vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Mirakel, spannnnnnnend. Ik zou nog een x testen met ochtend urine! Waneer heb je terugplaatsing gehad... of heb je geen IVF???

2. Mirakel

Mirakel Lid

22 jul 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit week na TP. Vorige week om dit tijdstip kreeg ik stipje in mijn buik.. ik ben zo bang dat ik zwanger ben van pregnyl ipv stipje..

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Was dit een cryo of een verse emmy??

4. Mirakel

Mirakel Lid

22 jul 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verse..

De prengyl gespoten op 8 april. 13 april terugplaatsing van een goede embryo..

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik testte 10 dagen na tp licht posi.... maar zou gewoon morgen nog een x testen in de ochtend! Je kunt het zien als de lijn lichter wordt of juist donkerder.... Om de 48 uur verdubbeld HCG

6. Mirakel

Mirakel Lid

22 jul 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar zou dit streepje van de pregnyl kunnen zijn? Frustrend dit! Haha!

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik denk wel dat het nog zo kan zijn het is nog erg vroeg een week na terugplaatsing... maar dat zul je hoe frustrerend ook nog even moeten afwachten!

8. Mirakel

Mirakel Lid

22 jul 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, helaas nog even wachten. Ik lees wel dat meiden positief testen zelfs op dag 6 na TP maar goed maar even afwachten nog.

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi meiden! Hebben vanmorgen kennis mogen maken met ons kleine plurkje! Zelfs de krachtige hartslag al gehoord! Zo bijzonder!! 5 december uitgerekend, hihi

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Mirakel, het is heel vroeg om te testen maar het zou kunnen! Ik verwacht ook wel dat de Pregnyl uit je lijf is (was bij mij wel zo 10 dgn na Pregnyl), maar wat de meiden ook al zeggen, morgen en maandag nog een keer testen. Vooral die van maandag is echt een goede graadmeter. Dag 10 na tp kan je echt wel zien of je wel of niet zwanger bent nl.

Tash, yeahhhhhhhhh! Een mooi Sinterklaascadeautje onderweg!! Wat ontzettend fijn en leuk voor jullie. Gefeliciteerd!!!

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Tash, wat mooi en bijzonder hè om je kleintje voor het eerst te zien :).

@Mirakel, 7 dagen na terugplaatsing is best vroeg. Maar ik hoop heel hard dat de streepjes alleen maar donkerder zullen worden.

12. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Diaantje.... is de tp gelukt? Hoe was de kwaliteit van de cryo???

Mirakel: wat spannend!!!

13. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hi lieve meiden,

vasca is weer aan deze kant van de oceaan! Ik heb echt een heeeeerlijke vakantie gehad. En ondanks wel ovutestjes en utro, was het zwanger worden gebeuren heel erg op de achtergrond. We hebben zowel gerelaxed, als lekker rond gereisd en ons helemaal rond gegeten en gedronken :D. Helaas zitten mijn kleren nu echt wel wat dramatisch strakker, dus nu weer terug moet ik weer strak in het regime!

er is hier weer veel gebeurd! FF zien wat ik zo uit het hoofd kan, want 30 pagina's terug scrollen is wat veel van goede ;)

Nip: gefeliciteerd dat je door bent naar de volgende ronde!!! super hoor. Das in elk geval een eer, mocht je het nu wel of niet worden. Wel spannend hoor, zo met die collega. Vind het wel goed en verstandig dat je ervoor gaat. En ook wel lekker dat je je huidige baan dan lekker snel een dikke vinger kunt geven! Moeten ze maar niet zo met je omgaan. Verder leek je een beetje een zwanger-dpje te hebben, niet? Ook wel heftig he, die operatie en zeker als je nog niet zeker weten of en wanneer hij is. Of weet je al wat meer?

Tash: "oh... kom er eens kijken, wie er een beebje in haar buikje je heeft! Alles gekregen van haar lieve vrind!" ;):) Gefeliciteerd met je zwangerschap en je mooie echo! Na die grote teleurstelling van de vorige keer, moet dat echt fijn zijn om te horen.

