vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    p.s. als de andere meiden het natuurlijk niet vervelend of moeilijk vinden om tegen mn zwangere buik aan te kijken....

2. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Ik in ieder geval niet hoor! Lijkt mij helemaal geweldig om een tafel vol met dikke buiken te zien :D

Thanx voor je lieve berichtje. Was t van jou alweer helemaal vergeten. Wanneer gebeurde dat bij jou ook weer? Had je toen al een kloppend hartje?

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Meiden, een high tea of gewoon gezellig wat drinken op een terrasje, ik vind het een leuk plan :).

@Vasca, klinkt goed die cursus!
    Wanneer mag je eigenlijk testen?

@Nip, ik hoop zo op goed nieuws aankomende vrijdag...maar wat een vreselijk onzekere dagen moeten dit zijn, blehhh.

@Diaantje, vervelend dat het zo'n lastige tp was, maar wel van een blasto en da's super natuurlijk!

Gister was de dag dat Emmaman en ik 14 jaar bij elkaar zijn :), dus ik had een lekkere kwarktaart gemaakt. Allebei 's avonds een lekkere punt opgegeten maar ik had daarna nog zoveel trek dat ik nog een puntJE heb genomen. Emmaman keek me aan :$, wilde het bordje uit m'n handen pakken en zei 'dit kan echt niet hoor', je eet veel te veel :D:D. Kon me niks schelen, ik heb er lekker van genoten :p.
    Ik zat er zelfs aan te denken vanochtend een stukje mee te nemen naar m'n werk...toch maar niet gedaan :D.

Oh en nog wel wat leuks, sinds een paar dagen zie je nu ook m'n buik bewegen als meisje lekker loopt te trappelen. Zo grappig :).

4. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Waaaah! Wat leuk dat je buik beweegt! Wat moet dat een geweldig moment zijn! Ze laat echt even weten alive and KICKING te zijn :D

En natuurlijk gefeliciteerd! En gewoon lekker genieten hoor! Je eet immers voor "twee" :$ en wat zal dat extra gebakje nou uitmaken op het eind? hihihi. Kwark is toch mager? :p:D

5. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga pas in september met vacantie.
    mij maakt niet uit wanneer mei of juni alleen 26 juni ben ik jarig,

heb weer wat vanmorgen bij arts geweest blijk wondroos aan voet te hebben
    heb een kuurtje gekregen ben wel bang om hem in te nemen ivm dat mn tp gister was

groetjes diana

6. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Diaaantje heb je niet gezegd dat je net een tp hebt gehad??

7. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Diaantje wat vervelend dat je nu net last daarvan hebt. En met een kuurtje bedoel je antibiotica neem ik aan? Zou ik zelf ook niet nemen na een tp eerlijk gezegd. Ik zou je huisarts nog even bellen of de VU en de naam van je medicijnen vragen of dat schadelijk is combi na een tp.
    TIP, vraag wel of je door een arts van de VU hierover gebeld kan worden ipv dat een verpleegkundige je direct antwoord geeft.

8. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Emma, gaaf gezicht he die bewegingen van je buik. Staat jouw buik / huid ook zo strak? Ik smeer me echt al vanaf het allereerste begin heel braaf in met olie's en bodybutters, dat voelt wel fijn :)

@ Nip, ik heb gebloed t/m mn 5e zwangerschapsweek. In de 6e zwangerschapsweek kreeg ik pas mijn echo en zagen we het hartje bewegen.

9. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    zowel huisarts als vu gebeld.
    mag starten want amoxilline is de enige die gegeven word als je zwanger bent
    vu heeft het nagekeken en kon starten

10. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    hey meiden,

Veel geschreven in drie dagen dat ik in parijs vertoefde. Hopelijk heb ik alles onthouden.

Nip, verschrikkelijk schrikken van die bloeding. Gelukkig is het nu gestopt. Ik duim voor een kloppend hartje of op zijn minst verbetering vrijdag! Dat de tijd maar snel mag tikken!

Vasc; goede zet die cursus. Dat je er maar veel van mag leren!

Diaaantje: fijn dat de tp is doorgegaan. Nu goed voor je emmie zorgen en ik duim voor een posi test!

Meeting: ik ben voor dames. Zullen we een afspreken.nl tegen aan gooien? Dan moeten we wel e-mail adressen verzamelen bij 1 iemand die dan wat datum's op een rijtje zet. Wil ik op zich wel doen. Iedereen die mee wil dus ff zijn mail adres naar mij pb-en. Dan zet ik ff een lijstje met datum's neer. Idee???

Mij: ik had vandaag fm2. Cd 15 moet er toch wel al iets te zien zijn. Maar nee, helemaal niets. Dr. janneke heeft echt alle hoekjes en gaatjes vanbinnen bekeken.... maar er was geen fllikel te bekennen. Dus nog even ter controle bloed geprikt... maar daar was ook niets in te zien. Heb dus niet stiekum in parijs geovuleerd maar er is ook nog niets aan het groeien. Zaterdag mijn volgende fm. Dat is dan cd 18. (gewoonlijk heb ik mijn ovulatie op dag 19 of 20). Hopelijk is er dan wel ineens wat te zien. Overigens in Parijs wel weer twee dagen bloedverlies gehad... die rare tussentijdse bloedingen van mij... geen verklaring voor te vinden! Maar wel irritant!

11. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    :x:x:xGrmbl:x:x:x

Ben weer begonnen met bloeden....

