vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esther, ik heb dit al vanaf m'n 20e...en ben nu 32. Gelukkig wel al 2x zwanger dus 19 mnd geen bloed gehad maar t is zo irritant! Dat was ook de reden dat ik al snel naar de VU ging. Dacht dat ik een peobleem had...nix gevonden helaas :( Maar toen bleek wel dat manlief's zaad dus niet zo best was. Dus al met al geluk bij een ongeluk! Nu maar wel kijken voor een goede oplossing.

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hopelijk vinden ze er iets voor! Laat je het weten! Ik ben ook al jaren opzoek naar een oplossing en dacht ook dat ik een probleem had, maar nooit iets gevonden... helaas ook geen oplossing :(

3. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    diaantje, echt balen dat je niet mag beginnen. Ik weet hoe je je voelt helaas. Wachten sucks!!!

19-2 voor mij eerste fm.

4. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    @bloedverlies: ik heb ook heel vaak dat ik een paar dagen nadat mijn ongi klaar was weer spotting komt voor een dag of vier. En dan een dag of vier voor mijn ongi weer spotting. Dus al met al ben ik ook maar weinig dagen bloedvrij... Bij mij is het een hormoon tekort. Maak van mezelf nauwelijks de goede hormonen aan waardoor de cyclus niet meer klopt.

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Aklina, wat goed dat je mag starten! Gelukkig hebben ze zich aan hun woord gehouden bij het VU ;)

6. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hi meisjes,

Nou, vas is weer aan het werk en ik verwaarloos jullie meteen...sorry!

Ten eerste: diaantje, een hele dikke digiknuffel! wat balen dat je niet mag starten, je hebt er zo lang op gewacht :( Sterkte meis.

@noa: heerlijk dat jullie het vertelt hebben aan een paar mensen. Nog even en dan weet lekker iedereen en mag je nog meer stralen! :)

@suus: balen van die bloedingen. Kan er (gelukkig) niet over meepraten. Reageer heel goed op de pil en kan maanden doorslikken zonder doorbraakbloedingen :). Maar lijkt me echt heel irritant. Hoop dat ze snel een oplossing voor je vinden. Wel gezellig dat je weer een vu-meisje bent ;)

@esther: ff zoeken nu naar nieuwe voedingsmiddelen he :) Tja... luxeproblemen zeggen wij, he wachtende meisjes:p

@nip: had nog niet op je businessplan gereageerd en het klinkt helemaal top! Vind het echt een goed idee en ben benieuwd hoe jullie het gaan realiseren.

@Maria: ik blijf zeuren... stel je meisje nou toch ook aan ons voor!!! *kijkt streng*

@aklina: zo fijn dat jij ook weer begonnen bent!! Je hebt t echt verdiend na al dat gewacht en die teleurstellingen

@em, hoe is het? zenuwachtig voor morgen voor jullie date met beeb morgen? Hoe laat moet jij? ik ben er nl om 11.30...

@update van mij:
    ik heb naar die andere baan gebeld en heb besloten eerlijk te zijn. Dus vertelt dat ik wat anders had, maar dat ik wel heel graag voor hun had willen werken. Dat ik op zich wel graag op gesprek kom, maar de keuze bij hen laat. Toen ook wat meer over de functie gehoord en bleek dus dat het niet helemaal precies mijn droomfunctie was, maar wel ook een hele leuke. Eigenlijk was het gewoon precies mijn oude baan. En dat was nu eigenlijk ook wat me enigszins tegen hield. Gek genoeg had ik 2 maanden geleden gedacht dat ik niets liever zou willen dan weer zo'n zelfde baan. Maar nu ik met deze baan begonnen ben, merk ik dat ik die uitdaging heel erg leuk vind en ik gewoon enthousiast ben over het nieuwe aspect wat er in zit. Gek is dat.
    Ze wilden op zich wel graag in gesprek, maar alleen als er wel reeele kans was dat ik ook zou komen. Heb ik nachtje over gedacht gister en vandaag gebeld en uitgelegd dat ik het heel moeilijk vond (is ook zo) maar dat ik momenteel nog iets meer neig naar mijn huidige baan, maar ik wel graag wil komen. Als ik het type functie wat ik nu ga doen, daar zou kunnen doen, zou ik niet nadenken en direct overstappen. Maar in die functie is nu niets vrij daar en aangezien het erg hetzelfde is als mijn oude baan, ga ik nu denk ik voor de nieuwe uitdaging. Ze begrepen het en gingen even overleggen of ze me nu gaan uitnodigen. Mocht er iets vrij komen bij de afdeling die ik dus liever wil, met die andere functie, zullen ze sowieso contact opnemen.

