Esther wat ONWIJS leuk jullie kamertje, prachtig dat donkerpaars! Die wagen is ook mooi in dat paars joh! Emma, zijn jullie ook al met het kamertje bezig en weten jullie al wat jullie willen aan kleuren en meubels en inrichting enzo? En Mama4 van dit seizoen NIP !! Tralalalaaaaaaaaaaaaaa het is nog vroeg maar je hebt vast allang eens nagedacht over hoe jullie het kamertje straks willen
Kan het echt nog niet geloven hoor... T is ook heel raar te lezen dat ik zwanger ben! Ik zei gister nog tegen nipman: dat kan toch niet? Hoe kan ik nou zwanger zijn?? Begon ie t vehaal van de bloemetjes en de bijtjes te vertellen, whahahah! Goed. Morgen dus ff bloedprikken. En dan? Ach, ik merk t wel , de weg wordt waarschijnlijk wel gewezen, hihi.
Dit is echt zoooooo raar! T gaat nl vast over een ander @kamertje: nipman wil heel graag zon zwevend wiegje.
Nip WAUW!!! Gewoon geen operatie en natuurlijk zwanger, ik doe hier een vreugde dans, ben zooo blij voor je!!
Nip, mooie test hoor!! Die cb knalt strax met de woorden 'zwanger'!! Ga je nog wel de VU bellen dat je morgenochtend langs wil komen voor een bloedtest? Maar dat is t dus meiden... Geen vakanties, niet niet-aan-denken maar gewoon simpele middagsex!! Als we dat eerder hadden geweten... Zahnchik, jij zit ook al bijna tegen testen aan??
jaaa die zijn superleuk die zwevende wiegjes, hebben wij ook nog naar gekeken. Met zo'n wigwam standaard, prachtig. Noa-man wilde dat ook graag, die vond het zo mooi 'natuurlijk' qua kleur en materiaal enzo. Lief he die Nip-man met zn bloemetjes bijtjes verhaal. Oooh meis ik hoop echt zo voor je dat het gewoon allemaal positief is en blijft gaan en dat je de rest van de MMM lekker achter je kan laten
uhmmmm Suus ben SUPERBLIJ voor Nip dat die middagsex geholpen heeft alleen bij ons helaas niet in al die jaren hihi. Maar het is ZEKER het proberen waard gniiii p.s. goed joh die cijfertjes op je weegschaal
Dank voor jullie lieve woorden!! Maar blijf mij wel gewoon mmm meisje voelen hoor! t mag dan misschien (ik geloof t nog steeds niet) toch natuurlijk zijn gelukt, ik weet als geen ander hoe je je voelt in de mmm. T wachten, de onzekerheid, weer wachten, afwijzing, uitstellen, pijn, hoop, enz enz. Meiden, ik ben blij met jullie!!
Noa, wij hebben alle sex gehad hier hoor en nix hielp! Maar ja, daar werden manlief's zwemmers natuurlijk niet beter door En toch ken ik genoeg verhalen van stelletjes waarbij de man nog minder zwemmers had dan mijn vent, en die werden wel spontaan zwanger
haha daarom zeg ik ook 'proberen is nooit verkeerd' En nog leuk ook Je zal altijd een MMM meisje blijven, zo voel ik het ook nog steeds na 4 jaar ziekenhuis behandelingen om zwanger te worden. Vergeten doe je het nooit en je weet exact hoe andere MMM meisjes zich voelen.
Joehoeeeeee Nip, je bent echt zwanger meis EN nog zonder medische hulp ook, hoe mooi is dat!!!! Ben zo blij voor jullie! @Diaaantje, wat klote van ongi . Ik hoop dat je weer mag starten. Dikke knuffel meis.....
Kamertje: wij nemen bijna alles over van mijn zus . We hoeven eigenlijk niks meer te kopen. Ook krijgen wij de familiewieg van Emmamans kant, zijn ouders gaan het voor ons bekleden met een mooi stofje. We zijn nog niet bezig met het kamertje, eerst nog even puinruimen. En daarnaast ligt mijn neefje nu nog in het ledikant
Hoi meiden! sorry, ik ben ff weg geweest , heel druk op het werk en alles. @aklina, diaantje, het is heel erg balen meiden. Ik begrijp jullie ontzetten goed. helaas, heb ik ook geen goede nieuws..vanochtend getest, dat is dag 10 na tp, helemal niks ik zie zelfs pink utro .. gisteren avond had sterke ongi krampen en "zware benen". volgens me ben ik gewoon ongi. in mijn vorige 2 pogingen was ik ook ongi zelfs voor de bloedtest. de 3de keer is niks anders.. ben heel triest. meiden, weten jullie of ik dat aan VU moet doorgeven? of gewoon wachten tot de test (die is aas woensdag 2 mei)?? @Nip, gefeli, dat is echt een heel mooi streepje!! dikke knufel.
Hè, gatver. Wat jammer dat t niet is gelukt. Volgens mij moet je je weer aanmelden zodra je ongi doorbreekt. En anders toch bloedprikken. Maar ik en geen IVF deskundige..
Zhanchik, je kan er idd vanuit gaan dat deze poging is mislukt. Je moet toch doorgaan met utro en naar de bloedtest. 's Middags word je gebeld met de uitslag. Dan dus ook stoppen met utro en wachten op ongi. Aangezien dit een verse poging was, heb je sowieso een rustmaand. De ongi daarna, mag je je weer aanmelden voor cryo-poging.
dank je, dames. een rustmand heb ik heel erg nodig..begin juni gaan we long weekend vieren in Budapest (heb veel zin in spa). daarna ga ik mn eskomotjes ophalen (fingers crossed)
@Zhanchik, wat ontzettend jammer dat het niet is gelukt . Dikke knuffel.... Lang weekend Budapest is wel een leuk vooruitzicht, eerst lekker genieten en daarna dan jullie cryootjes ophalen. @Nip, heb je die digitale test al gedaan? @Suus, hoes't met misselijkheid?
Nee, nog niet. Morgenochtend was mn bedoeling. Ben bang dat ie straks niet zwanger zegt... Of denken jullie dat t wel kan? Want dan zal nipman ook blij zijn, want morgenochtend is ie op t werk...
Ja Nip, gewoon doen! Geeft echt zwanger aan en dan doe je er dit weekend nog eentje, als Nipman weer vrij is, gewoon omdat het leuk is