilijk voor me. Wil het liefst alles beslissen, bepalen, sturen, plannen... Geloof dat ik wel een beetje van Vasca weg heb.. Hoe is het trouwens in CR vasc??? Heb je het lekker????
@ Aklina, jeetje wat een muts zeg! Ik heb er maar heel even gezeten en niet zoveel leren kennen dus. Denk max. 3 personen ofzo. Maar kan me voorstellen dat het heel onpersoonlijk is. Inlezen doen ze dus echt niet! Belachelijk. En stom dat e er niet toch 2 kunt krijgen. Zou ook nog even stalken, want die muts zou ook zomaar een verkeerd antwoord gegeven kunnen hebben! Knuffel! @ Nip, wat goed meis! Zei toch geloof ik jezelf Spannend!
Heel goed Aklina, zelf lekker meedenken en sturen!! En als ik zo de verhalen van DD-gangers lees dan staat DD daar ook zeker voor open . Terwijl ik vaak in NL het gevoel heb dat ze zich alleen maar aan protocollen willen/mogen houden.
Thanx! Ben idd wel wat enthousiaster geworden over de functie. Ik ga dr gewoon voor! Kan mij t schelen! Alleen wel n probleempje... Dat Assessment valt als t tegen zit precies in de week waarop ik geopereerd ga worden... Nou ja, eerst maar ns de 24e afwachten En... Blijkt dat m'n beste maatje van t werk ook heeft gesolliciteerd en ook door is. En dat terwijl er maar 3 door gezet worden naar de volgende ronde! May the best man win zullen we maar zeggen. We gunnen t elkaar in ieder geval.
Is trouwens idd erg jammer die protocollen. Maar t leidt vaak wel tot betere resultaten. En daar valt ook wel iets voor te zeggen.. Maar op iedere regel moet wel een uitzondering mogelijk zijn! Moet je zien hoeveel verzoeken ze gaan krijgen als er straks nog maar 1 IVF vergoed wordt... T zal in ieder geval dan rustiger in t vu gaan worden dan. Misschien is dat de reden waarom ze niet uitbreiden in personeel???
Nip, goed bezig!! En wat grappig dat je collega ook door is! En als je nou nog verder komt en eventueel aangenomen wordt, ga je dan ook evengoed door met jullie eigen plan/winkel? Spannend hoor! En groot gelijk dat je er 'gewoon' voor gaat! Succes!
Hoi tash, dat is wek de bedoeling. Voordat de winkel staat, zijn we al makkelijk een jaar verder. Dus dan kan ik net zo goed extra ervaring opdoen Maar eerst maar ns zien of ik door ben, dan besluiten. Of ik t echt wel wil, en dan zien we wel weer. In ieder geval, vind t allemaal doodspannend!
aklina lekker zon echo geen pretje morgen om half 10 bellen of mn eskomo goed is ontdooit hoop het toch zo groetjes diana
Diaantje succes vandaag, we gaan ervoor dat hij/zij mooi en goed ontdooid is vandaag. Nip, goed zeg dat je door bent, gefeli !!!
@Diaantje, spannend meis!!! Ik ga duimen voor jullie cryootje. @NipNip, ik heb ook niks tegen protocollen hoor, maar in NL heb ik wel het idee dat ze bij behandelingen heel erg aan protocollen blijven hangen en niet echt naar de persoon kijken. Mijn schoonzus bijvoorbeeld, die is moeilijk te stimuleren en heeft weinig eitjes, toch blijven ze continu iedere ICSI weer op dezelfde manier doen. En volgens mij kijken buitenlandse ziekenhuizen toch wat meer naar de persoonlijke situatie, ze onderzoeken veel meer dan hier in NL en passen het behandelschema aan op de persoon. En daarnaast mogen er in het buitenland veel meer technieken als bv assisted hatching toegepast worden .
heb even niet gereageerd en dan hoppekee, een flink aantal blz erbij! heb wel geprobeerd alles weer te lezen, en wat me vooral is bijgebleven zijn de zwangerschapsverhalen; heerlijk! sollicitatie en vakantie; ook heel fijn. volgens mij ben ik ook een keer bij mw "roeren kan ik erg goed" geweest. AU! In ieder geval: vanavond ga ik beginnen met deca. Ik zie niet zo tegen de prik op, meer tegen eventuele bijwerkingen. Wat zijn jullie ervaringen?
Pcj, de bijwerkingen die ik had, waren echt verwaarloosbaar. Helaas hoor je vaker dat mensen er WEL last van hebben Diaantje, ik duim voor een mooie ontdooiing!
@ Pcj, bij mij beet het bij injecteren en verder had ik vaak hoofdpijn. Over het algemeen vond ik het goed te doen hoor! Die ene maand dat je het spuit @ Tash, meis hopelijk was je echo helemaal goed! Liefs
Help! Ik zit 12dagen na pregnyl.. (10.000eh) en ik test net positief...met middagurine. De test is lichtjes.. Is dit de pregnyl?!
waarom help haha! Max dag 10 is de pregnyl wel uit je bloed hoor dusssss........... Morgenochtend weer een keer testen en dan 2 dagen later weer Successssss
Ben je serieus?! Aaaaaaaaah. 10.000? Echt? Testje is wel licht met middagurine maar wel echt een streep