vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ohhh Vas, wat een onzekerheid kwa werk zeg! En ontzettend balen dat deze vakantieronde ook niet gelukt is!!! Ik duim zo hard voor je meis, ook jij komt aan de beurt hoor!

Knuffel

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Zoals belooft staan er 2 foto's van ons meisje in mijn album :). Noa, kan je ff vergelijken :D

Nu me snel klaarmaken om naar de verloskundige te gaan.

Knuffels...

3. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    dank je wel esther. Fijn dat je even lief bent. Heb ik geloof ik nu wel ff nodig. Veel gedoe en mijn emoties zitten hoog. Weet alleen steeds niet wat ik nou moet voelen door al die verwarring.

Hier verder nog geen ongi helaas... we wachten af. Hoop morgen wel echt!

4. zhanchik

zhanchik Lid

11 dec 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames!

@mirakel, emma, esther, noa, dank jullie wel voor jou reacties. Vaandag dag 6 na tp en ik voel niks, geen krampen, heel rustig...
    vu bloedprikken pas 2 mei...laaang. sinds waneer kan ik thuis testen?

@mirakel, gefi met je mirakel! ik zou heel blij zijn met die waardes, echt waar en ik duim voor je dat alles goed komt

@vasca, nog ff volhouden meid met je werk, dat is idd balen!

@aklina, hoe gaat met je?

5. avdm

avdm Nieuw lid

25 apr 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

ben nieuw hier, dus zal me ff voorstellen,
    ben 28 jaar, 2,5 gestopt met de pil, nog steeds niet zwanger..:(
    inmiddels 2 iui behandelingen gehad, zonder resultaat dus..
    nu ff een "break", ff geen hormonen, ziekenhuizen enz enz..
    iemand die in herzelfde schuitje zit?
    en heeft iemand ervaringen in ziekenhuis in weert?

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zhanchik, dag 10 na tp is vrij betrouwbaar om te testen...

En jeetje vas, wat een waarde hecht je aan m'n opmerkingen zeg!! Word er verlegen van...
    Wel een gedoe met die baan zeg!! Zit je niet mee :(

7. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Ja suus, ik slik alles voor zoete koek, dus pas op wat je zegt! ;)

8. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    :D:D:D EMMA hihi wat lachen die foto's. Ik heb de foto van onze beeb zijn/haar koppie op het scherm naast jouw foto gehouden en het lijkt wel ERRUG veel op elkaar hoor, alleen is het kinnetje van jullie meisje iets meer naar voren en die van onze baby iets ronder haha. Zegt dus nog niks maar wel onwijs leuk om het even zo te vergelijken. Je had eigenlijk hier naast me moeten staan hoe ik dat deed :D:D

Aklina, is morgen je TP? Ik snap zo goed dat je nu ook eens zwanger wilt zijn/worden. Het is ook echt zo mooi. Maar hou vol hoor want het gaat echt gebeuren!
    Ook voor alle andere meiden hier. Wij hebben ook 4 jaar ervoor moeten vechten in het ziekenhuis, jullie kunnen het ook, ik duim voor jullie allemaal.

Liefs en dikke knuffels!

9. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    avdm welkom hier
    we lopen allemaal in het vu.
    aklina succes morgen hopelijk is je eskimootje goed ontdooit

groetjes diana

10. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Hoi meiden,

Hier weer even een teken van leven van mij!

Allereerst welkom aan een ieder die ik nog geen welkom had geheten :)

@vas; wat kaauutee gewoon. Geen Costa ricaantje, en dan ook nog gesodehannes op je werk! T zit je niet mee. Alle recht om even emo te zijn hoor! Ik hou je vast en een dikke knuffel voor jou.

@rest; sorry. Heb een geheugen als een zeef. Ehhh diaaantje wacht op haar test geloof ik: duim duim duim. Aklina wacht op haar eskimootje: duim duim duim. Zitten er nog meer dames op t bankje? Ben t Ff helemaal kwijt.

@hier. Een hoop gebeurd. En ook weer niet.

Werk: gaat weer Ff beter. Goed funct gesprek gehad. Als aktie punt: meer aanwezig zijn in een groep. Iemand tips? ;)

Ander werk: eerste gesprek was goed te doen, en ik was ook direct door naar de tweede ronde. Tweede ronde was dus afgelopen dinsdag. Pittig!!!! Flink zwaar gesprek, wel leuk. Vandaag te horen gekregen dat ik een goede indruk had achtergelaten, en dat ze mij zij in de race houden. Ze hebben nog wel 2 andere kandidaten te spreken. De ander (mijn maatje van t werk) was wel afgewezen. ( dus verslagen! Wie vroeg dat nou ook weer??)

Vervolgens wel meteen gezegd dat ik echter er mee stop. Ik heb er over na gedacht, maar vind de tijd nog niet rijp. Ik zit nu Ff goed. Daarnaast met de hele mmm is t even genoeg zo. Ik heb nu heerlijk de vrijheid, en die wil ik niet opgeven. Dus. Geen andere baan, wel een ervaring rijker!

