vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Bloedprikken?

Oke... Dat kan ook natuurlijk. Maar ik heb nu helemaal geen behandeling gehad?

En.. ik weet niet of ik durf! :)

2. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Kun je wel in het weekend bloedprikken dan? Dat is toch alleen door de weeks?

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh shit ja...alleen doordeweeks... Kan dus dinsdag pas :(
    En volgens mij ging LadyZ ook bloedprikken na haar posi test, uit haar spontane zwangerschap. Ging helaas wel mis maar goed, dat hoeft jou natuurlijk niet te gebeuren. Als je posi test hebt, zou ik dat sowieso doen dinsdag. Miss maandag even bellen met verpleegkundig spreekuur, dan voel je je er wrs beter onder ;)
    Dat het nu Miss spontaan is gelukt, wil niet zeggen dat je nu DUS naar een vk moet voor een eerste echo (moet je nl. Wachten tot 10 wkn). De VU moet je toch bellen en dan zullen ze sowieso wel willen bloedprikken en een week erna weer, en dan eerste echo bij 7 wkn.

Anyway, ik loop wat vooruit op de zaken maar ik zou gewoon zondag nog een keertje testen met kv en dan evt maandag eentje met indicator van cb. En dan dus bellen met de VU voor bloedtest.

4. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Dank je mama Suus ;)

Ik had inmiddels t zelfde bedacht. Ik doe zondag nog een testje, en zorg dat ik cb in huis heb voor maandag. Positief is dinsdag prikken.

Nooit gedacht dat ik in deze situatie zou zitten :)

Eerst maar ns kijken of zondag die test duidelijker is. Want t feit blijft, hij is erg licht.

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik had pas knallers bij 5 wkn zwangerschap dus no worries!
    Maar het zou wel fijn zijn als het streepje binnen de 5 min komt.

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Trouwens, dit was middagurine hè! Ochtendurine is echt veel geconcentreerder...

7. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    je maakt t steeds spannender!

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik??? Jij bedoel je!!! ;)

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ohh Nip! Wat spannend allemaal!!

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ohhh nip, wat spannend! Ik zie het streepje en stem ook positief.. Nog een testje in de ochtend proberen!! Hier was de taart roze!! Foto's volgen!! Liefs

11. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Hihihihi!

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esther, leuk!! Gefeliciteerd met jullie dochter in buik!! Ik zei toch ook meisje? En Noa jongen dus :D

13. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Ik las t ook op fb!! Ik had t ook niet goed... Had ook gegokt op n jongen...

Zeg.. Ik zat net te denken, is t aantal boys wel een beetje in balans met het aantal meiden dat geboren of aanstaande is in ons forumpje? Wie is er zwanger van een jongen of is er bevallen van een jongen?

Suus heeft Daan natuurlijk, en verder denk ik alleen meiden? Of vergeet ik iemand? Oke, enkelen houden t natuurlijk nog Ff geheim, maar toch heb ik t idee dat er meer meisjes zijn.??

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ladies, foto's staan op de site op me link in mijn handschrift!! @ suus volgens mij dacht je jongen, maar kan zijn dat mijn geheugen me in de steek laat omdat de meeste jongen zeiden hihi

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Nip inderdaad, op het andere forum waar ik zit allemaal meiden, geen 1 jongen! Zwangerschapsgym alleen meiden! En mijn vriendengroep en familie ook alleen meiden!!

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esther, idd ik zei jongen (en Noa meisje). He verdorie, heb ik t fout!!! Dan heeft Noa een jongen want denk wel dat jullie een ander geslacht hebben hoor.

En ja ik heb Daan en verder hebben we Gerodi van LadyZ. Hebben sommigen van jullie niet meegemaakt maar voor de rest alleen maar lady-kindjes:) Mn eerste is natuurlijk ook een meisje :D En ook een echte, die van prinsessenjurkjes houdt, tutu's, gewone jurkjes etc. etc. Daan dus maar lekker stoer houden :D

Oh en onze vakantie is vanaf 3 juni hoor! Tenminste, dan hebben we geboekt op de camping in Zuid-Frankrijk waar we met zn 5-en (man, ik, kindjes en de hond) naartoe gaan met de vouwwagen. Camping heeft geen zwembad maar staat aan de Middellandse Zee en tot 8 juli mag de hond los op het strand! Helemaal super dus voor hem :) We gaan dan 4 weekjes met vakantie dus tot 1 juli. Heel fijn! Mn ouders zijn er ook dan dus die kunnen dan af en toe oppassen op hond of kindjes als wij iets met gezin of alleen wij tweetjes iets willen doen. Maar ja, zei vanavond al in het restaurant tegen Suusman dat ik het vreemd zou vinden uit eten te gaan zonder kids. Daan is sowieso nog nooit uit logeren geweest en Sophie misschien 2x ofzo? En dan was het meer omdat we echt oppas nodig hadden voor 's nachts. Duurde het bijv tot 12 uur of half 1 dan vroegen we gewoon opa's en oma's bij ons thuis. Kan toch niet zonder mn 2 schatjes merk ik :)

17. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Esther, gefeliciteerd!! Een meisje :)
    Zat ik er toch hartstikke naast... had ik toch naar mijn gevoel moeten luisteren. Ga je nu wel je echo plaatsen?

