vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Aklina....NEE! wat ontzettend naar om te lezen! Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit:(:(:(:( Meis, wat is dit oneerlijk :x Niemand kan er iets aan doen, maar jezus dit zou echt niet moeten mogen. Ik kan niet anders dan zeggen dat dit zo naar is en dat je maar even je tijd moet nemen om hier verdrietig om te zijn. Dit slik je gewoon niet even weg. Tranen springen me in de ogen voor jou.
    Weet je iets over of je nu wel volgende keer ook gewoon door mag? En inderdaad, wat er mis is gegaan? Of is dat allemaal even van later zorg en moet je nu gewoon even brullen... Heel veel liefs meis. Een hele warme, zachte knuffel van mij.

2. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    aklina wat een k nieuws echt heel rot voor je
    heel veel sterkte komende dagen

groetjes diana

3. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Wat een lieverds zijn jullie toch. Bedankt voor de warme knuffels. Het is inderdaad niet eerlijk.
    Geen idee of ik meteen door mag... ben benieuwd wanneer ik ongi word... en inderdaad dan maar duimen dat ik gelijk door mag... Zou me eerlijk gezegd niets verbazen als ik weer moet wachten...

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    De VU kan er zelf ook niets aan doen of het ontdooien wel of niet lukt. Het is gewoon echt dikke pech :(

5. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Tja.. inderdaad... maar het zou wel iets minder pijnlijk zijn als ze me nu eens niet zouden laten wachten
    Snap dat ze daar ook weinig ruimte in hebben... maar dat wachten tussen de behandelingen in komt me m'n strot uit.

6. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    ik snap je helemaal Aklina, dat wachten is gewoon zooo K@&$*&*&$*T en jij hebt al zoooo veel geduld moeten hebben. Ze kunnen er inderdaad niets aan doen, maar toch hoop ik wel dat ze er rekening mee houden. Want dit is eigenlijk nog veel erger dan een maand moeten overslaan. En als dat dan betekent dat je nog meer moet wachten...:(
    Had je eigenlijk nog gekeken hoe het zit met andere ziekenhuizen en daar laten terug plaatsen? Ik bedoel, ik zou ook het liefst bij het vu blijven, maar het belangrijkste werk is natuurlijk al gedaan, toch? Het lijkt me dat terugplaatsen minder ingewikkeld is en dat ze dat bij een ander ziekenhuis ook wel kunnen eventueel (als dat ervoor is toegerust).

7. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Wat een spannende dag is vandaag toch...

@nip: jij maakt het echt wel heel spannend! Ik dacht bij het lezen van al die vergeetachtigheid: goh, ze zou toch niet zwanger zijn? en toen las ik ook nog dat je een dag over tijd bent! Wist je trouwens dat je ook best met middagurine kunt testen als je gewoon een tijdje weinig drinkt en dan dus een paar uur achter elkaar niet plast...? Ben verder niet nieuwsgierig hoor ;):D

@esther: heel veel plezier vanavond! Ik ben heel benieuwd. Enne, ik houd het toch op een jongetje. Zie steeds een blauwe taart voor me :)

@noa/emma: wat grappig dat je die echo's vergeleken hebt! :) Ik zie je al helemaal zitten, hi hi. Misschien moeten jullie over een paar maandjes de meiden naast elkaar leggen en dan nog eens vergelijken, zien of ze dan nog zo op elkaar lijken ;)

@hier ook spannende dag: moest ongesteld worden en na het bloed zo'n beetje letterlijk in mijn broek gekeken te hebben, is dat gebeurd. Heb me net aangemeld voor de 1e gestimuleerde iui ronde en moet nu wachten tot ze bellen... Ben zo zenuwachtig!
    Ik ben zo bang dat het misschien niet mag. Aan de telefoon was de vpk gewoon heel zakelijk (wel aardig hoor), maar heb altijd het gevoel dat ik dan nog iets moet doen of zeggen om haar te overtuigen dat wij echt, echt mee moeten doen deze ronde. Heb ik niet gedaan hoor.
    Maar ben bang dat het misschien druk is door vakanties en koninginnedag en zo. Brrrrr. Ben er zo aan toe om weer echt constructief bezig te zijn met zwanger worden. Heb verdorie gewoon zin om mezelf elke dag te gaan prikken! das toch bizar?!?!:$;)

8. Mirakel

Mirakel Lid

22 jul 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ai.. mijn hart breekt als ik dit lees. Jemig. Mag het eens goed gaan ook? Ik hoop echt dat je gelijk door mag.. Sterkte meisje!

9. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Lieve Aklina, dat meen je niet :(....wat ontzettend klote zeg :(.
    Dit verwacht je bijna niet omdat het lijkt alsof alle cryo's ontdooien in het VU.
    Ahhh shit man, had het zo fijn voor je gevonden als je een tp zou hebben, gewoon weer die kans hebben op.
    Ik hoop zo dat je aankomende cyclus dan wel weer mag starten! Je hebt al zo vaak moeten wachten, te vaak!
    Dikke knuffel meis....

@Nip, heb jij nog getest?

Knap dat je de keuze hebt gemaakt om niet verder te gaan voor die andere baan. Maar de vrijheid voor de mmm die je nu hebt is ook wel heel prettig. Hier weet je wat je hebt en da's altijd maar weer de vraag bij een andere baan.

@Noa, hihi zie je al helemaal zitten om die echo's te vergelijken :D. Vraag me alleen af of je aan het hoofdje kan zien of het ook een meisje is :D. Nog een paar maandjes geduld dame :).

@Suus, wat knap van Sophie!

Hoe gaat het trouwens met werken? En ik las dat jullie gaan aftellen voor de vakantie. Waar gaat de vakantie heen dit jaar?

@Tycuna, ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd hoor ;). Dacht alleen dat wij allang al vriendjes waren.

@Esther, ben zooooooo benieuwd naar de kleur van jullie taart :D.
    Ik zal de uitslag morgen pas zien, ben vanavond naar een feestje, een vriendinnetje haar bruiloftsfeest....helemaal in het oosten van het land, wel 2 uur heen en 2 uur terug rijden pfffff.

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ach Alkina, lieverd toch!! Wat is het weer vreselijk oneerlijk!! Je had het zo verdiend na alle shit!! Hele dikke knuff meid.. Is niet veel, maar ik denk aan je!

11. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    @aklina... Wat ontzettend K is dit zeg. Waarom zoveel pech... Lieve meid, heel veel knuffels en sterkte. En ik duim gewoon door dat je niet hoeft te wachten. Okee?

@omo... Die test vanochtend was echt witter dan wit. Maar hij was dus wel over datum. Maar de controlestreep was wel te zien... En T is nog steeds stil down under. Geen bloed te zien.... Straks maar Ff naar de kv???

Wat denken jullie???? Twijfel!!

12. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    nouwwww Nip ik weet het niet wat die over de datum test betreft. Op zich is geen bloed fijn natuurlijk maar als de controlestreep wel te zien is lijkt het mij dat íe gewoon werkt? Ik zou zeker nog even een goeie test halen, voor de zekerheid.

13. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @nip: ik zou als ik jou was ook gewoon even een kvk testje halen. Die 2,50 die het je kost geeft wel veel meer rust. Op zich vrees ik wel dat eigenlijk het over de datum zijn van de test niet zo heel veel zou moeten uitmaken. Maar ik weet het ook niet. Het zou natuurlijk kunnen dat het stofje dat met het hcg reageert verdampt ofzo en dan niet meer gevoelig is.
    Ik heb zelf ook wat testen die inmiddels over de datum zijn. Wat ik daarbij zie is dat vooral het doorlopen van de vloeistof minder goed gaat. En ik had juist het idee dat er wat spookstreepjes verschenen juist.
    Zelf ben ik in elk geval van het zekere voor het onzekere en mezelf geruststellen als ik nog twijfel heb. Ik doe altijd van die goedkope testjes, maar als ik dan nog twijfel, mag ik ook altijd nog gewoon een kvk test doen.

@opluchting: ik ben net gebeld door het vu en we mogen gewoon beginnen aan de gestimuleerde iui! Heb morgen om 08.20 meteen een afspraak voor de eerste echo en ik denk ook prikinstructie? Ik krijg de medicatie dan in elk geval direct mee, vertelde de vpk. Ben echt heel opgelucht, want kon t er niet bij hebben dat dit ook weer in duigen zou vallen. Wat er op werkgebied ook gebeurd nu, ik ben in elk geval weer iets verder.

14. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    o nip, helemaal vergeten om je te zeggen dat ik het heel stoer van je vind dat je die baan hebt afgewezen! Maar natuurlijk vooral dat je zo ver bent gekomen... Geeft wel weer wat zelfvertrouwen denk ik he?
    Moest trouwens wel even aan je denken toen ik vanmorgen op het journaal hoorde dat verschillende centra uit jouw vakgebied bijna failliet dreigen te gaan door late betalingen van verzekeraars :$ Hoop niet dat jouw bedrijf daarbij hoort?!?
    (hi hi, anders zou je me wel heeeeeel erg nadoen hoor: eerst een baan afwijzen om vervolgens je andere baan te verliezen door geldgebrek ;):D. Kan t je niet aanraden hoor :p).

15. pcj

pcj Actief lid

22 jan 2009
    205
    0
    0
    @ aklina: ach wat naar nou toch, heel veel sterkte!

@ vasca: fijn dat je met iui verder kan.

@ esther: leuk idee van die taart! spannund.

@ nip: volgens mij kan je gewoon testen met een test waarvan de datum is verlopen. maar als je het niet vertrouwt dan gewoon nog een keer testen.

tja, hier is de pilstrip afgelopen en inmiddels een week aan de deca. Nu wachten op de bloeding zodat ik kan bellen voor de echo en voor het vervolg van de procedure. Het prikken zelf viel me wel mee alhoewel het elke dag moeilijker lijkt te gaan ipv makkelijker. Ben wel eerder moe en sneller spierpijn. Maar dat heb ik ook normaal ook als ik ongesteld moet worden...wel ontzettende pijn in mijn onderbenen. Maar dat trekt ook weer weg. Het is bij vlagen.

16. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Hoi Meiden,

Nou, ik heb die kv 2v5 gekocht en vanmiddag nog een testje gedaan. Na die 5 minuten een tuuuuuuuurstreepje kunnen zien, waar de meningen over verdeeld zijn, zullen we maar zeggen. 3 minuten (dus totaal 8) was t streepje beter zichtbaar, maar nog steeds een tuurstreepje... Officieel mag je m niet meer aflezen na 5 minuten. Maar de aantrekkeingskracht :cool: van dat ding is echt te groot.

Dus..... ik weet t dus nog steeds niet!!:(:(

Ik zal die van 5 minuten oud en die van 8 hierna wel even plaatsen. Die van 8 heeft de datum van vandaag.

Niplief zegt maandag opnieuw testen... :(

17. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Vergeet ik Vas helemaal!! Superfijn dat je mag gaan starten!! Dat is even heerlijk GOED nieuws!

En weet je?

Je hoeft t maar 1 maandje vol te houden, want.....

Daarna ben je ZWANGER!!

:D:D

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nip, mijn ervaring is de volgende met 2v5 kv test:
    Niet zwanger: omo-wit, ook na 10 min. Indroogstreepje pas na 1 à 2 uur en dan zat ie ook op de verkeerde plek tav controle streep.
    Zwanger: niet meteen knal maar duidelijker streepje na ca 5-10 min.

In principe is ie wel wat licht want je had gisteren toch je nod? Desalniettemin zou je ei op een ander moment gesprongen kunnen zijn dan je normaal hebt/denkt. Je zou zondag al kunnen testen, mocht je niet tot maandag kunnen wachten......

19. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Oke, dat stemt dus positief, mits ik een laat ei heb gehad?

T zou kunnen, ik heb mn iui ook wel veel op dag 16-17 gehad. Mijn nod was woensdag...

Zondag opnieuw testen dan maar.

Nu ben ik zenuwachtig! hihihi

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik bedacht me later...waarom niet morgenochtend naar de VU om bloed te laten prikken? Dan heb je 's middags een waarde! Wellicht een hele lage waarde en dan volg wk opnieuw prikken maar dan kan je wel een betekenis geven aan deze test!

Deel Deze Pagina