lieve em en suus, bedankt voor jullie lieve reacties. Em, ik weet inderdaad van jou dat jij het er ook wel moeilijk mee hebt gehad en dat kon/kan ik mee heel goed voorstellen. Het stelt me dan ook soms wel gerust dat het bij jou toch ook gelukt is. Maar ja, zoals jij ook wel weet, is het feit dat het bij anderen lukt, nog geen garantie dat het bij jou zelf ook zal lukken. En dat is het enge juist. Dan slaat dat gevoel van hoop juist over in het feit dat het zo eng is dat het bij anderen wel lukt en bij ons niet. Ik weet dat wij wbt traject echt nog niet heel erg mogen wanhopen, we hebben nog veel kansen liggen. Maar toch, het voelt al wel zo. We zijn al verder dan ik gedacht zou hebben. We zitten al weer ruim een jaar in de mmm en het lijkt voor mijn gevoel nu wel of we hier altijd zullen blijven zitten... Ach, ik denkt dat het ook weer een fase is waar ik weer uit zal komen. Ik denk dat het wel zal helpen als ik mijn eerste fm weer heb gehad en ik weer met iets positiefs en opbouwends bezig ben. Momenteel voelt het alsof dat zwaard van nod en een negatieve test nog erg zwaar boven mijn hoofd hangen. Ik heb gewoon echt geen zin in weer een negatieve test. Maar het zal toch moeten. Dus we gaan maar weer gewoon door. Maar leuk is het niet . Wou dat ik dat deze maand gewoon over kon slaan. Wel fijn dat jullie er zijn en dat jullie zo lief zijn! kus van vas
@ Mirakel, Gefeliciteerd meis! Nu genieten! @ Vas, ik gun het jou ook ontzettend!!! Hopelijk volg je snel! Enne dat ik met de IUI bezig was voelde ik me ook ontzettend down en verdrietig. Ik wilde zo snel mogelijk naar de IVF door want zag gewoon geen kansen meer met IUI. De IVF is zo'n ontzettend mooie techniek! @ Diaantje, weer op het wachtbankje met je mooie emmy! Ik ga duimen!! @ Nip, lekker geshopt met je mannetje en genoten van jullie weekend samen? @ Aklina, fijn dat de pregnyll erweer in zit! Op naar vrijdag om jullie emmy op te halen! @Zhanchik, welkom meis! Alweer de 3de poging voor jou! Je geschiedenis ziet er heftig uit! Hopelijk snel geluk!! @ Suus, netjes!! Mooi nieuw record!! Ik mis het sporten enorm op het moment vanaaf begin ik met zwangerschapsfit! Ben benieuwd of ik weer wat conditie krijg! Zoo weer even bijgelezen, wat kleppen jullie veel in 1 weekend zeg was een beetje druk en ben in de weekenden niet zoveel online! Morgen hebben wij weer een echo om ons wondertje te bekijken! Zin in! En dan vrijdag taart!!!! Zal mij benieuwen of jullie gelijk krijgen met een jongetje Liefs
Gistermiddag getest, positief! Vanochtend getest, met ochtendurine, ook positief. Het knalt nog niet maar streep hoef je ook niet naar te turen. Gistermiddag tijdens het douchen had ik een HEEL klein beetje bruin, gemengd met utro.. Het was meer beige. Verder niets gezien. Wel menstruatieachtige krampen. Herkent iemand dit? Ik moest wel huilen gisteren.. werd heel naar wakker, maar ik heb niets meer gezien.
@ Mirakel, ongikrampjes had ik ook! Enne bloedverlies heb ik ook 5 dagen gehad! Waneer is je bloedtest?
Woensdag.. Jij had het ook he? Las ik in je blogje.. hoop dat het goed is wat ik voel. Ik was een uur geleden overtuigd dat ik ongesteld zou worden *had geen verlies, ja witte smurrie...* dus enorme onzekerheid hier..
Ik had ook op woensdag de bloedtest! Maandag positief getest (zie foto op mijn site) ik bloedde vanaf zondags ervoor tot vrijdag na de bloedtest! Zolang het niet zoveel is maakt het niet echt uit! Je bloedtest zal je wat meer rust geven als je waardes goed zijn! Ik testte om de dag met de kruidvat testjes 2v5 en die werden steeds donkerder!
Ja vanmorgen was mijn test bijna even donker als jouw eerste test! Spannend!! Trouwens, ik had vrijdag de 13 tp.. jij ook op een 13de toch?
SUPER Mirakel, gefeliciteerd met je positieve testen. Hopelijk aanstaande woensdag een mooie bloeduitslag . @Esther, leukleukleuk echo morgen!!! Ben echt benieuwd wat de kleur van jullie taart is vrijdag . Wel snel laten weten dan hè......(zegt zij die jullie altijd heel lang laat wachten op nieuws ) @Suus, goed bezig hoor met al dat sporten!
