Door alle nip consternatie helemaal vergeten je vragen te beant woorden. 1. cryo doen ze i.p. in eigen cyclus. Als je die hebt tenminste. (bij pcos is dat natuurlijk anders) 2. ik heb een hysteroscopie gehad. Het heeft me niet zwanger gekregen maar er zijn wel vragen beantwoord. Zoals dat de eileiders open zijn en dat er endometriose en een myoom en wat cystes te zien waren. Daar kun je in de behandelingen dan weer rekening houden.
hallo allemaal ik mag 9 mei komen voor een echo heb dan net nachtdienst aklina heb je je al aangemeld? hopelijk gaat het ontdooien voor je goed heb ruim een maand terug klachtenbrief ingediend en nog geen reactie ook niet de onderlinge comunicatie raar hoor dat het zo lang moet duren groetjes diana
voor de 2 meiden die net nieuw zijn (nou ja, ik ben ook nog maar niet nieuw hier...): welkom! Vas: spannend hoor, succes met het gesprek! Noa: hoe was het bij de vk? ff klaagmodus: ik voel me k*t! Echt depri, ben boos op de zon. Wil niets, wil ook niet in de zon zitten. moet dan (van mezelf) in de tuin werken. Maar ik ben chagrijnig, hangerig, voel me opgeblazen (heb dikke vingers, mijn gezicht staat zo strak van het vocht dat er geen rimpels te zien zijn). Nergens zin in, ook eten smaakt me niet. Kan ergens trek in hebben, er wat van nemen en dan het niet meer willen of er zat van worden. Bleh!
@Aklina, ik moet toch echt ff zeggen hoe bizar het is dat jouw man en mijn broer elkaar goed blijken te kennen !!! @ PCJ, bluhhh wat k*t he zulke dagen! HELE dikke knuffel voor je en zeur maar lekker hoor en doe maar lekker alleen waar je zelf zin (of geen zin ) in hebt! VK was weer leuk, alles goed en gezond met mij en beeb ! Vanavond de condoleance van mijn Opa en morgen de crematie Hij is afgelopen vrijdag onverwachts overleden. Nooit leuke dingen dingen natuurlijk. En praktisch ook nog lastig want met mijn 23 weken buik (en borsten ) pas ik mijn pakken en blousjes niet meer en ik heb geen tijd om nog ff iets te kunnen kopen. Hoop dat ik 2 verschillende setjes bij elkaar kan vinden en matchen voor vanavond en morgen
Diaantje, wat fijn dat je door mag! Ik zei het toch! Soms gebeurd het toch twee cyclussen achter elkaar! Hopelijk ik ook. wordt binnen nu en 2 uur gebeld. Noa, wat verdrietig van je opa! Veel sterkte vanavond en morgen. Inderdaad heel vreemd om zo die connectie via fb te merken. Hahaha. Net als toen ik met jouw vader in het theater zat! Misschien komen we elkaar binnenkort zomaar ineens tegen. Dat zou raar zijn! Maar zeker niet onmogelijk... PCJ: klagen mag altijd hier. Net als juichen trouwens! Hoort er allemaal bij meid. Geef je er maar aan over... des te sneller voel je je weer beter. Heb net twee uur liggen rollen in mijn bed van de buikpijn. echt heftig... dacht ff dat ik naar de SEH moest vanwege een gedraaide eileider... maar waarschijnlijk is het de endo die nu zijn kop op steekt... aangewakkerd door de 5 dagen utro piek... Dacht zelfs daarstraks... "zal ik maar weer aan de pil gaan"... dan heb ik deze pijn aanvallen tenminste niet meer... Hellllll
Aklina: oh meid, wat naar! Maar uiteindelijk is het toch vanzelf gezakt? Sterkte, want pijn vreet altijd energie. Noa: sterkte met het verlies van je opa.
Pijn is uiteindelijk gezakt na twee paracetamol/coffeine... nu inderdaad erg moe ... maar moet over een uurtje aan het werk. Hopelijk is het een beetje rustig...
@ Diaantje, wat fijn dat je weer mag starten!! @ Aklina, jeetje meis, wat mega irritant die pijn! Hopelijk krijg jij ook groen licht vanmiddag! @ pcj, klaag maar lekker hoor meis! Gooi het allemaal van je af! Je kunt het maar kwijt zijn!! @ Noa, gecondoleerd! Verdrietig altijd een dierbare verliezen! Hopelijk vind je nog iets passends !
