vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Maria !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    We zijn benieuwd naar je meisje ??????????
    Is ze er al ?????????????
    Wel een foto plaatsen he!
    Ik hoop dat alles goed is met jullie ??????

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Tycuna, dat zou ik wel fijn vinden ja, een schema!! Als je t vervelend vindt, of teveel werk, dan niet doen hoor!
    Ben idd ook aan t hardlopen buiten en over 1.5 week weer hockey... Daarnaast op dieet dus ik hoop wel dat die buikspieren dan te zien zijn ;)

Maria is voor t laatst op Zp geweest op 31 Jan... Die is dus wel bevallen inmiddels!! Dat weet ik zeker :)

3. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    hi meiden!

@suus: goed bezig joh!

verder zal ik even een ego-updatje geven:

Vandaag mijn eerste werkdag en het was erg leuk. Voelde me er direct thuis en heb ook echt veel zin om "echt" aan de slag te gaan (voorlopig nog erg in de opstart fase). Wel echt een hele drukke dag met heel veel info en veel vergaderen, dus ben er wel echt een beetje kapot van.

Verder vanochtend dus eerste echo gehad en het was meteen raak!! follikel van 15,3 mm en bms van 9,3, dus mag morgen de pregnyl doen en vrijdag de iui. Het komt wel goed uit, want wil van vrijdag mijn nieuwe vrije dag gaan maken en heb dat dus direct aangekaart daar en is zws geen probleem, in elk geval deze vrijdag niet. Dus hoef me verder geen zorgen te maken over afspraken met het ziekenhuis. Moet alleen nog zorgen dat ik morgen even ergens privé kan bellen naar het vu om de tijd voor de pregnyl te horen. Mag op mijn nieuwe werk nl geen telefoon bij me hebben en heb nog geen werktelefoon en geen eigen kamer.

En dan nog iets... toen ik naar huis ging en mijn voicemail afluisterde had ik dus een berichtje van een andere baan waar ik ook een brief naar gestuurd had een tijd geleden al! Het was (dacht ik) wat te hoog gegrepen en ik had niets meer gehoord. Maar nu willen ze me dus toch ineens voor donderdag uitnodigen! Eigenlijk erg leuk en ook best een eer, maar vind het eigenlijk ook heel lastig. Ik vind deze baan gewoon leuk volgens mij en zou me ook echt schuldig voelen als ik het ineens weer zou opzeggen. Maar ik vind ook dat ik deze kans niet kan/ moet laten schieten. Deze andere baan leek me namelijk de ideale baan eigenlijk, maar dacht dat dat er niet in zou zitten.
    Maar ja, ik kan donderdag dus ook helemaal niet, want dan ben ik op mijn nieuwe werk! Dus ik moet ze morgen ook nog zien te bellen (een beetje privé) en kijken of ik misschien toch bv vrijdag een gesprek kan regelen. Zo stom, het is alleen maar een extra kans en het verplicht me tot niets, maar eigenlijk krijg ik er nu alleen maar stress van...:$;):)

Zucht... een boel ego, maar er is ook weer veel gebeurd vandaag in mijn kleine vasca-leventje!

Hoop dat met jullie ook alles goed is.... niet te veel spugen he! ;):D

4. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    @Vasca, Hoe was je eerste werkdag??? Vertel vertel! Was je op tijd? Hoe was je FM?

@Suus, ik zag al op fb dat je druk bezig bent met je buikspieren... ik heb respect hoor! Ik heb moeite om me naar Evy te slepen, laat staan ook nog die zware training die jij er bij doet... Zie je al resultaat?

@maria; ik ben ook nieuwsgierig!

@All dank jullie wel voor alle lieve reakties! Vind jullie lief hoe jullie aan mij denken! Nog 3 daagjes werken, en dan lekker weg! Heb er zon zin in! De voorbereidingen voor de eigen zaak lopen gestaag door, 6 maart gaan we met zn drie weer aan tafel. Verder niet zoveel nieuws hoor... Er gaat waarschijnlijk nog best wel wat tijd over heen. We willen het echt eerst goed uitgedacht hebben, want we zitten alle drie met een concurrentiebeding en zolang we in dienst zijn bij onze huidige werkgever, mogen we elders niet in dezelfde branche werkzaam zijn. Voor de nieuwsgierigen zet ik het wel ff op een bp-tje. Ik wil t absoluut nog niet out and open hebben, dat zou echt grote problemen opleveren...

5. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Jaaa! Vas! Wat leuk dat je t naar je zin hebt gehad!! En nu dus gewoon nog misschien je droombaan! Zucht... je zal t altijd zien! Maar wel errug leuk!

En zo snel al je IUI. Hoe krijg je t voor elkaar! En een perfecte timing. Je hebt wel ff een vreugdedansje gedaan he? Dit kan niet meer mis gaan!

x

6. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Vasca AFSPRAAK MAKEN BIJ DIE ANDERE BAAN HOOR!!!
    Dan niet op donderdag (kunnen ze ook niet zomaar verwachten hoor dat je zomaar kan binnen 2 dagen zeg maar) Maar wel een afspraak op een ander moment maken. Een gesprek/kennismaking kan geen kwaad en al helemaal niet als je denkt dat het je droombaan is of lijkt te zijn!

Wie weet valt het na het gesprek tegen en dan heb je nu gewoon geluk met je huidige (nieuwe) baan. En als het gesprek al helemaal het einde is en ze goede voorwaarden hebben dan ga je daarvoor. En heeft je huidige (nieuwe) werkgever gewoon pech dat je daarvoor kiest. Je bent niet met ze getrouwd en hoeft niet verder met ze te leven. Het is een werkgever en de kans dat je meerdere aanbiedingen krijgt tijdens 'het solliciteren' is iets reeels en uiteindelijk JOUW KEUZE

7. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    begin beginnende ongesteldheidsbuikpijn te krijgen.
    hopelijk zet het gouw door.
    en dan aanmelden voor 1e cryo hopelijk hoef ik niet een maand te wachten duurt al zo lang

groetjes diana

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @NipNip, pb gelezen en wat een leuk plan joh!!! ;):)
    Ik wist alleen niet dat jij in die branche werkt, dacht dat je in een sportzaak werkte :D.
    Ben heel benieuwd hoe het allemaal verder gaat.

@Vasca, ik zou ook solliciteren! Kan je de afspraak niet naar vrijdag verplaatsen, zo ergens na je iui, eind van de middag dus?

Wel super dat je het nu al naar je zin hebt bij je nieuwe baan. Ben wel heel benieuwd wat je nu doet ;).

@Esther, nog steeds misselijk?

@Suus, alles goed met de buikspieroefeningen? Mag dat wel allemaal al zo snel na een keizersnede?

@Diaantje, ahhh naderende ongi in zicht! Ik ga duimen dat je aankomende cyclus mag starten!

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Nip, lekker ff er tussenuit! Waar ga je heen??

@ Vas, ik zou ook gewoon solliciteren hoor!

@ Diaan, ik duim ook heel hard mee net als Emma!

@ Emma, wauw je hebt de 7 weken bereikt! Nu gaat het wat lijken he ;) op naar je mooie echo aankomende vrijdag! Hoelaat heb je je echo... of heb je dat al ergens geschreven ...
    Hier met vlagen misselijk, in de ochtend en avond is het het ergste.

@ Noa, ik heb geen dingen die ik nu meer eet of minder. Wel minder trek over het algemeen. En zoute dingen smaken nu zouter dan voorheen. En thee kunnen mijn darmen niet zo goed tegen.

Liefs

10. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    net drie keer mijn verhaal weg... grrrrrr:x:x:x:(:(:(

Diaantje: heb je je al aangemeld? Mocht je starten of is het nog niet doorgebroken?

