Jeeey Mirakel: Nog een beetje vroeg, maar toch gefeliciteerd met je mooie test!! Diaantje: wat fijn dat alles goed is gegaan met ontdooien! Hopelijk heb je zojuist een prachtige blasto terug gekregen! Ik: fm was goed! Joehoe! 16x20 mm dus 18 mm en mag vanavond de pregnyl zetten... weet nog niet hoe laat... Dan maandag beginnen met utro en dan vrijdag (hopelijk) de tp. Spannende week dus weer. Maar heb er veel zin in en een goed/lekker gevoel. Nu proberen dit vast te houden! Nip en iedereen: lekker genieten van het weekend!!! Ik moet werken maar vind dat nooit zo erg... lekker rustig!
Wat een mooi nieuws allemaal! @Mirakel: gefeliciteerd! Ik heb er vertrouwen in hoor, die pregnyl moet nu toch echt wel weg zijn! Dus ga maar heel voorzichtig genieten zou ik zeggen. Wanneer heb je je bloedtest? @Diaantje: wat fijn dat je cryo goed is ontdooit! Hopelijk heb je hem nu veilig aan boord en blijft hij daar de komende 9 maanden @aklina: ook al zulk goed nieuws! Lekker geen geroer meer, maar gewoon lekker zelf met je vinger in je doos sorry! Maar wel fijn dat je hopelijk snel je kleine eskimootje terug krijgt. Voelt altijd goed he, als je een beetje constructief aan de slag kunt, ipv al dat afwachten. Veel plezier vandaag met alle rust op je werk.
Hallo VU-meisjes! het is zo gezellig bij jullie, en er zijn zo veel geslaagde verhalen, prachtig! dus ik wil graag bij julie cosy kringetje ff aansluiten. Ik volg mijn 3e ICSI en gisteren had een tp van 2 emmy's....nu afwachten.. @Mirakel, gefeliciteerd met //
@zahnchik: welkom! spannend je 3e icsi! en nu 2 teruggeplaatst, dus hopelijk echt een goede kans. Ik zie in je handtekening dat bij jou niet alleen het zwanger raken, maar ook het zwanger worden op de goede plek een probleem is. Dat lijkt me echt heel moeilijk! Veel succes alvast met de komende spannende wachtweken in elk geval.
@all: ik wil eigenlijk mijn berichten een beetje gaan bundelen en op de pc bewaren, zodat ik een overzicht heb van mijn proces in de mmm. Ik heb verder buiten het topic om weinig geschreven, omdat ik vooral hier mijn hart lucht. Ik wil nu toch wel een soort boekje gaan bijhouden van het hele mmm-proces (op papier), maar wil ook het proces tot nu toe graag bewaren. Weet iemand hoe ik op een handige manier mijn berichten (eigenlijk alleen die van ons topic) kan kopiëren? Ik weet dat ik al mijn berichten kan zoeken, maar dan krijg je alleen maar de 1e zin en moet je nog heel veel doorklikken...
@vasca, dank je wel voor je warm welkom. je hebt gelijk, "goede plek" was absoluut onmogelijk voor ons aangezien mijn slechte eileiders. Maar nu niet meer - naar mijn laatste bbz heb ik geen eileiders meer. dus mijn enige kans is IVF/ICSI...
zhanchik, welkom hier! Spannende tijd hoor! Tuurlijk mag je gezellig mee kletsen!!! Mag ik vragen hoe oud je bent? Dit omdat ik met geen mogelijkheid 2 emmies terug krijg van de vu. Ik ben er nog te jong voor... Ik zal voor je duimen de komende dagen. Wanneer ga je testen? Of wacht je keurig tot de bloedtest? Succes in de moeilijke wachttijd!
hallo, aklina! wat is hier gezellig tuurlijk kan je vragen - ik ben 35 en dat is mijn 3e poging. ik weet dat VU na 2 mislukte pogingen wel voor 2 emmy's gaat. Ben je zelf met 3de cryo bezig? of nog niet? Mijn test is pas 2 mei maar ik denk ik ietsje eerder ga testen...ook in mijn andere pogingen was ik ongesteld 3-4 dagen voor de test..Dus ik hoop dat mijn menst. veel later dan 9 maanden komt..
