Aklina, dit gaat'm worden meis!! Klinkt ook al heel goed hoe jullie emmy eruit zag!! Succes op de wachtbank! En Vas, jij natuurlijk ook alvast succes! Nog heel even wachten en dan aanschuiven! En dan allebei zwanger, afgesproken?? Knuff
@tash: lijkt me een goede deal! Aklina: you in?!? @aklina: goed bezig met evy zeg! Wat ga jij hard, of lijkt dat zo? Ik ga vandaag les 8 rennen. Heb er wel zin in met dit lekkere weer. Ik smokkel een beetje, want ik doe gewoon om de dag een les ipv 3 per week (houd tot nu toe geen 2 dagen rust om de 2 keer). Dat kan toch geen kwaad lijkt me? Leek me juist wel lekkerder om in het ritme te komen. Vind het wel gezellig het samen te doen! dus mogen we allebei nu niet meer afhaken!
hoi hoi ben nog niet ongesteld. mag morgen testen of ieder geval dag van de bloedtest, maar heb de hele dag curcus dus ga de dag daarna is toch niet zo erg dat ik later ga. rotterdam was heerlijk en erg warm groetjes diana
Vasca, ik heb ook gewoon om de dag gerend, ging prima!! Diaantje, spannend!! Je gebruikt geen utro? Dan is dit heel hoopvol Hier druk weekend gehad. Gisteren en vandaag hockeytoernooi gehad met manlief. Opa's en oma's waren met vakantie dus kids hele dag mee. Was vermoeiend maar ze waren super lief!!! Daan heeft ook nog diarree gehad maar dat lijkt nu aan de betere hand gelukkig maar want het was echt sneu. Ook flinke luieruitslag daardoor maar alles ziet er weer mooi uit. Onze bbq staat aan dus we gaan nog ff genieten. Dan 3 dgn werken en vakantie!!!
@diaantje: spannend zeg! gebruik je utro? anders is het inderdaad wel een heel goed teken hoor. En is natuurlijk niet erg als je een dagje later gaat hoor... Zelfs niet als je wel utro gebruikt, kan 1 dagje extra geen kwaad. Wel goed van je hoor, dat je zo lang kan wachten... Ga je ook niet nog zelf testen?
@suus: geniet van de bbq! das ook wel heel lekker met dit mooie weer. Geniet er van zolang als het duurt, zou ik zeggen! (heb ik ook gedaan en ben nu heerlijk rood-bruin terug van het strand ). Fijn ook dat kleine Daan weer beter is!
Vasc, ik ben inderdaad een beetje doorgegaan. Ik heb 1, 4 en 5 nu gerent. Ook om de dag hoor. Morgen ga ik voor nr. 6! Heerlijk! Was een beetje in dubio of ik nu door zal gaan nu ik een tp heb gehad... maar ik ga gewoon door. Een goede emmy blijft gewoon zitten! Diaantje: klinkt top! Ben heel benieuwd! En wat knap dat je niet zelf hebt getest!!
@aklina: goed bezig hoor! Wel grappig, ik vond de training vandaag wel pittig en zat op het einde ook na te denken of ik als ik zwanger zou zijn, wel door zou durven gaan . Maar had ook bedacht dat het gewoon moet kunnen. Kan me jouw twijfel bij zo'n tp wel voorstellen, das toch ook weer anders dan bij een iui. Ik denk dat het scheelt dat je al een paar lessen hebt gedaan. Volgens mij is het niet zo goed om ineens te gaan beginnen als je net zwanger bent of een tp hebt. Dan is het een beetje een schok voor je lijf. Maar lekker 20 minuutjes een beetje actief zijn, is juist goed voor je lijf, dus denk dat doorgaan alleen maar ok is. Ben trouwens wel blij dat ik vandaag gerend heb, want morgen (dag van iui) zou ik het dan toch weer liever niet doen... ben altijd zo bang dat alles er weer uitloopt @all: hebben jullie ook altijd zo rond je ovulatie dat je alle mannen op tv ineens zo ontzettend aantrekkelijk vind? Zit grey's anatomy te kijken en wil ze zo allemaal mee naar huis nemen... Zijn natuurlijk sowieso geen lelijkerds, maar vind dan echt ineens alle mannen een lekker ding, hi hi
Uhm, sportende dames... Ik heb de dag na m'n tp gevolleybald en de dag daarna gehockeyed. En dat duurt langer dan 20 min... 'Gewoon' zwanger hoor dus lekker blijven rennen Speaking of Grey's, wie heeft er nog meer gejankt?? Ik iig wel
@greys: nog niet gejankt (wel bijna), die fase komt bij mij over een paar dagen als ik aan de utro begin . Maar het is wel dramatisch he?! Zou dit de laatste aflevering van het laatste seizoen zijn? Kan me niet voorstellen dat ze nog door gaan hierna eigenlijk... Weet iemand dat?