:x:x:x

12. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    neeeee nipje!!! Het klonk net weer zo hoopvol :(:(:(
    helaas kun je niets anders dan wachten nu... lekker in bedje kruipen maar en hopen dat het maar een klein beetje was? sterkte lieverd!

13. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Sterkte Nip!

14. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh nee Nip! Wat erg! Ik hoop zo dat dit goed komt voor je! Heel veel sterkte meis. Morgen krijg je een echo, toch? Ik ga heel hard voor je duimen!

15. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier gisteren een echo gehad, en het ziet er niet heel veelbelovend uit. Maar omdat er toch meer te zien was dan de vorige keer durven ze er nog steeds niets over te zeggen. Heel heel heel misschien was het een late innesteling. Eigenlijk geloof ik daar niet zo in, maar als ze dat soort dingen zeggen ga ik er toch een beetje hoop uit halen.
    Nu moet ik volgende week nóg een keer komen, en dan gaan ze echt een knoop doorhakken. Ik durf niet zo goed meer te hopen, maar durf het eigenlijk ook niet op te geven.

16. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Jemig syl... wat een onzekerheid meis. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt!

Nip, had jij nou vandaag of morgen de echo??

17. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Hoi syl,
    Wat moeilijk! T groeit wel, maar t is zooo moeilijk als er geen duidelijke JA of NEE uitkomt... Ik weet precies hoe je je voelt.

We gaan gewoon beiden extra hard duimen dat beide beebs t licht zien en een flinke groei spurt gaan maken...

@hier... T is bij een beetje gebleven. Er is geen pijl op te trekken. Ene moment is t over op een beetje oud bloed na, andere moment is t weer bloedneus rood. Nu is t weer stil. Ik ben sinds maandag niet meer zoveel bloed verloren. Wel wat, maar niet meer dat in verhouding staat van maandag. Hoewel ik beter weet, blijf ik dus ook een sprankje hoop houden. Ik durf ook geen testje te doen. Maar heb met mijzelf afgesproken morgenochtend vor de echo er echt nog een te doen. Is die minder knal als de laatste van een week geleden, ben ik in ieder geval niet zo teleurgesteld bij de echo. Of vinden jullie dat niet verstandig?

18. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Knaller dan knal... geen idee Nip. Ik zou denk ik gewoon de echo afwachten. Als het al een miskraam wordt daalt het hcg niet zo snel dat je al op testen het verschil kunt zien...
    En jezelf voorbereiden op de klap als het niet goed is kun je toch niet meis. Heftig is het dan toch wel!

19. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    #1339 sylviabobo, 17 mei 2012
    Laatst bewerkt: 17 mei 2012
    Nip, ik heb om diezelfde reden gisterochtend ook nog een thuistest gedaan. Ik had verwacht dat het streepje dan wel minder/weg zou zijn. Maar hij werd knal-positief, veel donkerder dan die van daarvoor. Ik heb er toen smidddags naar gevraagd en tegen mij zeiden ze dat die testen eigenlijk niet zo goed vergelijkbaar zijn. Het zegt allemaal niet zo veel, zei ze. Ik mocht er zelfs geen een meer doen van dr. Maar ik ga er volgende week echt wel weer een doen. Als het dan minder is ben ik toch een beetje voorbereid. Precies wat jij ook zegt. Ik weet niet of het verstandig is, maar doe wat je gevoel je zegt!

20. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    lieve nip en sylviabobo, wat een nare onzekere situatie zitten jullie allebei in.

@nip: ik kan me je gedachtengang voorstellen, maar denk eigenlijk net als de anderen, dat het misschien juist wel averechts werkt om te testen. Want inderdaad daalt het hcg zws niet zo snel, zelfs als het wel mis is. Want ga maar na: 8 mei had je al een hcg van 2800 ofzo? Die testen slaan uit vanaf 25 of 100 bij de ongevoeligere. Dus daar zit je hoe dan ook ver, ver over heen. Dus zelfs als je hcg gedaald zou zijn naar, laten we zeggen 1000 of zelfs al 400 (wat me wel heel snel lijkt, maar stel), dan nog zal je test gewoon goed positief uitslaan. En dan lijkt het me moeilijker als je eerst thuis nog wel zo'n knaltest ziet en dan later toch nog slecht nieuws te horen krijgt.
    Wat Aklina zegt, het blijft een klap en het gaat hoe dan ook pijn doen. Misschien scheelt het wel ietsje dat je er nu wel iets meer op voor bereid bent dan vorige keer. Maar pijn blijft het doen hoor meis, als het niet goed is.
    Maar het kan ook een opluchting zijn, als het misschien toch nog goed blijkt te zijn. Misschien is jouw baarmoeder ook zichzelf wel aan het verschonen of is er toch gewoon een bloedvat geraakt door t een of ander... morgen zul je het hopelijk wel weten, omdat je dan ziet of er een hartje is of niet. Sterkte lieffie, want dat t een heftige dag wordt, dat is zeker.

@sylviabobo: wat naar ook al die onzekerheid voor jou. Ik kan me voorstellen dat je toch ook nog wat hoop wil houden. En misschien moet je jezelf dat ook nog maar even gunnen. Want als het mis is, is het mis. Maar dan heb je er ook niets aan gehad dat je jezelf nu al dat kleine sprankje hoop hebt ontzegd.

Sterkte allebei!

Deel Deze Pagina