vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Schitterend Noa!! Echt gaaf met die gekleurde linten! (Heb je dat zelf gedaan??)

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Tash, hoe gaat het eigenlijk met jou, alweer 9 weken meis!!!
    Hoe gaat het met de zwangerschapskwaaltjes?

@En Nip, hoes't met jou? Is het nieuws dat je zwanger bent al een beetje geland???? :D

@Suus, wat een ellende dat continue bloedverlies.
    En ik heb de foto's van jou bij NKOTB op fb gezien hoor. Da's je zus toch op die foto met z'n tweetjes?

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Noa, mooie foto zeg!! Mooi bescheiden buikje ;) das bij mij wel anders hoor haha. Lijkt wel alsof ik al 6 maanden zwanger ben ofzo haha. Maar komt ook doordat mijn baarmoeder sterk voorover gekanteld is daardoor zie je het meer. Bij IUI en anderzoeken was het ook altijd lastig omdat ze mijn baarmoedermond nooit goed konden pakken, lag om een hoekje zoals ze het zeiden. Mijn foto's staan op mijn site! Maar ben al meer aangekomen dan jij denk ik zomaar hihi.

@ Emma, saai alleen thuis zonder mannetje! Heb je nog plannen?

Hier komend weekend lekker rustig weekend, denk dat ik eens wat rond ga snuffelen voor meiden dingen ;)

Liefs

4. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Gaat goed hier!! Eigenlijk niet echt klachten.. Mag in mijn handen knijpen denk ik! Af en toe wagenziek en wel moe, maar verder... Pja, droom heeeeel raar, hihi!!
    Maar verder nog erg onwerkelijk allemaal!

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Tash, ik vind het nu af en toe nog steeds heel onwerkelijk ;):D.
    Heerlijk toch dat je bijna geen klachten hebt, lekker genieten!
    Wanneer is 2e echo of heb je die al gehad?

@Esther, da's zeker al een mooi buikje :)

6. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    14 mei! dan wordt het misschien wel echt??
    Maar lijkt me al zo fijn om zo ver als jou te zijn en dat mensen het zien en je er dus niet meer omheen kunt... Scheelte misschien ook al wel als we het gaan vertellen aan de buitenwereld?? Dan hoef ik iig niet meer stiekem te doen en mijn darmenbuik te verstoppen!!

7. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    De foto zelf gemaakt met m'n iPhone!!!

Daarna even de kleur bewerkt op de computer in Photoshop

M'n studio foto's zijn vele malé mooier maar dit kan er ook mee door voor een thuisfoto voor m'n slaapkamerdeur haha

Tasje ik ben fotograaf hè dus doe zo'n 2 zwangerschaps fotosessies in de maand dus crea Bea ideeën genoeg O.a. Dus ook die linten

M'n piercing is nog steeds m'n originele maar ik heb al wel een flexibele klaarliggen Noa-man wil liever dat ik die er al in doe voor de zekerheid maar deze heeft nog alle ruimte

Hebben jullie ook piercings in je navel?

8. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hihi m'n iPhone schrijft tasje ipv Tash

9. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Esther jouw buik is inderdaad al flink Wel mooi!!!!!
    Leuk toch dan zien mensen het tenminste vroeg!

Emma Ik heb altijd al een erg holle rug gehad en nu nog meer lijkt wel dus ja die rare kronkels zitten er nog steeds in bij me :(

10. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Tash heb je erg veel last van je darmen?

11. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ohja, oeps... :) Vergeten.. Sorry Noa!! Wij hebben met 8weken een foto gemaakt en gaan dat met week 10 en 12 ook doen. Vanaf dan elke week.. Zijn nu toch alleen nog maar darmen!!
    Maar wil wel mooie foto's maken tegen de tijd dat er wat te zien is.. Doen de week foto wel elke keer simpel, puur om te kijken hoe het verloop is. Maar voor in het 9 maandenboek wil ik wel mooie foto's.. Heb alleen een mannetje thuis die niet helemaal snapt hoe je dat doet.. Hihi.. Eerste foto's stond ik zeg maar ook nog 'ergens' in de slaapkamer... Hmmm.. ;)

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Mijn darmen reageren wel redelijk snel op allerlei veranderingen.. En aangezien ik een paar flinke operaties heb gehad en daarna nog veel pijn, heb ik nooit meer normale buikspieren gekweekt.. Dus had al een buikje als ik een rotdag had.. Vandaag voor het eerst weer strakkere kleding aan omdat die buik iets minder bol staat! Maar 's avonds is het bar en boos!!
    Helaas ook echt een lelijke buik.. Veel littekens en (pigment)vlekken van het jaren lang een kruik gebruiken..

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Noa, Nice pica en dat met je iPhone!!

Emma, ja dat op fb was met m'n zus. Is wel goed te zien hè? ;)

Leuk al die verhalen over buikjes!! Nu de niet-zwangeren nog en we worden VU-zwangeren :D

@hier: gestopt met dieet. Na 3 mnd streng lijnen is er 12-13 kilo. Al m'n broeken en riemen zijn te groot en vanmorgen weer misselijk vd honger! Lijf is gewoon dieet-moe nu dus Miss over paar maandjes verder. Buik moet er nog af dus Miss maar vaker rennen en buikspieren doen...

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Tash, hier ook in het begin veel last gehad van darmen buikje! Komt wel goed, lichaam moet even wennen! Ik heb ook 14 mei een echo ;) het wennen gebeurt langzaam hoor maar je bent toch echt zwanger ;)

@ Noa, hier ook een navelpiercing, huidige past nog prima, moet hem wel uit doen voor de 20 weken echo zei de vk. Maar daarna mag ik hem gewoon weer indoen. Zolang hij nog past is het goed, maar op zoek naar een grotere ;) Lijkt me wel leuk om al die shoots te doen!

@ Emma, we willen ook jou buikje zien!!! Wanneer heb jij je 20 weken echo???

@ Suus, wauw wat vet goed zeg! das echt een flink gewicht wat je verloren bent! Enne soms is het wel ff goed om ff te rusten en daarna weer verder te gaan, dan heeft je lichaam even een nieuwe boost!!

Liefs

15. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Hoi meiden,

Daar ben ik weer even! Het nieuws is inmiddels wel geland hoor... Ik kan het nog steeds niet geloven, maar t is echt zo :$

T is echt bizar. Ik vroeg mij altijd af, hoe kun je nou, aks je net weet dat je zwanger bent, ook ineens last hebben van zwangerschapskwaaltjes? Dat is toch raar? Zou je er ook last van hebben als je t niet wist?

Nu weet ik t :p t is echt zo. Dinsdag bloed wezen prikken, nergens last van. woensdag zo nu en dan een raar gevoel in mijn onderbuik. Iets van druk, of dat je t nou zwaar kunt noemen, ik weet t nog niet. T is in ieder geval anders. En sinds donderdag weet ik dat ik zeker niet meer zonder ontbijt de deur uit kan. Snel opstaan gaat dus ook niet meer :( Ik word zoooo duizelig! Echt heel gek.

Vandaag veel aan de wandel geweest, nipman en ik zijn een lekker lang weekendje vrij. kreeg last van kramp in mijn buik. Ik vind het zo raar dat ik daar last van heb! Maar goed, t zal wel zo horen :D

Verder zijn we gisteren bij een collega van nipman geweest, want we krijgen een baby-poes! Nu net anderhalve week oud. Ze hadden er nog 2 beschikbaar. We moesten dus kiezen....

En dus krijgen we gezinsuitbreiding: van Jip en Janneke! Wie kan uit deze droppies nou kiezen?

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    AH Nip, hoe lief!! Nee natuurlijk neem je ze allebei :)
    Leuk van je kwaaltjes. Moet dus goed zitten volg wk!!

17. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    @piercings en buikjes:
    hier geen piercings hoor! En een buikje zie je ook niet zo heel snel... ben nl absoluut niet een van de dunste.... geen maatje 36 en ook geen 40 zullen we maar zeggen.Wel de afgelopen maanden bijna 9 kilo afgevallen al, dus daar was ik best trots op. ;) Ben dus benieuwd wanneer je uberhaupt iets bij mij gaat zien, of dat ik een overduidelijke buikband moet gaan dragen :cool:

Aan de andere kant, ik kreeg van klanten regelmatig te horen: "hoe lang moet u nog? Ik: "waarmee? :(" (speel dan graag nog even blond, hopelijk om ze wat duidelijk te maken) Klant: "Nou, met uw zwangerschap? Bent u er over 3 weken nog wel?" " Ik: "welke zwangerschap? O! Nee hoor, ik ben niet zwanger hoor!, ik ben gewoon dik!" Klant: "O.... nou, dikke mensen zijn altijd gezellig hoor" grmbl....:x:x:x

Dus, ik ben nog altijd wel wat allergisch voor mensen die vragen hoe lang je nog moet! Maar ik denk dat dat de komende periode wel gaat veranderen...

18. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    nipnip wat en prachtige kittens leuk
    als het maar niet zon draakje als onze kat word
    we zijn weer terug van een gezellige ochtend neefje heeft mn dag weer goed gemaakt door te zeggen tante wat ziet u er toch mooi uit net een prinsesje met die jurk

groetjes diana

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nip, sommige mensen!!!! Ik herken wel wat je zegt. Je moet ook echt oppassen met wat je zegt en geen conclusies trekken. Mensen vertellen het zelf wel of het wel of niet zo is...
    Had dat bij zwangerschap van Daan. Net 6 wkn ver, nog geen echo gehad en al wel de vraag of ik zwanger was. Zei dus gewoon keihard nee en dat ik wat teveel had gegeten en geborreld ;) Diegene voelde zich knal lullig!!! Eigen schuld! :p (had nog niet eens een goede echo gehad)

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lieve opmerking Diaaantje!!

Noa, ik moet je nog condoleren, bij deze. Wat ligt leven en dood dan toch dicht bij elkaar hè...

@piercings, mijn navelpiercing uitgedaan halverwege Sophie's zwangerschap. Vond het persoonlijk niet zo, een zwangere buik en dan zo'n ding door je navel. Heb het nadien ook niet meer ingedaan trouwens; nu dus piercingloos ;) Op de gaatjes in m'n oren na dan :p

Deel Deze Pagina