vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hoera!!

en fijn weer even van je te horen :D Geef idd wel ff je mailadres door, dan kun je de potentiƫle data zien. Er zijn er nu uit mijn hoofd 3 die zouden kunnen. Dus dan kun je ook aangeven wanneer jij kunt.

@nip: tja, het is niks persoonlijks hoor, ze hebben alle topics die lang lopen en meer clubs zijn verplaatst. Had ook ff die mod ge-pbt, en ze bedoelde het niet lullig. Wilde alleen voorkomen dat iedereen weer nieuwe topics over het verplaatsten zou openen.
    Maar nu er een algemene waarschuwing is, hoeft dat niet meer.

2. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Nega test voor ons op de 10e dag na TP.
    Vrijdag de bloedtest... dat wachten we nog even af. Anders is het over en uit voor ons in de vu...

3. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    aklina das zou erg balen zijn
    je hebt geen ongesteldheidsgevoel of zo (al zegt dat niks ik heb ook een ongibuikpijn gehad en toch zwanger)
    ik blijf hard duimen op een positieve bloedtest

groetjes diana

4. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Ojee aklina... T is nog wel vroeg.... Nog extra hard duimen! Ik hoop nog steeds stellig op een wonder!

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Aklina, shit!
    Ik blijf nog even door duimen tot vrijdag.

@Noa, 1e les pufcursus :D.
    Ik twijfel nog een beetje wat ik nou precies wil gaan doen. Ik ben eigenlijk vooral op zoek naar ontspanningsoefeningen.

@Suus, lekker genieten!!!

@Ty, leuk als je ook mee zou gaan :).

Noa en Esther, vraagje aan jullie (misschien dat Suus ook nog wel antwoord heeft ;)).
    Hebben jullie veel last van harde buiken? En hoe voelen die dan bij jullie?
    Ik heb nl al sinds iets van 16 weken zwangerschap vooral 's avonds last van een hele gespannen bovenbuik die ook langer aanhoud. Dus niet zoals ik veelal lees bij harde buiken dat het maar kort duurt.
    Maar nu had ik 2 weken geleden en ook gister en vandaag gedurende zowat de hele dag zo'n gespannen bovenbuik gevoel.
    Ik twijfel erg of het nou m'n darmen zijn die erg opgeblazen zijn of dat het een harde buik is.
    Ik heb het wel aangegeven bij de verloskundige maar die vertelde het standaard riedeltje van niet erg als ze geen pijn doen, blabla. En dat ik het rustiger aan moet doen. Maar hoe? Ik heb een zittend beroep, zit de hele dag achter een bureau en 's avonds en in het weekend doe ik nou ook hele wilde dingen....

Toch maakt dat gespannen gevoel me een beetje onzeker. Want als het een aanhoudende harde buik is lijkt mij dat niet echt normaal/goed.

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Oh nog een vraagje aan Noa en Esther :D.
    Gaan jullie nog een 3/4d echo laten maken? En zo ja, waar?
    Van Emmaman hoeft het niet zo maar als ik het graag wil dan vind hij het prima.
    Ik vond drs Papa erg leuk maar vanwege de prijs ben ik toch op zoek naar een ander echobureau.

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hallo dames, wat hebben jullie veel gekletst zeg!

Ik was ff druk op het werk en thuis. @ Aklina, wat balen meis ik had het zo gehoopt! Hopelijk je bloedtest toch anders!

@ Emma, ik heb wel last van een wat hardere buik in de avonden, maar weet niet of het echt een harde buik is als in de zin van..... heb er geen last van. Overdag zit ik op mijn werk en dan heb ik nergens last van. Maar denk als je staat toch meer spanning op je banden waardoor je buik harder aan kan voelen.... denk ik hoor haha. Heb er ook geen verstand van!
    4D echo heb ik 23 juni de dag na mijn vakantie. Bij ons kost deze 85 euro inclusief dvd en foto's. Gewoon bij mijn eigen verloskundige in de velserbroek.