@Nip: jij sneakerd! je gaat gewoon echt zwanger aan het zijn vlak voor je operatie:D Wat goed! Natuurlijk is het allemaal nog heel voorbarig, maar geen bloed en ik zie echt streepjes. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk dacht dat je die testen toch zeker nog wel 10 min tot een half uur mocht aflezen hoor. En ook nog met middagurine... Ik heb echt hele goede hoop voor je!
    Voel je ook iets eigenlijk?

@suus: vergeet ik je steeds te feliciteren met die stoere Sophie die zomaar op het potje plast!! Knap hoor. Nog even en je bent al weer uit de luiers...

De verhouding jongens/ meiden lijkt inderdaad een beetje scheef te zijn hier. Wel bijzonder, want ik dacht ooit gelezen te hebben dat je met ivf etc juist een heel klein beetje meer kans hebt op een jongen. Nou ja, we zullen zien wat de komende nog geslachtsanonieme (oké, dat woord heb ik zelf verzonnen ;)) lichting babies ons gaat brengen.

@hier: vanochtend heel vroeg naar eerste FM geweest. Alles was goed en kan gewoon beginnen met 75 eh menopur vanaf morgen (dag 3). Vond het wel een beetje verwarrend, want in mijn gewone cyclus, kwam ik altijd dag 8 of 9 voor de 1e fm. Nu moet ik dus prikken en wilden ze me pas op dag 10 hebben :(. Heb het gezegd en "mag" nu dagje eerder komen, dus op dag 9, maar das meer omdat ik aandrong geloof ik. Standaard is eerst een week prikken.
    Ik vind het gewoon een beetje gek, want ik zou juist denken dat het met prikken eerder wat sneller gaat (meer hormonen) en dat ze je juist eerder willen zien ipv later. Dacht eigenlijk dat Dr Janneke dat ooit zo aan me heeft uitgelegd. Hoe ging dat bij jullie? Hoe lang moesten jullie prikken voor de 1e (of eigenlijk nu 2e) FM?

Vind het wel spannend hoor. Ik denk dat ik maar rond een uur of 18.00 ga prikken, is dat een goede tijd? Hebben de ervaringsdeskundigen nog tips verder? Wordt met koninginnedag wel meteen een uitdaging. FF goed op de tijd letten, want je weet nooit wanneer je waar bent. En ben dan etenstijd meestal niet in de buurt van mijn huis. Na ja, voor het goede doel allemaal dan maar he!

18. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Mogge!

Kon t niet laten vanochtend nog Ff te testen. Zo goed als zelfde resultaat, wel iets eerder te zien volgens mij.

Ik voel helemaal niks. Oke. M'n borsten lijken wat gevoelig te zijn. Maar dat is iedere maand zo en zegt dus niks. Het feit dat het dus echt stil is down under, vind ik zo gek. Meestal merk ik dat er meer afscheiding enzo komt ongeveer een halve dag van te voren. En die kleurt dan ook iets roze. Maar dat is dus nu helemaal niet! Ik heb t wc papiertje echt bestudeerd, maar echt geen roze. Ik ben wel eens een dag over tijd, maar nooit 3 zoals nu.

Heb t internet al afgespeurd op zoek naar meer vage testen rond deze tijd. Steeds lees ik een streep=een streep. Maar ik zie ook testen die al veel donkerder zijn op nod.

Ik moet echt nog Ff geduld hebben... Maar dat is moeilijk!!! :)

@vas, fijn dat alles goed was en dat je mag starten met prikken!! Hoop dat je goed reageert op de menopur. Ik kan je helaas niet raden, jij bent mijn voorbeeld, weet je nog wel?? :D

19. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Klinkt goed, je vakantie suus! Wat gaan jullie lekker snel al!! En gewoon 4 weken!! Heerlijk!!

Wij moeten wachten tot eind augustus... En gaan dan lekker met de auto op pad, wil eigenlijk van hotelletje maar hotelletje, richting Spanje/Portugal. Tenzij... :)

20. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    hihi Suus jij dacht bij esther een jongen en bij mij een meisje ;)

Deel Deze Pagina