Bij mij ook ongi gespot. Wel al rood bruin, maar ik wacht nog ff met aanmelden tot het echt helemaal doorgebroken is met krampen enzo. Anders is er op fm dag 10 echt nog niet te zien en door nog ff te wachten met aanmelden hoop ik wat minder echo's nodig te hebben (heb er meestal 4 of 5)

Esther, ik ben de volgende hoor!!! Ik weet het zeker, komende cryo wordt een prachtige beeb!:)
    Of vasca me voor, en diaantje, ennn wie vergeet ik? Maargoed, ik kom daarna! (Ben aan het oefenen met positive thinking... merken jullie het?:D:D)

11. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Goeie spirit Aklina, de volgende cryo wordt jullie topper! Heeft je ongesteldheid doorgezet en ga je straks bellen?

@ Esther, drink je gewone (zwarte) thee? Misschien moet je eens groene thee proberen, en dan niet de versie met citroen erin want dat zal nu ook niet goed vallen. Maar bijvoorbeeld de Pickwick variant met cranberrie. Klinkt bitter cranberrie maar dat is het zeker niet. Zo'n lichte thee kunnen je darmen waarschijnlijk beter hebben.

@ Vasca, wat heb je besloten? Heb je nog tijd gehad om hier mee te lezen? En wat gaat het snel joh je groei, helemaal goed :)

@ Hier, we hebben afgelopen dagen al wat mensen verteld van onze zwangerschap. Zo onwijs gaaf en zoveel lieve en emotionele reacties. Ik kan niet wachten tot maandag, dat we onze beeb weer mogen zien.

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Aklina, goed zo! Positieve gedachten zijn goed!!!! Kom klim ook op deze roze wolk!

@ Noa, had gister de tip van een vriendin om rooibos thee te drinken en dat gaat een stuk beter ;) dan maar aan de rooibos!
    Wat fijn he al die lieve en emotionele reacties! Ik kan ook niet wachten om het van de daken te schreeuwen ;)

Liefs

13. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    vu is gebeld en nu maar duimen dat we mee mogen doen.
    hoop het ieder geval wel

groetjes diana

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Diaantje, ik duim voor je meis....*duim, duim, duim*

Hoe gaat het met je moeder?

@Aklina, heel goed, lekker positief denken!!! Ook voor jou duim ik meis!

15. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    emma ja gaat gelukkig beter ze heeft nu 2 bestralingen gehad nog 1 en dan heeft ze 4 maanden verlof van het avl (antonie v leeuwenhoek)
    arts was tevreden.

groetjes diana

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Diaantje, ik duim ook heel hard!! Heb je al wat gehoord??
    Fijn dat het beter gaat met je moeder en de arts tevreden is!

Liefs

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee ladies, ben ik toch weer een VU meisje geworden, nadat ik dacht dat het klaar was... Ik heb voor as woensdag een afspraak op de voortplantingspoli...met een endometriose arts. Niet dat ik dat heb maar is om te kijken of we een goede anti conceptie kunnen vinden voor mij. Ik ga nl overal doorheen met spotting (nu al 7 verschillende pillen, Mirena spiraal) en ik ben dan bijna 2 wkn in de weer met bloed/oud bloed. Heel irritant! Hoop dus dat hij mij kan helpen. Miss kent iemand m hier? Dr M heet ie met een Joegoslavische naam. Heb m nooit eerder gezien...

18. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben vanmiddag gebeld helaas ben uitgeloot.
    en volgende maand konden ze ook niet garanderen dat ik er tussen zat,
    nou als dat zo is ga ik toch elders zoeken/informeren of we zo door kunnen met cryo's

groetjes diana

19. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ahhh nee diaantje, wat ontzettend klote :(
    En dan kunnen ze volgende maand ook geen garantie geven *zucht*

Gelukkig gaat het een beetje met je moeder.

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Diaantje, wat klote meis! Dacht dat het inmiddels minder druk was. Mooi niet dus! Ga je ook een klacht sturen?

@ Susan, ik heb altijd 3 van de 4 weken bloedverlies gehad. Heb diverse onderzoeken gehad in ziekenhuizen ook het VU heeft er nog een x naar gekeken maar was onverklaarbaar. Dit had ik al dat ik het laatste half jaar de pil slikte heb toen 3 verschillende pillen geslikt maar niets holp... Hopelijk vinden ze wel wat bij jou! Zou wel zo fijn zijn want ik weet hoe irritant het bloedverlies is!

Liefs

Deel Deze Pagina