Liefs

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Aklina, op dag 10 na tp zou je wel wat mogen verwachten op je testje... :(

Emma, harde buiken niet echt gehad. Wel moet je het dan rustiger aandoen weet ik. Ook rond jouw termijn krijg je een groeispurt van je buik; dat kan ook echt pijnlijk zijn!! Rustig aandoen dus iig...

9. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @aklina: wat een naar berichtje :( Hoe ben je er onder? je geeft aan dat je nog officieel hoop houdt, maar hoe voel je daar bij?
    Ik hoopte heel erg dat dit hem voor je zou worden, zucht.

@emma: balen van die harde buiken of wat het dan ook moge zijn. En klinkt inderdaad of je het al behoorlijk rustig aan doet... Misschien nu ook huishouden maar helemaal aan emmaman overlaten...;)?

10. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik voel me eigenlijk heel rustig en normaal. Zo van... ik merk het vrijdag wel... Ik ben al heel blij dat de utro deze maand zijn werk doet want ik heb deze keer geen spotting gehad tijdens de utro (wel natuurlijk die drie dagen bloedverlies voor de eisprong???:() en dat betekend dus dat ik ten minste een goede kans heb gehad. En als de natuur dan niet zijn werk doet kan niemand daar wat aan doen...

Ben vanmiddag mee geweest naar de 24 weken echo van mijn vriendin haar tweeling. Was super leuk en bijzonder.
    Verder vandaag gewerkt, hard gelopen en vanavond ook nog gezwommen met twee dinnetjes. Heerlijk! Even die gedachten verzetten! Is goed gelukt!;)

11. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hai meiden,
    Aklina :( ........pfff na zoveel rose gunde en hoopte ik zo dat het de laatste keer VU voor jullie toch goed zou aflopen....knuffel meis Het is nog niet echt bekeken toch!?

Harde buiken, ja best vaak. Maar ik doe ook niet rustig aan :) Geen tijd voor :). Vooral last van na fotografie werk. Nu a.s. zaterdag mijn laatste bruiloft te fotograferen, daarna doe ik bruiloften sowieso ff niet meer want dat is lichamelijk gewoon te zwaar nu.
    Het voelt dan echt alsof je velletje te klein is voor je lichaam, je buik staat mega strak gespannen en beetje zeurende stekende gevoel rondom je hele buik. Pijn kan ik het zeker niet noemen maar ik weet wel echt dat het dƔt is omdat het bij mij vaak na een tƩ drukke (werk)dag is. Vaak als ik dan op de bank ga liggen met mijn benen omhoog, een heerlijke pot bodybutter van Rituals ernaast en mijn buik lekker smeren en masseren dan is het binnen 10 minuten alweer zacht geworden en weg.

Jaaaaa onze 3/4D echo staat a.s. dinsdagavond gepland, WOEHOE :):):), zoooooveel zin in. Duurt een uur, je krijgt 3 kleurenfoto's mee en alles op DVD dus. Bij Echopraktijk Zaanstreek Waterland. In onze stad heb je nog een leuke/goede, die heet Twinkelster.nl
    Uhm ik weet eigenlijk niet eens wat het kost :$, maakt me ook niet uit haha. Mijn ouders gaan mee en mijn beste vriendin. Je mocht zoveel mensen meenemen als je wilde maar ik vond dit genoeg. Het hoeft geen optocht te worden :D:p

12. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hi Meiden!

@noa: wel oppassen met die harde buiken en hard werken hoor! Goed dat je stopt met bruiloften en het zo wat rustiger aan gaat doen. Ook leuk je pretecho! denk idd dat meer mensen niet echt fijn is. Maar noa-man mag wel mee toch?:D;)

@aklina: goed hoor, van afleiding en goede/ leuke dingen doen. Je klinkt zoals altijd wel heel rustig en gebalanceerd. Vind het knap van je hoor!