@nod. Dat was dus gister... En ik zie nog niks. Helemaal niks. Meestal dag van te voren rommelt t wel. Maar dus niks. Vandaag ook nog Ff afgewacht maar dus nog steeds niks. Ik ben meestal exact op tijd. Of evt een dag eerder of later. Maar t is nog steeds stil. En dus nog niet aangemeld voor de kijkoperatie. Als t morgenochtend nog steeds rustig is, maar ns n testje doen. Das ruim 2 jaar geleden dat ik dat heb gedaan. Zag net dat de test die ik nog had liggen houdbaar was tot 11-2011.

Zou t uit maken?

O! Vergeet nog iets! Aan mama suus natuurlijk! Want Sophie wordt groot!! Plas op t potje :) *trots op afstand*

11. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Jeetje Nip, zou toch wat zijn hee.......dat je straks posi test en gewoon ff zwanger bent ENNN geen operatie meer hoeft. Ik duim het vel van mijn duimen eraf voor je. You goooooo girlllll

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Zhanchick, ik heb 2 dagen voor de bloedtest in de ochtend positief getest. Lichte streep maar toch goed te zien zonder turen!

@ Vas, denk je aan je zelf meis! Ff jezelf verwennen en gedachten op een rijtje zetten! Enne waar blijven die foto's van je vakantie????

@ Nip, dat zou toch het mooiste zijn he als je nu gewoon zwanger zou zijn!!!

@ Aklina, vandaag je tp toch?? Spannende dag!!!

@ Diaantje, waneer is jou testdag ook al weer??

@ Suus, wat gaat het snel he met kids! Wat zul je trots zijn!!

@ Noa, krijgen we nog foto's te zien van jullie babykamer ;) Ben nieuwsgierig!!!

@ hier laatste dagje werken voor deze week. Uit me werk de taart ophalen en om 19.00 gaan we deze aansnijden! Oeeeeeeh ik ben zooooo nieuwsgierig!

13. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Inderdaad spannend esther. Ben nu aan het wachten tot ik zo mag bellen...

Jij ook spannende dag vandaag!!! Gendercake!!!

Als ik straks gebeld heb kom ik natuurlijk verslag uitbrengen.

Nip, misschien verstandige keuze om nee te zeggen tegen de nieuwe mogelijkheid. Vind ik ook een heel dappere keuze hoor!!!

14. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    OOOOOOH ESTHER JULLIE TAART VANAVOND, YOEHOEOEOEOEO!!!
    Jeetjemina ik ben er helemaal 'zenuwelappig' van voor jullie hahaha.

Ik zit op een feestje vanavond, kun je me niet even whats'uppen ofzo als je de uitslag weet?? :D

En neeeee foto's van de babykamer komen pas als ALLES klaar is gnignigni

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Aklina ik duimmmmmmmmmmm heel hard voor je, sterkte meis :)

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Tuurlijk kan ik de foto appen ;) moet al naar meerdere meiden een foto appen haha.

Ben ook een beetje zenuwachtig aan het worden, kan me moeilijk concentreren hihi

Duimduim voor Aklina!!!

17. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Hou maar op met duimen meiden...
    Opnieuw k#tnieuws voor ons... de ontdooien is niet goed gegaan... Geen TP vandaag... nog wel 1 rietje in de vriezer...
    Ben echt ff heel verdrietig nu...

18. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    nouwwwwww Aklina :(:(:( (&$#(*&^#(*&$#&*( GRRRRRRR
    Vertellen ze dan ook wat er niet goed is gegaan of hoe het kan?
    Hele dikke knufffff, ik weet dat het je verdriet niet weg kan nemen maar ik denk aan je
    Liefs

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ohhh jeetje Aklina wat verschikkelijk k*t nieuws zeg! Grrrrrr zijn geen woorden om je verdriet weg te nemen inderdaad!
    Knuffel meis

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh nee Aklina, wat een verdrietig nieuws!! Dit zijn van die dingen waar niemand iets aan kan doen. Ben je eindelijk zo ver dat je een cryo-tp kan gaan doen, ontdooit ie niet goed! Hele dikke knuff voor jou... Hoop wel dat je volg cyclus meteen verder mag want dit telt natuurlijk niet :(

Esther, hoe dubbel...voor jou spannende dag!! Ben errug benieuwd!

Nip, wat maak je t toch spannend!! En dan je nog niet eens melden hier!!!

@hier: idd het eerste plasje op het potje. Heb haar daar wel 3 uur in dr blote kont voor laten rondlopen :D Trots dat ze ook was op zichzelf!! Vanmiddag ga ik het weer doen. Moet nu eerst een rondje boodschappen doen en dat kan natuurlijk niet in blote kont. :p

Deel Deze Pagina