@Mirakel: spannend hoor! Ik vind het wel snel, maar ook wel heel hoopgevend. Als ik ff reken is 7 na terugplaatsing bij een tp op dag 5 dus gelijk aan testen op dag 12. Bij mij was dag 10 na pregnyl de pregnyl er al uit. En op dag 12 kun je heel goed positief testen. Maar das mijn boeren logica natuurlijk...

@Aklina: balen van je fm en nog meer balen dat ze zo moeilijk doen over 2 terugplaatsen. Ik snap eigenlijk niet waarom ze zeggen dat het met dit kabinet nog moeilijker wordt? Ik zou juist denken dat als iedereen nog maar 1 poging krijgt, ze juist meer risico's gaan nemen en dus meer emmy's terugplaatsen? Of gaan ze dan regels maken om dat te voorkomen? Dapper van je dat jullie DD overwegen. Ik hoor er veel over en denk dat ik het daar inderdaad ook best zou kunnen, maar vind het nu echt ook nog heel eng om naar het buitenland te gaan, brrr. weet eigenlijk niet waarom. Maar ik vind trouwens je redenatie dat ze ivm minder pogingen geen nieuw personeel aannemen, best wel aannemelijk. Had ik nog niet bedacht.

@ty: wat fijn om ook van jou weer te lezen! en goed van je dat je op onderzoek uit bent. Je goed laten informeren is inderdaad van belang, zeker in jouw moeilijke situatie. Ik snap dat meelezen en schrijven hier moeilijk voor je blijft. Zeker met het steeds meer toenemende aantal zwangeren. Je bent een kei en een schat.

@Emma: een gezond (!!!) meisje! wat leuk!!! Klinkt nu een beetje stom en als mosterd na de maaltijd, maar ik heb dat altijd al gedacht. Ben er gewoon de hele tijd vanuit gegaan dat het een meisje zou worden, heb er nooit echt over nagedacht dat t ook een jongen zou kunnen worden ;) best suf he? En emma man verzint echt wel wat te doen hoor :)

@lieve suus: ik vind het zo gezellig dat jij nog steeds gezellig erbij bent hier! Ik hoor niet meer zo vaak over hoe het bij jou gaat, maar je bent zo lief en meelevend! En dat moet ook wel, zeker als oud-gediende van het vu-forum en ook nog eens topic-mama :D Al krijg je binnenkort wel concurrentie voor die titel natuurlijk! Maar goed, met jou dus ook alles goed?

@esther: ik vind het gewoon heel saai te vertellen, maar ook ik denk bij jou een jongen! En dat dacht ik al voor de rest dat voorspelde. Dus reken er maar op dat het een jongen wordt, of je hebt een heel teleurgesteld forum hier ;):)

@Noa: fijn om te lezen dat met jou ook alles goed gaat! Ik denk wederom net als de rest (jeetje, ik lijk wel een na-aper, maar is echt niet zo!) dat jij een meisje krijgt. Maar dat is minder sterk dan mijn gevoel bij de andere 2. Het mag ook een jongen zijn hoor :D

en om de pool compleet te maken denk ik dat tash een jongen krijgt!

O jee... wie vergeet ik nu?

@pcl: sorry mijn geheugen laat me zwaar in de steek, maar ik ben je verhaal een beetje kwijt! Maar volgens mij ging jij positief testen, toch? Duim, duim, duim! (sorry als ik het mis heb!)

Ik ben moe-ig, dus wie ik vergeten ben: wijt het aan de jetlag! Na 2 dagen reizen (woe en donderdag) en 6 uurtjes slaap, vandaag weer de hele dag cursus. Zak net na t eten eindelijk rustig op de bank.

Zo heel kletsbericht. Ga hem ff posten, dan hebben jullie wat te lezen. Maar ben nog niet klaar dus ga zo nog ff verder...

14. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    oei!!!! sorry diaantje: is de tp gelukt??!?! zat nog wel zo op je antwoord te wachten bij het lezen en nu vergeet ik je helemaal, sorry!

15. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Zo, heb geprobeerd het in te houden, maar moet toch nog even piepen, om met de zus van nip te spreken :(

Zoals ik al zei was de vakantie heerlijk, maar voor mijn gevoel ben ik vandaag weer keihard in het dagelijks leven en alle stress geland. Eerst dus die cursus en ben ook moe, dat helpt ook niet. Maar kreeg gister dus weer een mailtje van die instelling van die baan die ik had afgewezen: er is een baan vrijgekomen op de afdeling waarvan ik had aangegeven dat ik dat wel heel graag zou willen...;):):( Heel stom, zou vereerd moeten zijn (en ben ik ook), maar het is ook nog steeds te vroeg voor mijn gevoel en de reis afstand is ook best flink. Maar deze baan is zws nog mooier dan die vorige en dus begint het gepieker weer helemaal opnieuw ben ik bang. En maandag moet ik weer op andere werk beginnen. Had er best weer zin in, maar nu zie ik er hierdoor weer tegenop. Stom he?
    En om het af te maken, krijg ik vanmiddag op de cursus (waar 100 vrouwen van mijn leeftijd rondlopen dus zeker 30% zichtbaar zwanger ;)) ook net te horen dat mijn oud collega in de eerste ronde, of eigenlijk ronde -1 (gestopt met pil maar wilde eigenlijk 1e menstruatie afwachten) zwanger is. Ik kan/kon best redelijk tegen zwangerschapsaankondigingen, maar zij is net die ene persoon waarvan ik steeds bang was dat zij inderdaad zwanger zou zijn :( We zaten op werk ook al beetje in elkaars vaarwater en zij is best competitief ingesteld. Carpoolden elke dag samen en veel zelfde interesses en vaardigheden. Had het idee dat zij mij ook lastig vond en ze gaf me nogal wat steken onder water. En op werk heeft zij dus alles wat ik wilde en niet heb gekregen (zij kon wel blijven, kreeg vast contract omdat ze er al langer werkte, etc). Dit was echt het nieuws wat ik al heel lang heb gevreesd... Op zich viel het me nog mee, kwam zelf minder hard dan ik had gedacht. Maar voel me er toch echt k*t door. En vooral omdat ik in een klap van mijn relaxte wolk ben afgegooid. Ben weer droevig en wil nu ook heel wanhopig zwanger zijn.
    Kan er gewoon ff niet tegen dat iedereen maar zwanger is. Sorry zwangeren... gun t jullie maar vind het nu toch ff moeilijk hoor.
    Nou dat was mijn gepiep. Heb mijn afwezigheid wel weer ingehaald zo, dachten jullie niet/
    Zal nu stoppen met piepen en gaan uitrusten. Dan is de wereld morgen vast mooier, uitgerust en zonder jetlag.

16. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi
    mag zaterdag bellen
    mij benieuwen ben wel zenuwachtig ervoor

groetjes diana

17. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Oh diaantje!!! Vandaag is de dag!!! Dat jij je emmie terug krijgen mag!!!

Laat je het gauw weten of het allemaal goed gegaan is?

Fijn vasc dat je weer terug bent. Ga nu gauw sjeesen naar de vu voor hopelijk de laatste fm...

18. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoera hoera
    we hebben een terugplaatsing om 12 uur
    tot strakjes

groetjes diana

19. Mirakel

Mirakel Lid

22 jul 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe fijn! Veel succes meis!

Meiden, heb net met clearblue digital getest... ZWANGER! 1-2... ik zit nu op 13 dagen na pregnyl en wachtdag 8

20. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Ja!!!! Wat een goed nieuws allemaal op deze zaterdag!!! Gefeliciteerd mirakel! En hoera voor diaaantje!!

En aklina? Hoe was jouw fm?

Leuk dag je er weer bent vas! Ik heb je gemist! :)

Foto's!!?? Als je wilt hoor!

Ik ben lekker aan t weekend vieren met mannetje, die is ook eindelijk weer eens vrij. Straks lekker samen shoppen! Gezellig!

Deel Deze Pagina