vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    PJC wat een vreselijke domper zeg!!! Kan me voorstellen dat jullie nu heel verdrietig zijn.
    Veel sterkte met het verwerken van dit nieuws.

2. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Oh ja meiden die mee willen naar de high tea... ik heb nu 3 e-mail adressen. Dusss....

Willen jullie mee? Pb!:p

3. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @aklina: hoe was je fm vandaag? Zit er al schot in?

@high tea: oei, ik had niet door dat ik me al op moest geven :D dacht dat we eerst nog heel veel heen en weer gingen schrijven over waar, hoe etc hi hi :) maar zal mijn email ff pb-en!

4. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Hi!
    @hightea: nou... We moeten nog wel Ff uitmaken waar :) iemand suggesties?

5. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik dacht dat kunnen we misschien in de afsprakenplanner off-topic ff doen. Dan vervuilen we dit topic niet zo...
    ligt er ook een beetje aan wie er allemaal meegaan en waar we allemaal wonen. Toch?

Fm vanmorgen was eindelijk weer eens bij mijn eigen arts Dr. F....
    Ze is echt superlief en betrokken. De echo ging prima... alleen mijn bm ligt een beetje raar waardoor het slijmvlies opmeten nogal lastig was.
    Rechts heb ik nu een follikel van 14mm maar zij vond het ook raar dat ik nu ineens een langere cyclus heb.
    Maandag weer voor FM en dan hopelijk kan ik de pregnyl spuiten. Dan wordt het volgende week met de pinkster de TP.

6. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Zo, afsprakenplanner is gemaild naar Nip, Diaaantje en Susan.
    Iedereen die nog zijn e-mail mailt voeg ik toe aan de lijst zodat de eventuele data's bekeken kunnen worden. Hopelijk gaat het lukken meiden!!!

7. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @hightea: heb de datumprikker ontvangen maar om mijn beschikbaarheid aan te geven toch nog ff een vraagje... Gezien het feit dat we gaan high-tea-en (toch?) neem ik aan dat het in de middag zal zijn? Dat betekent nl dat ik vooral in het weekend zal kunnen.
    En ik zie dat bijna alle afspraken in juni zijn, maar dan kon suus toch helemaal niet?
    Nou ja, ik ga voor nu een beetje uit van de middag en vul mijn beschikbaarheid daarop in...

8. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Tuurlijk wil ik ook mee Ik heb je een PB gestuurd hoor Aklina

9. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ja ik ben ook uit gegaan van de middag.
    En ik heb mei voorbij horen komen dat dat niet meer ging lukken. Juni heb ik dan ff gemist? Juli ben ik 2 weken op vakantie dus dan zijn er ook niet veel mogelijkheden. En ik werk juist weer vaak in het weekend... hummm... we moeten maar ff kijken of het gaat lukken...

Noa, ik zal je toevoegen!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Je krijgt toch niet iedereen tegelijk bij elkaar...tenzij je nu gaat plannen voor september ofzo...

11. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Haha nou Suus is september kan ik niet hoor ;)

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Bij wijze van hè, Noa!! ;) Weet al jullie uitgerekende data niet uit m'n hoofd!! :p
    Miss eens een afsprakenlijstje maken?? ;)

13. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Hahaha daar had ik nou nog niet over na gedacht... Als we te lang wachten zijn de dikste buikjes niet dik meer...

14. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Emma, je bent toegevoegd hoor! Gezellig!

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Suus suc6 met je wedstrijd vandaag, hier regent het nu keihard dus ik hoop dat het wat droger wordt bij jullie!

@ Nip, gaat íe meis. Wat een onzekerheid zeg! Ik duim zoooooooooooooooo hard voor je.

@ Hier, gister heerlijk een dag geshopped met vriendinnetje. Op de terugweg in de trein merkte ik wel dat het lichamelijk ff anders is om te shoppen met buik als zonder hoor. Flink trekkend gevoel aan beide kanten van mijn buik. Dus thuis ben ik op de bank geploft en heb niks meer gedaan :p

16. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Iedereen graag quoten en aanvullen.

Bevallingsdata VU meisjes:

Noa - 28 augustus 2012

17. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Hihi. In eerste instantie was mijn eerste gedachte toen ik jouw datum zag, ik hoef m toch niet aan te vullen? Heb geen datum... Maar die heb ik natuurlijk wel. :D even vergeten dat ik nog steeds zwanger ben.... Stom hè?

Ik vul t lijstje aan zodra ik wat meer zekerheid heb.

Het gaat eigenlijk best redelijk. Vrijdag na de echo nog wel bloed gehad, maar dat werd al snel minder. Wel gister ochtend nog wat oude derrie gevonden, maar sindsdien is t stil.

Geen idee of dat goed is. Zou dat bloed wat ze gezien hebben er nou hoe dan ook uit moeten, of verdwijnt t vanzelf?

Als ik eerlijk ben, krijg ik eigenlijk iets meer hoop. T is stil, heb nog altijd flink last van m'n boobs, met vlagen misselijk en regelmatig duizelig. Juist ook omdat ons rijstkorreltje echt wel wat duidelijker te zien was vrijdag, en er een hartslagje gezien is (al twijfelt de vu daarover wel) heb ik een sprankje hoop.

Weten jullie hoe dat zit met dat bloed? En nog een vraagje, weer suus waarschijnlijk wel: nog een kwaaltje: ik heb last van ontstoken tandvlees. Schijnt normaal te zijn en erbij te horen, maar t doet verrekte zeer. T zit in de buurt van mijn verstandskies rechtsonder en t trekt door in mijn wang en naar mijn oor. Zelfs m'n lymfeklier onder mijn kaak is dik. Gewoon goed schoonhouden door te poetsen en waar mogelijk met een tandenstoker schoonhouden? Waterstofperoxide spoelen? In dat geval moet ik Ff m'n moeder de stad in sturen... Of moet ik morgen de tandarts bellen? Gezien m'n situatie zie ik t niet zitten om ook nog daar heen te moeten. Afgezien dat ik bang dat ie m'n kies wil trekken...:( Suus, kun je mij advies geven en geruststellen?

X

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ nip, bij mij zagen ze ook bloed zitten waarvan ze zeiden dat het er nog uit zou komen... Alleen niets meer gezien.. Dus hoeft niet! Ik duim voor je!!

19. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Zojuist even 'onze high tea planning' ingevuld.
    Gaat nog lastig worden zo te zien :(

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    High tea: eerste weekend van augustus?? Deze data gaan m niet worden zie ik al...

Nip, idd zwangerschapkwaaltje. Goed schoonmaken, dagelijks goed flossen of stokeren en tav verstandskies, zou eerst maar ns spoelen met lauw zout water. Gewoon normaal keukenzout gebruiken in wat water en dus spoelen hè, niet opdrinken ;)

Houd t ff hierbij. Loop nu buiten met hondje en Suusman en ik duiken zo ons bad in: kids liggen op bed :D

Deel Deze Pagina