vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Fijn dat alles goed was Emma!
    Heerlijk hoor om weer even jullie meisje gezien te hebben. Kan je voorlopig weer even van nagenieten!

2. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    @syl, had je al nieuws over je hcg?

3. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

wat een verademing zomaar geen buikpijn van de pregnyl.
    vorige maand had ik er al gelijk last van na het prikken.
    had het nagevraagd in vu hoe het kan dat ik 14 dagen met buikpijn liep
    nou het was niet van de pregnyl dat wist ze zeker maar waar wel vandaan wist ze niet
    vandaag nog even naar amersfoort aardig wat overstappen de treinen hebben weer eens onderhoud

groetjes diana

4. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt meiden!

Ik ben gisteren gebeld over mn hCG, die was nauwelijks gestegen. Hij was nu maar 826. Dit zal niet goed af gaan lopen :(

5. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    O, syl, gatver wat een vervelend nieuws. En nu? Afwachten? Sterkte meis...

6. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @nip, als er in de tussentijd niets gebeurt moet ik woensdag voor een nieuwe echo.
    Liefs

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    He gets Syl, wat een klote nieuws....:(
    Dikke knuffel

8. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Jemig syl, da's inderdaad nog niet echt heel erg gestegen.
    Heb je zelf nog hoop? Zolang het stijgt is er toch nog iets aan het groeien?

9. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Even gauw ego:
    Ben vanmorgen voor eerste fm geweest en inderdaad nog allemaal klein. Had weer die KLM vogel arts waar ik de vorige keer zo'n moeite mee had. Vandaag was ze beter gehumeurd en deed ze aardig... maar nog steeds kan ze geen echo's maken. Mijn eierstokken heel moeilijk te vinden. De cyste zag ze WEER aan voor een follikel en mijn baarmoeder was niet te zien door mijn myoom. Op een gegeven moment ging ze iets meten... en zei ze... da's goed. Bms 7,1 mm.... nou daar geloof ik echt he-le-maal niets van! A. was dat niet mijn baarmoeder in beeld... B. is 7 mm echt onzin als ik nog helemaal geen follikels heb... Meestal heb ik 6-8mm pas als ik tegen mijn eisprong aan zit!
    Mijn volgende fm is woensdag... dan moet er wel wat te zien zijn. Hopelijk snel daarna de pregnyl.
    Nu eerst alles klaar maken voor Paris! Morgen vertrekken we! Heerlijk!!!!
    Tot woensdag meiden!

10. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Pfff... Weer die blauwe vogel... Toch wel heel erg vervelend. Heb je zelf nog gevraagd of ze een collega kon laten kijken? Of heb je zoiets van: het is toch zeker nog te klein, dus volgende fm beter? Mocht je haar dan weer treffen, dan toch maar een andere dokter vragen? Want dit is toch gewoon te erg voor woorden? Ze doet gewoon maar wat!

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @syl wat klote zeg! Knuffel! @ aklina geniet van parijs! Hopelijk woensdag snel pregnyll!!

12. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    @aklina: vergeet ik nog t leukste: veel plezier in Parijs!!

13. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Tja... inderdaad Nip, vandaag was het zeker nog allemaal klein, dus vond het niet zo erg.
    Hopelijk heb ik woensdag iemand anders...

14. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig aklina dat je iemand anders krijgt.
    vandaag brief vu gehad mn klacht is besproken in een vergadering en eind mei uitslag er van.
    zal ook wel ongegrond worden verklaard maar het brengt wel de atentie hopellijk

groetjes diiana

15. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    thanx Emma en Aklina! En Aklina, nee, ik heb eigenlijk geen hoop meer. Minder dan een verdubbeling in 3 dagen tijd, dat kan echt niet goed zijn.
    Aklina; gatver, hoe kan ze dat nou verkeerd meten? Gelukkig zit je nog niet tegen je iesprong aan dan! Ik begrijp dat je al vaker negatieve ervaringen met haar hebt gehad, kan je niet doorgeven dat je niet meer door haar geholpen wilt worden?
    Liefs

16. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Meiden... Ik verlies helder bloed. En best veel ook... Ben nu bezig t vu te bellen maar ze zijn steeds in gesprek. Wat moet ik nou????!

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ohhh Nip, wat verschikkelijk! Ik herken de onzekerheid heb het natuurlijk meerdere malen gehad dat ik helderrood bloed verloor.. Hopelijk kun je snel terrecht voor een echo! Ik ken wel een echocentrum waar je direct terecht zou kunnen in de Velserbroek eventueel! Knuffel!

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    023- 5201205
    Echocentrum Velserbroek! Echo kost 20 euro. Knuffel!

19. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Nee toch Nip :$:(.
    Is het alleen bloed of heb je ook krampen?

20. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Alleen bloed. Geen krampen. Mag nu naar t vu. Pap rijdt ik zit achterin met een prop handdoek in mijn broek omdat ik geen maandverband in huis heb. Ik voel me klote en ben zoo bang...

Deel Deze Pagina