Sorry hoor... Wilde t niet verklappen, Maar ik begon me echt heel zenuwachtig te maken... Want t zou toch niet...? Dus vandaar dat ik em maar Ff heb opgespoord. Em, ik hoop niet dat je t vervelend vind? Bedoelde t goed...
@Suus: Ohh... Dacht dat het juist door de ks vastgesteld was.. Hoe kom ik daar nou weer bij?! CA-125 is een tumormarker, daarmee kunnen ze ad hand van bloedwaarden zien hoeveel 'verkeerd' weefsel er in je buik zit.. @Es: De Jantjes!! Leuk!! Heeft mijn zusje twee jaar gedaan met de musicalvereniging! Echt zooo leuk! Veel plezier! Liefs
De jantjes was leuk!! Miste het wel dat ik zelf niet op het podium stond! Ben wel ff de kleedkamers ingedoken om iedereen ff gedag te zeggen en toitoi te wensen! @ emma gefeliciteerd!! Ik begrijp uit de berichten hier dat je echo goed was! Geniet lekker meis! Liefd
Hoera voor de echo van Emma! ben wel benieuwd om nog van em zelf te horen hoe het ging en wat ze ervan vond, maar ben blij om te lezen dat alles goed is Om jullie lieve meelevende vragen richting mij ook maar ff te beantwoorden: hier ook alles goed gegaan hoor. Ik was erg relaxed over deze poging en ben dat nog wel. 12 miljoen zwammertjes met 69% zeer goed bewegelijk. Slijm zag er goed uit volgens de arts. Niet dr Janneke, maar dezelfde die ik de 1e keer had. Ze was erg aardig en ik mocht weer blijven liggen, heel fijn! @noa: we hadden nu weer braaf op het parkeerterrein geparkeerd, vonden weer 91 euro boete toch echt iets te veel van het goede. Had al besloten dat als ik niet zou mogen blijven liggen, dat dan maar zo zou zijn. Deze keer ook weer geen ei gevoeld, maar de arts zei dat hij echt, echt, echt springt door de pregnyl, dus daar vertrouwen we dan maar op. Je hoeft het ook echt niet altijd te voelen, zelfs al voel je t meestal wel. Ik wordt denk ik een getraind iui-er, want ben er nu echt veel meer zen over alweer. Misschien komt het omdat vorige keer alles zo "perfect" ging en het toen toch niet gelukt is. Geeft een beetje het gevoel dat dat dus ook allemaal geen garanties biedt, dus waarom je er druk om maken? Vind ik best knap en zen gedacht van mijzelf eigenlijk hoor. Enige minpuntje nu is dat vascaman en ik vanavond ook ff wilden knuffelen (was speciaal op tijd thuis gekomen van etentje), maar dat hij plots ineens helemaal niet lekker is geworden. Die ligt dus met een kruikje en paracetamol in bed en is nu niet zo knuffelbaar. Maar zelfs daar maak ik me nu niet zo druk om. Weet niet wat het is, maar vind het wel heeeel relaxed om me zo te voelen . Misschien komt het nog, misschien niet... we zien wel. En nu dus weer heerlijk wachten... D-day is vrijdag 24 feb. Hopelijk gaat de tijd lekker vlug nu ik een nieuwe baan heb om me op te storten. Meisjes, ik ga lekker naar bedje toe!
Ohhh lieve meiden, sorry sorry sorry Ik had het gister na de echo een beetje druk met vanalles dat ik gewoon de tijd niet heb genomen hier ook even wat van me te laten horen. Nipnip, ik vind het dus alleen maar fijn dat jij het hier gemeld hebt, thanks En jaaaaaaa, het hartje klopt met 148 slagen per minuut. En verder groeit het mooi op schema volgens de gyn. Maar het blijft wel onwerkelijk hoor, want groeit dat kleintje echt in MIJN buik @Vasca, wat heerlijk dat je er deze keer zo relaxt mee om kan gaan, hopelijk kan je dat gevoel vasthouden. Ik ga weer heel hard voor je duimen meis!!!