@goed nieuws hier: vandaag gesprek gehad en... meteen aangenomen! :D:D Het is helaas wel in eerste instantie voor een half jaar. Een ingewikkeld verhaal, maar heb er wel vertrouwen in. Het is ook niet zo dat ik zeker dan weg moet (juist niet), maar ze kunnen niet garanderen dat deze functie zo blijft bestaan en dan moeten we dus over een half jaar verder gaan kijken. Maar ik hoop en denk dat er mocht dat niet zo zijn, genoeg andere mogelijkheden zijn. Ik heb besloten me daar nog geen zorgen over te gaan maken, want ik weet inmiddels dat ook als je wel grote beloftes krijgt (of zelfs een vast contract), je nog zo op straat kunt staan. En dit is dus precies de baan zoals ik hem een tijd geleden zelf bedacht had (toen ik ging denken wat ik nou echt leuk zou vinden)! Echt exact. Bizar he? Nu nog zien of ik dat in het echt dus ook zo leuk ga vinden :). Maar eerst volgende week (zws) nog arbeidsvoorwaarden gesprek enzo. Want ik juich pas echt als alles echt, echt rond is :) Toch een beetje geleerd van telkens je neus stoten he? :D
    O ja, kan zws per 1 juli beginnen als alles goed gaat!

13. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    @vas, gefeliciteerd !!! Je hebt m! Jouw ideale perfecte baan.

Enne... Dat deze baan zo perfect is zoals je het bedacht had, is niet bizar hoor! Die had je toch ook besteld? Hierbij geleverd en ontvangen!

*maakt blij huppeltje voor vasca*

14. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    ja, das waar :D die had ik inderdaad besteld. Als mijn andere bestelling nu ook gewoon snel "geleverd" wordt, ben ik een nog blijer en gelukkiger mens :):)

*huppelt mee met nip*

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Wat lief, ik zie jullie al helemaal samen hand in hand huppelen als 2 blije kindjes met 2 hoge paardenstaarten en bloemetjesjurkjes :D

16. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    :D:D:D whahahaha!

Die vu-meisjes hightea wordt een openbaring voor je... Hoop dat je toch nog mee kan tegen die tijd :D

17. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    @bestelling; komt eraan, heeft alleen wat vertraging. Er was wat onduidelijkheid over de leverdatum. Maar zodra de juiste tijd is aangebroken, staat die ooievaar voor je deur. Let maar op!

18. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Heb vanmorgen weer nega getest en ben nog wel even op en neer naar Vu gereden voor het afsluitende bloedonderzoek. Dan wordt ik vanmiddag gebeld en dan hoop ik snel op gesprek te kunnen bij Dr. F...d
    Ben wel in mineur maar omdat ik nog steeds geen bloed gespot heb ben ik wel tevreden over deze poging. Ons mooie embryo'tje heeft wel echt een kans gehad en dat geeft de kansen in de toekomst toch een beetje meer vertrouwen.

19. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Lieve Aklina, hoe dapper en positief je er ook tegen aankijkt, ik wordt er gewoon wel een beetje verdrietig van voor je...:(. Mag wel toch?
    Ik had ook zo veel hoop, juist omdat het je laatste keer in het vu is en ik gewoon vind dat jij een vu-meisje bent en ook een vu-baby'tje moet gaan krijgen.. Maar ik hoor ook hele goede verhalen over DD, dus wie weet is dat voor jou ook de wondersleutel! En als je dan wel gewoon hier blijft kletsen (das eigenlijk geen vraag maar een gebod! *kijkt streng*), dan blijf je gewoon een vu-meisje met heel binnenkort een vu-baby in buik! Zo. Want je hebt nu wel alvast gezorgd dat jullie emmy een goede kans had. Dus nu is het nog een kwestie van het juiste memmetje te vinden.
    Had je deze keer eigenlijk iets anders gedaan, dat je LF nu wel goed was?
    kus van vasca!

20. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Das typisch het oog van een fotografe...die maakt er meteen zo'n mooi plaatje van! :D

Deel Deze Pagina