Ja inderdaad, de derde cryo van de 2e poging. Hopelijk blijft de komende cryo gewoon lekker zitten. Heb er echt zin in om zwanger te zijn!
hallo mn eskimo zit veilig in me wat was het rustig we waren de laatste voor de pauze het was een compax embriotje en 1 rietje ontdooit dus we hebben er nog 2 in de vriezer ik mag 3 mei testen alkina weet je de tijd al je mag spuiten spannend hoor groetjes diana
Diaantje, gefeli met de compacte embryo!! Mirakel, klinkt goed je test!!! Alvast een voorzichtige gefeli! Zahncik, welkom en jeetje wat een geschiedenis zeg met BBZ... Hopelijk nu echt goed zwanger van 1 en/of 2. Waren het goede emmy's? Vas, knuff voor jou!! Het is nu ook wel Vasca-tijd hoor!! Tijd voor een dikke zwangere buik Enne ik blijf natuurlijk wel aan kop staan met 2 VU kindjes dus ik blijf de hoofdmama
Diaantje en Mirakel, jullie geven me hoop dat VU weet wat ze doen...(fingers crossed) Hoi Susan79, ja dat waren goede (2 8-ge) maar in total maar 5 emmys dus ik weet niet of ik nog eskimotjes heb voor later..Vandaag dag 2 na tp en het is heel erg rustig daar...
Miss heb je helemaal geen cryo's nodig hè?! Ik had de eerste keer ook 'maar' 4 bevruchtingen vd 9 eicellen. Was erg teleurgesteld...maar had wel 9 mnd later een prachtige dochter in m'n armen. Het aantal bevruchtingen zegt dus nix!! In dit zijn gewoon 2 plakbeebs! Aklina, had niet eens op jou gereageerd *schaam schaam* Wat fijn dat de cryo tp iig in zicht is!! Hoop zo dat alles goed gaat en er ook voor jou een mooie plakbeeb komt! Ik ga ff Daan badderen. Sophie en ik zijn al klaar Altijd druk hier 's ochtends en vanmiddag ga ik weer hockeyen (en dan is t weekend alweer om )
@hoofdmama: wat gaat het weekend toch snel he? Moet bekennen dat dat hier dus niet is door drukte en kinderen, maar meer door jetlag en enge droom die mij vannacht om 4 uur nog /weer wakker hadden, waardoor ik vandaag gewoon niet voor 14.00 uur mijn nestje uit kon komen schaam-schaam voor luie vasca. Dat wordt nog wat morgen weer werken. @ diaantje: dat klinkt goed! wat is een compacte embryo? is dat nog een stadium verder dan een blasto? of hoofdmama mag dat ook beantwoorden hoor @aklina, is pregnyl goed gegaan? goede hoop voor de terugplaatsing? @zahnchik: klinkt echt wel hoopvol, 2 toppertjes in je buik! We duimen dat je nu even lekker meer dan 9 maanden niet meer ongesteld wordt en een (of twee!) babies in je armen mag sluiten. En dan hopen we dat je ze dus niet nodig hebt, maar zou toch ook leuk idee zijn als je nog wat cryo's had van deze ronde. Gewoon, voor de volgende leg of voor je weet maar nooit wanneer je weer baby-kriebels krijgt. Is de kans eigenlijk groot dat je een tweeling krijgt? Hoe sta je daar eigenlijk tegenover? @zwangeren: wat zijn jullie stil? Komt toch niet door mijn opmerking dat ik een beetje jaloers was op al wat zwanger is, toch? is niet de bedoeling namelijk hoor...