@ vas ik duim voor je meis!! @ emma, moet je nu na deze echo nog een echo in het vu doen, of mag je al naar de verloskundige? Waneer jou je weer een echo hebben?? Liefs
@ Vasca, heel veel succes weer deze ronde meis. Jullie scores klonken erg goed/hoog en vooral jouw positieve gemoedstoestand vind ik leuk om te horen. We duimen met zn alleen weer voor nog meer rose in ons topic @ Emma, we hebben al veel gewapt maar ook hier via ZP wil ik je nogmaals laten weten hoe blij ik ben met jullie echo. Zet je jullie foto hier ook even neer? @ Esther, gaat het goed met de rooibosthee? Toen dat net 'uit kwam' heb ik dat zoveel gedronken dat ik het nu niet goed meer kan hebben haha en ook daar krijg ik het zuur van @ Hier, vanochtend wezen babyshoppen met Noa-man. We hebben eindelijk ons wiegje gekocht wat we al jaaaaaren op het oog hadden als het zover zou zijn. En nu is het zover, we hebben van Stokke de babywieg gekocht, de witte. Niet de rest van de kinderkamer van Stokke erbij hoor want dat vonden we niet mooi (de kast en de commode). De commode is ook totaal niet praktisch, raar model en allemaal open vakken wat 1 mega stofnest gaat worden dus dat zag ik niet zitten. Maar dat wiegje was ik al JAAAAREN verliefd op en vanochtend dus gekocht *love* De moeder van een vriendin gaat van mijn trouwjurk het hemeltje maken, zoooo gaaf! Morgen onze 12-weken (en tevens laatste) echo in de VU, wel op de poli van de VU dus helaas niet in het centrum. Als we de echo gehad hebben ga ik ons grote nieuws ook op FaceBook zetten. De meest belangrijkste mensen om ons heen hebben we het verteld de afgelopen dagen.
@ noa, wat fijn meis dat jullie morgen weer ff mogen kijken naar jullie kleintje! Alweer 12 weken, super fijn! Hier staat de rooibos thee ook al snel tegen tis niet echt mijn smaak maar zo lekker warm he
Lieve Vas, heel veel succes de komende dagen op de bank. Ik denk aan je! Lieve noa, veel plezier morgen bij de echo! Alweer 12 weken, wat gaat t hard! Lieve em, net een mooie echo gehad, nu echt echt echt lekker gaan genieten hè? Die 9 maanden zijn zo om!! Lieve rest; heel veel dikke knuffels voor jullie allemaal! @hier, wij gaan er even tussenuit, er wordt sneeuw voorspeld in winterberg!!! En even gebruik maken van deze relaxte "vruchtbare" dagen en verder... Ik denk aan jullie!
@nip: veel plezier in Winterberg! En geniet ook nog maar even extra van elkaar Wanneer ben je weer terug? @noa: fijn hoor, van je wiegje! Ook echt een heel leuk idee om dat hemeltje van je trouwjurk te laten maken! Zou het nu nog wel jammer vinden om daar de schaar in te zetten, maar aan de andere kant doe je er dus echt nooit meer iets mee... Ik ga het ook overwegen @esther: succes met de rooibosthee... je moet toch wat in deze koude tijden @tash: hoe is het met jou? hou je het allemaal nog een beetje vol? @aklina: wanneer kom jij me ook al weer vergezellen op het wachtbankje? Het is wel een beetje eenzaam hier hoor! @em: ik wil die echo ook zien hoor! @hier: alles goed, weekend vol familiebezoek gehad en nu zo lekker in bedje. Moet nog ff wachten tot utrogestan tijd en dan ga ik er heerlijk in, zodat ik uitgerust ben voor mijn nieuwe jobje! Heb er echt al weer zin in
@Nip, fijne vakantie meis....lekker genieten!!! @Esther, BIJNA echo . Vind je het spannend??? En hoes't met misselijkheid en andere kwaaltjes? @Noa, veel plezier met beebje kijken. Ik duim voor goede nekplooimeting! @Vasca, duim duim duim Veel plezier met werken Echo: ik moet hem nog even inscannen of iets, maar dat lukt me donderdag of vrijdag pas . Nu eerst 3 dagen werken en 's avonds zit Emmaman meestal achter die laptop.
@ Emma, niet echt kwaaltjes meer ben zo bang dat de echo niet goed is pffff wat een ellende zeg dat afwachten! Morgenmiddag 15.15 ... was het maar al zover! Jij lekker aan het genieten??
@Esther, waar had je last van dan dat je ze nu niet meer voelt? Mijn misselijkheid is nl ook met vlagen en de ene dag erger dan de andere. Maar het is wel minder dan vorige week Meis, ik hoop dat het snel morgenmiddag 15.15 uur is en dat jullie een prachtig kloppend hartje gaan zien!!!
Mijn borsten, misselijkheid en obstipatie. Maar het lijkt allemaal verdwenen. Ik zou het liefst nu gaan slapen en morgenmiddag pas wakker worden Helaas moet ik nog werken vandaag en morgenochtend... Ik laat het morgen even weten hier!
@Esther, kan me wel voorstellen dat het eng is als kwaaltjes ineens weg lijken te zijn. Ik hoop dat het niks betekent meis!
Onze echo vanmiddag was PRACHTIG !!!!! Noa-beeb was enorm beweeglijk, zo gaaf om te zien. Zelfs al vingertjes kunnen tellen. De nekplooi was ook goed, 1,1 Vanaf 3.0 schijnt het fout te zijn zei de arts. Maar definitieve uitslag in combi met mijn bloeduitslag, leeftijd en gewicht krijg ik vandeweek per post binnen. Voor nu zijn we zo enorm emotioneel en blij....zucht