Aklina, jouw man en mijn broer zijn gewoon samen op vakantie geweest haha!!! Mijn broer zei net tegen me dat jouw man een leuke gozer is !!! Je hebt ondertussen mijn hele familie al gezien haha dus dan moeten wij elkaar vast ook een keer tegenkomen! Gaat íe beetje zo na die mega buikpijn? En al nieuws van de VU? Bedankt voor jullie berichtje van mijn Opa. Ik ben nu heel crea een nette zwarte pantalon/broek aan het 'vernaaien' Los halen, lapje stof ertussen en weer dicht hihi
@Noa, gecondoleerd! @Aklina, wat vervelend die erge pijn! Al iets gehoord van het VU...hoop zo dat je mag starten.
Jaaa... leuk om te horen dat mijn lief een leuke gozer is! Hahaha vind ik natuurlijk al jaren! Buikpijn is nog zeurderig aanwezig... net maar weer wat ingenomen. Ben nu op mijn werk. Ben gebeld door vu; mag gelukkig starten!!! Mocht op de eerste dag van ons parijs uitje komen voor de echo. gevraagd of ik een dag eerder mag komen. Heb nu de afspraak staan op de 11e. lekker hoor. Dan zal alles nog klein zijn en dan gaan we daar wel vragen of de volgende echo pas woensdag mag zijn... dan is mijn ovulatie nog lang niet in aantocht dus ik gok het er gewoon op. Was te bang dat als ik het nu al zou vertellen dat ik dan niet door mocht gaan. Dus een beetje valsspelen kan nooit kwaat lijkt me. Ben heel blij en verrast... had eigenlijk niet verwacht dat we door zouden mogen. Wel gezelllig... weer samen met diaantje!!!
@ Diaantje, super dat je meteen mag starten!! @ Aklina, waardeloos die pijn! Maar goed nieuws dat jullie door mogen! @ pcj, knuffel tegen je off-day @ Noa, gecondoleerd! Met je opa. @suus, we zijn op dezelfde dag getrouwd! Wij vandaag 4 jaar! Heb hele mooie rozen gehad van man lief
@suus en @nip: allebei gefeliciteerd! Had t ook helemaal zelf onthouden, want Vascaman is vandaag jarig! Wij zijn lekker uit eten in t te vieren.... Suus, jij ook nog verrast?
Hallo allemaal, @ Nipnip gefeliciteerd met je 4 jarig huwelijk, en je fantastische zwangerschap! En je hcg waarde is gewoon goed hoor, niet te druk maken hoor. Weet iemand of je voor een inwendige echo voor zwangerschap een volle of juist lege blaas moet hebben, ik weet wel voor tp volle maar of dit dan ook geldt voor echo voor zwangerschap weet ik niet, is er iemand die dat misschien weet? Alvast bedankt.
Mya, heb er nooit zo over nagedacht bij een fm. Is meestal 's ochtends dus dan is mijn blaas niet zo gevuld... Aklina en Diaaantje, fijn dat jullie mogen starten! Aklina, hoop dat de pijn weg blijft doordat jullie zwanger raken van dit laatste cryo'tje! Ik ga heel hard duimen iig! Vasca, lekker uit eten geweest, jammie!! En Nip mooie rozen gehad! Wat een verwennerij! Wij zijn aan onze trouwdag herinnerd door mn schoonmoeder!! Erg toch eigenlijk he! Hebben er dus nix aan gedaan maar goed, 3 jr is natuutlijk ook niet zo speciaal... Gisteravond naar concert van NKOTBSB geweest. Zoooo leuk!! Vooral NKOTB was helemaal toppie! Daar waren mn zus en ik ook echt fan van Heb beetje drukke werkweek dus ik duik zo mn bedje in. Ben echt kapot... Oh ja, ben nu trouwens weer aan de microrgynon 30 ac-pil. Heb ik toch minder bloedingen mee dus hopelijk slaat ie snel aan en stopt het huidige vloeien snel. Is ook alweer ruiim een week aan de gang, pffffffffffff. Heb dan van de 3.5 mnd zeker 3 mnd gevloeid tijdens gebruik van die pil. Idioot toch?! Doet je sexleven geen goed kan ik jullie vertellen...