Verder dus gister pregnyl gespoten en morgen iui. Heb er echt weer zin in. Deze keer een ei links. Das ook nieuw, dus toch weer een nieuwe kans. Vanochtend wel wat steekjes gevoeld ook links, dus twijfelde ff of ei niet ging springen. Maar denk t toch niet. Hoop wel dat ik het deze maand wel ga voelen, want werd daar vorige keer echt wel onzeker van. Maar ben verder erg relaxed onder deze poging. Afleiding door werk is toch wel lekker...

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ vas, succes met de iui morgen! @ emma, succes met de echo morgen!!

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Vas en Em, beiden een super spannende dag morgen! Ik denk aan jullie! Vas, dat ze maar de goede kant op zwemmen... Em, natuurlijk voor een mooi kloppend hartje!

9. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Lieve em, heel plezier morgen bij het bewonderen van jullie wonder!

Lieve vas, heel veel succes morgen bij t maken van jullie wonder! Ik denk aan jullie!

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    @Suus: Hier een zeer goede bekende van zowel dr. M als endometriose en alles wat daar omheen hangt... Kom maar op met je vragen! Persoonlijk vind ik de man echt een schat en hij lijkt ook erg goed te onthouden wie ik ben (maar ik kom er ook al wel een 'paar jaartjes')... Hij is eerlijk en direct, wat ik erg belangrijk vind, maar niet een ontzettende babbel. Goed, ik hoor het wel! Liefs

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Tash, hoorde al van m'n zus dat ie straight to the point is. Mensen ook wegstuurt als ze te laat zijn etc :) Daar houd ik wel van :D Ze zei dat t een erg kundige man is. Ben benieuwd!! Maar hij bevalt jou dus wel?

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ja, bevalt mij zeer goed! En ik vind het echt een lieverd.. Neemt me serieus! Vind het dan ook erg jammer dat alles nu via het ivf centrum gaat ipv mijn 'eigen' gyn! Tipje miss: ik laat mijn ca-125 binnenkort weer testen (ivm de endo). Het zou kunnen dat hij dat ook bij jij wil laten nakijken en dan is het miss fijn als je al weet wat dat is..

13. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Uhh.. Zeg ik wel zo leuk, maar is het al zeker dat je endo hebt? Anders valt dat ook niet te testen, haha!

14. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Emma HEEEEL VEEL plezier vandaag met jullie echo Ooohhh zooo mooi om het hartje te zien en horen kloppen Geniet ervan Liefs

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Vasca, een mooie dag voor jullie IUI Heel veel suc6 enneh die beentjes weer op het dashboard hè :D hihi of gaan jullie 'ergens in de buurt' parkeren dit keer?

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Tash, voor zover ik weet geen endo hoor! Heb ook geen enorme pijnen tijdens ongi en tijdens beide ks nix gehoord over verklevingen etc. Ca-125 nog nooit van gehoord. Wat is dat??

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Morgen dames, bijna weekend!! Yeaaah. Hoe is het hier met iedereen?? Stiekum ben ik een klein beetje zenuwachtig voor Em ;) haha ik leef met je mee meis, wat zal het zenuwslopend zijn om te wachten op je echo! Ik moet nog wachten tot dinsdag, maar gelukkig gaat het weekend altijd wel hard!

Vanaaf ga ik lekker naar de schouwburg naar mijn oude musicalvereniging kijken waar ik zelf helaas dit jaar niet aan meedoe omdat ik even rust nodig had i.v.m. hormonen. Dus voor het eerst vanuit de zaal! De Jantjes spelen ze!

Hier iemand nog leuke plannen voor het weekend??

Liefs es

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    EMMMMMAAAAA waar ben je nou? ik ben zo nieuwsgierig!

@ Vas, is je IUI goed gegaan?? Nu weer die killing wachtweken! Mijn duimen draaien voor je!

19. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Lieve em, ik heb je maar Ff opgespoord in t babyrinth... Heb vanavond wel 100x ingelogd om te zien if er al nieuws was!

Super blij dat alles goed was!!! Kan met een gerust hart uitloggen.

Vas, hoe is iui gegaan?

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nip heeft t al 'verklapt'...;) maar ook hier Em, jippie, gefeliciteerd!!!! Ja het is echt waar, die mooie echo, dat beebje, zit in JOUW buik!!!:D

Deel Deze Pagina