Vasca, ze gaan echt niet zo eindigen hoor! Gewoon nog een seizoen hoor... Helaas wel zonder Lexie. Kan wel zo zijn dat ze nu besluiten te blijven door dit ongeval. Altman gaat weg dus Yang kan haar plek innemen. Arizona blijft natuurlijk bij Torres en Mark weer bij hun. Meredith en Derek blijven ook. Kunnen niet zonder de mensen door wie ze zijn gered. Etc etc Zo zal t wel ongeveer gaan, vermoed ik!!
ja, dat zou natuurlijk kunnen... maar het is wel heel opvallend dat iedereen ineens allerlei aanbiedingen elders krijgt... de man van bayley weg, karev weg, lexy weg... Kepner kan nu natuurlijk toch blijven omdat lexie dood is, das dan wel weer een voordeel. Maar je hebt gelijk, er is toch nog wel genoeg mogelijk. Wie weet halen ze er ook wel weer een nieuwe lichting co-assistenten bij. Dat het op die manier weer een beetje "opnieuw" begint. Want hoe dan ook, ze hebben flink de bezem door de cast gehaald!
Ja denk dat zij nu de nieuwe lichting gaan opleiden. Zoiets zal t wel worden. Maar zo eindigen?? Nee dat denk ik niet.
@suus: gelukkig maar wel grappig, zelfs als het niet om zwangerschapsgerelateerde dingen gaat, kun jij me altijd weer geruststellen
Hi ladies! Hoe is het met iedereen? Hier net terug van iui 5 alweer! Maar ik heb goede hoop deze keer. We hebben er echt alles aan gedaan wat we konden (gezond geleefd, afgevallen, gesport, geen alcohol, met gemene vpk's gevochten en noem naar op!). Zaad was ok, maar niet super, 5 miljoen, dus in elk geval beter dan vorige keer. En na krap 3 weken hadden we ook geen miraculeuze verbeteringen verwacht nog hoor. Bewegelijkheid was 85% dus dat was wel mooi. Ook voel ik vandaag eipijn. Dus ik denk dat ei elk moment kan gaan springen. Das ook lang geleden (alleen bij eerste iui), dat ik dat op de dag zelf heb gevoeld, dus dat stelt me gerust. En als kers op de taart mocht ik ook lekker blijven liggen. We hadden dr KLM-vogel, dus maakte me na jullie verhalen eerst ff wat zorgen. Maar ze was heel aardig en het deed ook geen pijn. Dus toch weer punten voor haar. Ik heb wel een achterovergekantelde bm, dus misschien kan ze daar beter mee over weg dan met "normale baarmoeders" Maar goee, aklina, schuif je op? Kom ik lekker naast je zitten op t bankje! Hopelijk komt t zonnetje ook weer lekker terug, dan worden we nog een beetje bruin
Vasca, de KLM arts was mijn vaste arts. Wat mij betreft ook alleen maar lof hoor! Enne, ik heb ook een achterover gekantelde bm dus wie weet is dat het idd wel Hoop dat deze IUI m gaat worden voor jullie!!! Duim, duim, duim...
Vas, ik ga weer duimen voor je!!! @ rennende meiden, goed bezig jullie lijkt me heerlijk om weer te gaan hardlopen straks! Moet nog ff wachten hihi Liefs
@emma: diaantje had vandaag de hele dag cursus, dus die bikkel gaat gewoon een dag later naar vu! Dus ze laat ons vandaag nog gewoon heel asociaal in spanning zitten! (maar ff onder ons: ik zeg zwanger! )