Gatver Vas, jammer dat t toch niet gelukt is. Had er zon goed gevoel over! Ben wel trots op je dat je er zo goed mee om gaat! Dikke knuffel,
Nog ff wat... Heb net gehoord dat mijn zus zwanger is. In 3 maanden tijd. En hoe blij ik ook voor haar ben, hoe K** ik mij nu voel... Ik was ook zwanger! We hadden samen zwanger kunnen zijn! Wie er de afgelopen jaren ook zwanger werd, ik heb er nooit echt "last" van gehad. En nu, nu het zo dichtbij is, en ik het zo verschrikkelijk leuk vind voor haar, ben ik zo intens verdrietig. Ze is pas 5 weken zwanger, en ook, net als ik een paar weken geleden, dezelfde kwaaltjes. Ik weet precies hoe ze zich voelt. En dat had ik zo graag ook nog willen voelen! Was echt al over de mk heen, Blik op vooruit. Maar ben zojuist weer terug geworpen naar 14 mei, wanneer alles mis ging...
Dat is vreselijk moeilijk en dubbel nip.. Snap dat je helemaal van de rel bent!! Weet je zus het wel?? Dat je er wel over kan praten? Want dit zal je in je eige tempo een plekje moeten geven lieverd! Dikke knuff
lieve nippie, wat logisch dat je van zo'n onthutsend bericht van je stuk bent! Wist je dat je zus "bezig" was? Dit is gewoon moeilijk, hoe jammer dat ook is. Je zou geen normaal mens met normale gevoelens zijn als je het hier niet moeilijk mee had hoor! En dan ook nog het besef dat jullie samen zwanger hadden kunnen zijn, dat doet gewoon heel veel pijn. Dus ga je daar niet schuldig over voelen. En het komt echt wel dat het je gaat lukken om blij voor haar te zijn zonder al te veel nare bijgevoelens. Maar nu nog even niet. Dat kan ook nog niet. Maar zeker met je MK zo vlak achter je, is zo'n duidelijke reminder echt heel moeilijk! veel sterkte ermee meis. SMAK!
Vasca en Nip, HELE DIKKE KNUFFFFF voor jullie meiden Ik zou willen dat ik meer kon doen, maar ik voel met jullie mee! Liefs
@Vasca, wat ontzettend jammer dat het weer niet is gelukt . Ook ik had er wel een goed gevoel bij, maar helaas heb je niks aan alleen een goed gevoel . Dikke knuffel meis.... @Nip, lieverd, kan me zo voorstellen dat het moeilijk voor je is. Jij was ook zwanger, net als je zus. Jij weet precies hoe het voelt om zwanger te zijn. Maar jij hebt er maar even aan mogen ruiken en toen werd het je weer afgenomen . Zo oneerlijk! Meis, het is niet gek dat je verdrietig bent, het is nog maar zo kort geleden jullie mk en nu wordt je van wel heel dichtbij met een zwangerschap geconfronteerd, dat is moeilijk, hoe veel je het je zus ook gunt. Voor jou ook een dikke knuffel...
@Noa, hoe was de 3/4-d echo? Zag al wel iets op fb staan, maar hier ook graag nog een verslagje . Ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt bij een echobureau bij ons in de buurt. We nemen beide toekomstige opa's en oma's mee .
Tsja what can I say.......... Het was natuurlijk PRACHTIG de 3D echo *love* Wat ik vooral heel apart vond was dat ik al het getrappel en gebonk wat ik al weken voel, gisteravond zowel voelde als tegelijkertijd op het scherm zag gebeuren! Want onze beeb was weer erg druk . Dat was wel echt bijzonder. Hij/zij ligt nu in stuit en met de beentjes helemaal gestrekt langs zijn/haar buik naar boven en de voetjes rustend op het hoofdje. HOE LENIG IS DAT, om jaloers op te worden hihi Dat had voor het echo-beeld soms wel weer een nadeel omdat alles wat voorbij het koppie langs gaat, voetjes of handjes je vlekken krijgt te zien op het scherm en dus ook op de foto. Beeb was heel druk met zijn/haar mondje, veel drinken en ook gapen en heel veel op knuistjes EN duim zuigen, superlief om te zien. Hij/zij is wel een redelijk kleintje volgens de echoscopiste. Grote kans dat het bij de bevalling max een 6 ponder gaat worden. Ook medisch heeft de echoscopiste weer wat dingen gecontroleerd en laten zien, afsluiting van bloedvaten rondom aorta enzo en de hersenhelften enzo. Blijft interessant! We denken nog steeds dat het een meisje gaat worden maar het kan ook nog steeds een jongen zijn natuurlijk. De grootte nu van de baby hoeft daar niks over te zeggen vertelde ze. We kregen de DVD met opnamen van 45 minuten mee in een mooi doosje. Een babyfotoboekje met 8 stuks 3D kleurenfoto's erin en 6 stuks 2D zwartwitfoto's erin EN een babyknuffel. Superleuk dus! Hierbij een fotootje voor jullie, primeur hoor want ik heb hem verder nog niet gepubliceerd op FB of gemaild naar familie/vrienden. Beeb ligt hier met zijn/haar koppie te rusten tegen de placenta.
