Succes morgen bij je eerste fm! Ik ben er pas zaterdag.. misschien kunnen we dan zwaaien bij je 2e fm?
@Snoes, ik ben het wel met Esther eens @Esther, wij hebben aanstaande vrijdag de 20-weken echo. Best wel spannend, maar ook leuk om ons meisje weer even te mogen bewonderen . @Noa, Suus, hoe lang duurt zo'n 20-weken echo ongeveer?
Hoi meiden, @aklina: wat heb je dat mooi verwoord. Ik herken een hoop, ondanks dat ik misschien niet zon speciaal geval was. Ik mis idd het vaste aanspreekpunt en misschien zelfs wel samenwerking binnen het team van gyns. Er roert er eentje voor de echo, die vervolgens voor jou bepaalt hoe t verder gaat. Ok, dat is volgens protocol, maar wat klantgerichtheid, aandacht zelfs miste ik ook wel. T maakt idd waarsch niet uit wie er in die stoel ligt. Op enkele hele goede dokters na dan. Dat geldt ook voor snoes, hoe komt dat het niet gecheckt is? Zoiets belangrijks, dat kan bij een hoede samenwerking niet gebeuren zou je denken. Door te overleggen en goed op te schrijven, te lezen en te communiceren kan er zo veel worden voorkomen. Het zijn dure fouten, dan merkt snoes als geen ander. En voor vas kan het veel onzekerheid voorkomen. @em: Jeh! 20 weken alweer!
@noa, schattig dat speeldoosje! Zou willen van binnen mee te spieken... @lammetjes: zo veel klein grut! En zoooooo lief! @hcg: nou... Ja.... Dus... T is goed!!! Hcg is 2286!!! Ik ben trots! Ik ben echt Swang!! Jaaaaaaaa! 24 mei hebben we eind van de middag de eerste echo!!! Yey!!!
Yeahhhhh!!! NIPPIE OFFICIEEL ZWANGER!!! Gefili meid!! Dat zal een rust geven!! En dan nu het lang wachten op de 1e echo... Hopelijk hoeven wij niet zo lang op je banner te wachten...
Banner volgt zsm hoor.. zit op mijn werk, en doe alles nu via mij. Phone... Ik wil geen banners gaan maken op m'n werk laptop. Ga nog geen slapende honden wakker maken... Ben ik Ff blij dat ik die baan 2 weken geleden heb afgezegd...
@ Nip yeaaaaaaaah maak hier een vreugde dansje voor je! Hoe fijn jullie wondertje groeit echt in je buikje!!!! WAUW geweldig he! Dikke knuffel!
@Nip, YEAHHHHHHHH, je bent echt zwanger meis!!!! Ik had ook wel zo'n goede uitslag verwacht aangezien je al aardig misselijk bent . En nu aftellen naar 24 mei . Poeh, net een moorkop gegeten op het werk (jarige collega), lekker hoor, maar dat ding breekt me op bij ieder boertje dat ik laat, bleh. Zeg, ff domme vraag, maar je mag toch gewoon gebak eten? Las iets op internet over rauwe eieren in gebak????
uhh.. Voor zover ik weet zit er allen in tiramisu rauwe eidooier.. Verder weet ik het niet of er gebak ik (gewone normale gebakjes en taart).. Verder misschien geen boerenjongensvlaai nemen.. Maar kinderen eten toch ook altijd alle gebakjes? Dus lijkt me van niet.. Maar ben niet echt een taartfan, dus misschien weet ik er gewoon te weinig van
YEAHHHHHHHHHHHHH NIP IK MAAK HIER EEN MEGA VREUGDEDANS VOOR JE, GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!! GEBAK en JIP EN JANNEKE CHAMPAGNE VANAVOND HIHI mmmmm (best te drinken hoor weet ik nog van ons met Oud & Nieuw hihi) Emma, volgens mij mag je gewoon gebak eten hoor *burps* gni
Mijn 20 weken echo duurde ruim een halfuur! Eerst ging ze alle medische dingen 'tab voor tab' doorlopen zeg maar en vervolgens deed ze alles nog een keer "voor de leuk" zodat we mee konden filmen met haar commentaar wat ze allemaal zag enzo
@ nip wat gaaaaaaf! Van harte! De wens van iedereen die in de mmm zit, zo ineens zwanger zijn! Geniet ervan @ aansprakelijk stellen, verlies eierstok zal niet in waarde uit te drukken zijn, weet ook niet of ik wel zo'n heisa wil maken. De enige reden waarom ik een klacht in zou dienen is om te voorkomen dat de fout nog een keer bij iemand anders gemaakt wordt. Volgens manlief moet zoiets toch zeker gecheckt worden...ik heb zelf gebeld om te vragen of het klopte dat ik weer een cyclus had, daarna nog een keer gebeld in verband met pijn tijdens mij eisprong daarna nog een keer langgewenst in verband met diezelfde pijn. Dat is, even tellen, drie keer dat mijn status na de operatie geopend is met klachten die met een cyclus te maken hebben, terwijl ik die niet zou moeten hebben...merk dat ik er steeds bozer om wordt, dat is ook niet goed. Tel maar weer tot tien...maar is het zo lastig om bij elke status een voorblad of iets dergelijks te maken met daarop de situatie samengevat? Ik zie nu enorm op tegen de IVF behandeling (als die er gaat komen) en dat ik steeds de situatie uit moet gaan leggen. Nou ja, eerst maar afwachten... @ vas weet je meer van je mogelijk nieuwe baan? schandalig zeg dat je eerst bent aangenomen terwijl er geen geld was, echt stom. Heb niet alles teruggelezen, maar hoe zit het met jouw iui? Eten, beminnen en bidden ( hahaha heet het boek zo? Weet het effe niet meer) heb ik alleen in de bios gezien, mooie film. Boek ga ik dan niet meer lezen, maar gisteren wel mooie boeken gehaald. Enne ook twee luisterboeken voor in de auto. Ben helemaal klaar voor de vakantie. @ NOa de schrijfster is hetzelfde dus het boek ook neem ik aan. Ga je hem lezen? Ben benieuwd wat je ervan vindt... Zo ik ga maar eens eten... Fijne avond allemaal. Kom zo vast wel weer even aanwaaien Toedels!
@nip, ik was even aan het lezen wat er de afgelopen dagen was geschreven Een drukke pagina! Hier is het nog steeds onbekend. 1mei was hcg 45 en vandaag 450. Ze vinden de stijging aan de lage kant, dus mag vrijdag voor de 3e x komen. Krijg er dan ook gelijk een echo bij. Weten jullie dat? Ik dacht dat hcg elke 2 dagen zou verdubbelen, maar de verpleegkundige zei elke dag moet ie verdubbelen... Thanx!
Ik lees echt altijd overalg dat HCG iedere 2 dagen verdubbelt. Dus 450 is volgens mij best wel hoopgevend! Hoe veel dagen na je NOD ben je nu?
Dit is nu dag 22 na de punctie, dus dag 8 na NOD. Ik zie ook op 9 van de 10 gevonden hits elke 2 dagen staan, maar ja, hun zullen er wel meer ervaring mee hebben... Ik weet het nu gewoon allemaal even niet meer, wordt hier erg onzeker van :/
Snap ik! Heb je al op de site van Freya gekeken? Als je daar kijkt, staat de waarden die gemiddeld zijn, ook na bevruchting. hCG waarden gedurende de zwangerschap Volgens mij val je keurig binnen de normen... Maar ieder lijf is anders. En wat voor jou normaal is, weet ik natuurlijk niet. Maar wat ik wel zie, is dat je hcg gewoon keurig is gestegen in een week tijd. En dat is volgens mij het allerbelangrijkste. En zelfs al zou je hcg stijgen, dan nog is het geen garantie... Al met al, ik ga heel hard voor je duimen! Hou je ons op de hoogte? x
Dankje voor je lieve woorden! Doet me goed. Ik hoop zoooo hard dat dit nog goed komt. Al dat wachten is echt killing, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen En jij van harte gefeliciteerd met de mooie uitslag! Ik hoop dat je de 24e een mooi kloppend hartje te zien krijgt! En uiteraard hou ik jullie op de hoogte Voorals nog ben ik heeeeel hard aan het hopen en bidden. Ik zou mezelf heel even de grootste mazzelaar ter wereld vinden als het gelijk de 1e x raak is! Liefs