@ Emma, zal het zo snel mogelijk laten weten maar zolang de visite er nog is wordt het dus wat later! Zal pas tegen 22.00 zijn ofzo hihi
@vasco, ik kan je gevoel heel goed herkenen. ik voel me ook steeds overgeslagen, en met de jaren dat ik ermee ben bezig voel ik me ook onzettend moe. maar ik wil zo graag mijn kindje in mn armen krijgen dat ik blijf doorgaan...en ja die angst van alweer een negative test.aaaaaaa @mirakel, emma, esther, dames hadden jullie enig idee/tips dat jullie zwanger zijn geraakt nog voor de test? bloed, borsten, iets?
Oooooh Esther ik ben voor jou/jullie ook zo nieuwsgierig naar jullie taart hihi. Met wie gaan jullie de taart allemaal aansnijden? En bij jullie thuis neem ik aan? Superleuk! Emma hebben jullie nu al wat meer (rose of meisjes) dingen gekocht of gekregen de afgelopen dagen omdat jullie nu weten dat jullie een meisje krijgen? En is Emma-man ook al wat meer aan het idee gewend? hihi Mirakel, woehoe, goed je testen! En succes a.s. woensdag!
@ Zhanchik, nee had niet echt iets waarvan ik kon zeggen dat ik zwanger was. Had ongi krampjes en bloedverlies maar toch zwanger.... @ Noa, jaaaa ik ben ook zoooo nieuwsgierig! Net standaard check gehad (bloeddruk, hartje en ligging baarmoeder) en de vk zei dat mijn baarmoeder nu al tot mijn navel komt! (NU AL, pff dat beloofd wat haha) We snijden de taart bij ons thuis aan. Met ouders, schoonouders, stiefouders, zwager, zusje, schoonzusje en 2 beste vriendinnetjes! Kan niet wachten tot vrijdag Maar eerst vanaaf de echo! Hoe voel jij je?? Ga je nog met vakantie?? Liefs
@ Zhanchik ook ik had geen specifieke zwangerschapssymptomen. Ik bloedde heel hevig en heb ongesteldheidskrampen gehad t/m week 8 van mijn zwangerschap. Esther, wat ONWIJS gaaf jullie vrijdagavond en heerlijk met al jullie lieve familie en vrienden om jullie heen! Je vertelde toch dat je de taart aansnijdt en dat er dan een rose of blauwe vloeistof uitloopt toch? Of is de cake van binnen blauw of rose? Hoe zat het nou ook alweer? Ook filmpje van maken he? En zet je die dan op FB? Ben zoooo benieuwd hoe dat eruit ziet en jullie reactie enzo Fijn dat je check bij de VK ook weer goed was, merk je dat je buik nu sneller groeit? Dat las ik net terug in mijn dagboek bij week 17 dat ik ook een 'spurt' had opeens. Nu heb ik dat weer, ik zit in week 22 en opeens weer zo'n groei van mijn buik hihi. Ik ben uiteraard mijn eigen fotosessie al aan het voorbereiden (wist je eigenlijk al dat ik fotograaf ben en een eigen studio heb enzo?) Ik doe o.a. dus ook heel veel zwangerschapssessies maar ben nu al druk om weer originele nieuwe dingen te verzinnen, qua poses, belichting en kleding, voor mijn eigen zwangerschapssessie straks We gaan niet op vakantie dit jaar hoor, we geven erg veel geld uit aan de bouw en inrichting van onze babykamer, het wordt nu al zooooo mooi. En jullie?
@ Noa, fijn dat je je zo goed voelt!! En zag inderdaad op je facebook dat je foto's maakt!! Misschien kom ik me nog wel eens melden Maar zie er op dit moment niet echt op me mooist uit haha. Meeste vrouwen krijgen mooiere huid enzo, ik niet, ik krijg exceem op mijn voorhoofd maar ja ik neem het allemaal voor lief! Enne ik merk heel goed dat mijn buik groeit, hij begon al vrij snel te jeuken met 13 weken ofzo. Ik smeer wel met olie hoor om het nog enigzins te verlichten! Ben benieuwd naar je babykamer! Welke kleur gaan jullie doen?? Omdat jullie natuurlijk het geslacht niet weten.... Wij gaan 11 juni nog lekker voor 12 dagen naar Turkije, even er tussen uit! Genieten van de rust! Foto's volgen op facebook! Oh ja de taartvulling is volgens mij blauw of roze maar meer creme achtig dan echt vloeibaar!
Ik voelde helemaal niets, alleen menstruatiekrampen na de TP en dat hield een paar dagen aan en toen weer weg.. All: gisteravond rond 18:30 getest, streepje van KV 2v5 positief, goed duidelijk streepje maar gisteren had ik de schrik hoor.. ik had wat rozeverlies aan mijn vinger zitten toen ik de utro inbracht.. maar na 18:30 niets meer gezien, vanmorgen ook niet.. net ook niet. Ik krijg hoop.