Nog bedankt lieve suusmama. Dat had ik wel ff nodig om te horen vreemd genoeg. Voel me al iets beter, maar blijf een beetje pessimistisch. Heb soms het gevoel dat ik als "jongste in de mmm" hier eigenlijk ook nog helemaal niet aan de beurt ben ofzo. Dat ik steeds maar achter in de rij blijf staan. Vreemd genoeg gaf dat ook wel wat rust, zo van: mijn beurt komt nog. Maar langzamerhand begint dat gevoel op te raken en wordt ik bang dat ik misschien wel overgeslagen ga worden of altijd achterin de rij blijf staan Ik zit een paar daagjes voor nod, maar mijn zelfbescherming om maar niet te hopen is doorgeslagen naar het eigenlijk wel zeker weten dat het niet zo is. Maar daar voel ik me dan ook weer schuldig over, want als je zo sterk er van uit gaat dat het niet zo is, dan wordt je natuurlijk ook niet zwanger! Heerlijk al dat magisch denken... daar hoor je als kleuter toch een beetje over heen gegroeid te zijn?!? :x
Haaaaiiii lieve meiden, ben ik ook weer een keertje. @Vasca, leuk dat je er weer bent, ik heb je gemist . Het raakt me als ik lees dat je bang bent om overgeslagen te worden, dat je altijd achteraan in de rij blijft staan . Het is voor mij een heel bekend gevoel, een gevoel wat ik nl ook heel sterk heb gehad. Iedereen raakt maar zwanger, maar jij niet terwijl je er zelf ook keihard voor vecht en ook al een tijd hebt moet wachten. Toch hoop ik dat je het beetje vertrouwen kan vinden dat het goed komt, dat ook jij mama zal worden. En nee, ik ben hier niet minder door wat je schreef . Ik zit de laatste tijd alleen niet zo heel vaak achter de computer, meestal zit manlief er nl achter . Maar ik volg wel alles en iedereen via mijn phone maar dan vind ik uitgebreid reageren niet echt te doen. @Diaantje, ik ga duimen voor dit prachtige cryootje in je buik!!!! @Aklina, Joehoeeee voor pregnyl spuiten, op naar jullie mooie cryo! @Zhanchik, welkom! Ik duim ook voor jouw emmys . Zwangere meiden en Suus, ik heb een vraagje aan jullie. Komt/kwam jullie afscheiding ook met golfjes?
Vas, het nare van die Iui's en het zelf proberen met utro, wat jullie ook hebben moeten doen, zijn toch echt al heel veel rondes! Ik kan me je gevoel van overgeslagen te worden, wel begrijpen. Heb t zelf niet gehad maar had mazzel dat we duidelijk icsi hadden en onze eerste poging/ronde was meteen raak. Dat kan je dan beter hebben, dan veel mislukte rondes. Dus diepe buiging en respect voor iedereen die er tig rondes op heeft zitten. @Emma, ja die afscheiding herken ik hoor! Soms echt alsof de kraan even open staat... @hier: heb zaterdag m'n 5km verbeterd!! Ren m nu in 29.48 min!! Vorige record was 30.45min...dus was echt trots op mezelf!! Ook m'n gewicht gaat super!! Al zeker 11 kilo kwijt sinds t begin van m'n dieet (nu bijna 3 mnd geleden) en zelfs bijna 4 kilo onder m'n startgewicht vd zwangerschappen!! Kon zelfs gisteren in waist 28!! Heb normaal waist 29... Sophie en Daan doen t uitstekend!! Sophie is helemaal blij met dr AH winkeltje en mini's en Daan heeft vanavond echt wat groenten (worteltjes) gegeten!! Al gisteren en eergisteren geprobeerd maar toen was t meer proeven maar nu was t echt op!! Had vrijdag voor m gekookt en alles ingevroren. Nu dus 1 ijsblokje opgepeuzeld!! Zo trots.. Vas, jij moet ook op fb komen...kan je me volgen en alle foto's vd VU kindjes zien! Dat heeft vast een posi uitwerking op jouw pessimisme