@noa: wat een mooie baby al! Lijkt inderdaad wel een meisje. Het lijkt eigenlijk ook alsof hij/zij al hele mooie lange wimpers heeft. Is het nog erg dat ze nu nog in stuit ligt? Of heeft ze nog ruim de tijd om een duik te nemen? @hier: goed nieuws!! Het arbeidsvoorwaarden gesprek ging goed, alles is rond en maandag 2 juli zal mijn eerste werkdag zijn! Vind het leuk en heb er zin in, maar vind het ook wel een beetje eng. Had dat eerder niet eens zo, maar denk toch dat dat een beetje door mijn laatste ervaringen op werkgebied komt. Je wordt toch steeds een beetje voorzichtiger met je hoop en verwachtingen he? En vind het ook wel eng hoe ze zullen reageren op het vu-verhaal. Ik weet dat het onzin is, maar voel me er toch een beetje schuldig over ergens. Maar dat probeer ik maar van me af te zetten. Net heerlijk celebatoir (ja, das semi-zelf verzonnen...) uit eten geweest met vascaman. Morgen definitief op mijn huidige (oude!) werk vertellen en dan ben ik weer helemaal op het juiste spoor
Gefeliciteerd vas! Een nieuwe baan! Begin van al het goeds dat je de komende tijd gaat aankomen waaien. Moeilijk hè? T vu verhaal vertellen... Vond ik toen ook zo. Maar eerlijk duurt t langst zullen we maar zeggen. Wat dacht je van mijn zus? Ik vertelde gisteren al dat ze swang is. Nu heeft ze 2 weken geleden net ook een nieuwe baan geaccepteerd. En nu dus swang. Das nog ns geen super timing... 1 aug begint ze, werkt een week. In die week waarschijnlijk eerste echo. Daarna 3 weken met vakantie. Proeftijd loopt dan ook ergens af. En ergens tussendoor zal ze moeten vertellen dat ze over een maand of 6-7 met zwangerschapsverlof gaat... Hoe bedoel je timing?
wauw, ja das best wel een beetje lullige timing ja... Zeker omdat ze dus ook nog eerst op vakantie gaat. Maar gaat ze het voor of na haar proeftijd vertellen? Ik weet wel dat werkgevers er niet altijd heel erg blij worden van dat soort nieuws. Vriendin van mij had dat, werd echt wel geïnterpreteerd als een rotstreek, heel naar. Heeft toen daardoor niet het beloofde vast contract gekregen en ligt er daardoor uiteindelijk nu net als ik uit bij deze bezuiningingsronde. Heel zuur, vooral omdat zij met een vast contract wel gewoon had kunnen blijven (zit in andere functie, ik zou ook met vast contract weg gemoeten hebben van mijn baan op die plek). Enne, je zus moet na die 1e echo en de vakantie niet vertellen dat ze over 6/7 maanden met verlof gaat, maar over pak m beet 4/5 maanden! (ze is dan al 15 weken en gaat natuurlijk ook 4 of 6 weken voor de bevaldatum met verlof!) Precies genoeg tijd om in te werken en weer uit te werken. Maar ja, toch is het leuk. Ik moet zeggen dat het een piekertje is geweest dat ook heel even door mijn hoofd schoot toen ik nog hoop had dat het gelukt was deze maand: stel nou dat...das dan wel echt hele lullige timing! Maar ja, dat blijft het de komende periode nog wel. Dat maakt het nu voor mij eerlijk gezegd ook wel wat dubbel. Tuurlijk wil ik heeeeeeeeeeel graag zwanger zijn, maar het is ook belangrijk dat ik deze baan nu goed vorm geef. Daar hangt het namelijk van af (van moi! dus ), of mijn functie blijft bestaan na januari... Dus het voelt ook nog een beetje ergens van: misschien ook maar beter even voorlopig niet. Of tot volgende contract rond is. Maar ja, zeker nu ivf ineens zo dicht voor de deur staat heb ik ook wel hele goede hoop en is er best goede kans dat ik dus gewoon in deze periode alles nog een beetje extra op scherp ga zetten.... Brrr dood eng!
Klopt. En wat het nu helemaal moeilijk maakt: mijn huidige leidinggevende is tijdelijk, want de echte is met zwangerschapsverlof. En oja, en die tijdelijke is ook nog de eerste 2 weken als ik begin met vakantie. Dus kan ik het eigenlijk pas vertellen als ik net al een heleboel afspraken moet binnen een paar dagen . En als die goed reageert, zal ik t toch een tijd later weer aan de echte moeten gaan vertellen en maar zien hoe die erop reageert. Nou ja, nu nog niet over piekeren, we zien wel hoe t loopt. Met wat mazzel ben ik volgende iui "gewoon" zwanger en hoef ik voorlopig nog helemaal niets te vertellen
Dank je Aklina, lief van je! Maareh wat deed je om 04:04 uur in hemelsnaam al achter de computer!? Of had je nachtdienst? p.s. dat onze beeb nu in stuit ligt hoeft nog geen probleem te zijn hoor, hij/zij heeft nog even de tijd om te draaien
Girlzzz ik heb een foto ingezonden voor mijn buik vd maand. Hij schijnt nog niet gelijk zichtbaar te zijn maar als hij er staat willen jullie vast wel even op me stemmen toch? Deze foto is het: