Hè, diaaantje... Ben net pas thuis van t werk en keek nog Ff snel voor t slapen op zp. Even kijken hoe het vanmiddag is gegaan. Maar dit nieuws had ik niet verwacht! Wat vind ik t jammer en balen en k** en ... En ..... Lieverd, ik denk aan je.
@diaantje: wat een naar rot nieuws Ben er stil van. Wilde allemaal vrolijke blije hoera-jarig-en-nieuwe-baan berichtjes gaan plaatsen, maar doe t niet. Komt een andere keer wel weer. Nu ff stil voor jouw verdrietige nieuws, snik.
@noa: bedankt! Heb gister echt een leuke, maar ook een beetje aparte dag gehad. Was natuurlijk jarig en het was ook mijn laatste dag op mijn oude werk. Dus taart mee, door iedereen dubbel gefeliciteerd en veel geluk gewenst enzo. Daarna met wat collega's nog even wat drinken en toen met vascaman gezellig uitgebreid uit eten. Voor het eerst sinds start van mijn dieet weer gezondigd en ook voor het eerst in 6 1/2 week weer alcohol gedronken. Niet eens heel veel, een wijn-arrangement van halve glaasjes en een glas prosecco. In totaal denk ik 3 1/2 glas. Maar moet bekennen dat ik vanochtend dus toch hoofdpijn van heb... Ben t niet meer gewend, das wel duidelijk! Verder gisterochtend eerst FM gehad. Alles was gelukkig goed en dit keer zaten er wel 4 (!) follikels klaar om te gaan groeien. Rechts 2 van 11 mm en links 2 van 10 mm. Ik vond het wel spannend, omdat 4 natuurlijk nog te veel is. Ik hoefde eigenlijk pas vrijdag te komen, maar omdat t er zo veel waren, mocht ik toch gelukkig vanochtend al weer. Had toen trouwens dr klm-vogel en die is inderdaad niet zo handig met de echostaaf heb ik het idee. Was wel heel aardig hoor, maar inderdaad nogal wat geroer en kwam ook niet heel super in beeld. Vanochtend dus weer terug en het ziet er goed uit. Rechts 2: 13 mm en 11mm en links nog maar 1 van 11 mm. Dus er is er 1 afgevallen, wat wel een opluchting is. Het zou natuurlijk super zijn als deze 3 nu gezellig samen door gaan groeien! Het gaat nu met meer eitjes ook wat langzamer. Grote kans, als ze in dit tempo door groeien dat de iui maandag wordt. Heb zaterdag pas weer FM, wat ik wel een beetje spannend vind. Ik mocht ook wel morgen al komen, omdat ze soms snel groeien, maar dan zouden ze dan zws 15 mm zijn (de grootste) en zou dan zaterdag "blind" de pregnyl gepland worden. Of zaterdag dus komen. Vond het wel lastig kiezen, want wil het gewoon goed in de gaten houden. Toch maar voor zaterdag gekozen, want ik vind blind pregnyl zetten ook nooit prettig eigenlijk. Dus in elk geval nog 2 dagen doorspuiten. Wel een beetje balen dat ik dan de avond van mijn feestje pregnyl moet spuiten. Wordt daar altijd best wel misselijk van, maar ja. De iui wordt nu gelukkig in elk geval niet zondagochtend en dat is ook al een opluchting. Oja, pregnyl was trouwens ineens gewoon leverbaar in mijn apotheek, dus kon het gewoon ophalen vandaag! Das wel prettig.
Vas, nog Gefeliciteerd meid!! En veel succes deze ronde! Volg't op de voet.. Diaantje, voor jou een dikke knuff.. Sterkte
Fijn dat het zo gestaag gaat Vasc! En natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wij gaan morgenochtend met onze vriendengroep een weekend naar Texel. We komen maandag terug daus dan lees ik pas weer bij. Vandaar: Vasc veel succes met de IUI maandag! Dan heb ik dinsdag het afsluitende gesprek met "onze" dr f.iel.d Ik vind het wel jammer dat we afscheid gaan nemen van haar. Zij was de enige die echt betrokken was bij ons en voor ons inzette. Maar ja, we weten heel zeker dat we niet door willen in het vu. Tot volgende week meiden!
Esther en Emma (en sorrie er is nog iemand van "ons" zwanger toch alleen laat mijn geheugen me nu even in de steek sorrie sorrie) hebben jullie al een tummytub gekocht?? Wij wel, zo'n transparante bij Babypark Maar deze hebben we even te snel gekocht want die blijkt voor op zo'n losse 'sier' standaard te zijn en past dus niet op een gewone badstandaard Mochten jullie wel zo'n sierstandaard hebben en onze tummytub (gloednieuw dus) daarvoor willen dan met alle plezier
Nog gefeliciteerd Vas, en fijn dat je pregnyl hebt. Ik was vanmorgen bij de apotheek en het is hier nog niet. Ik heb nog even. @noa kun je de tt niet meer terugbrengen? Zonde zeg @aklina veel plezier op Texel @ diaantje hoe is het nu? Hopelijk al een beetje beter Wat een weertje hè? Vind het wel gezellig. Ben wel blij dat manlief altijd het laatste rondje met de hond loopt voor het slapengaan gna gna Slaap lekker straks X
@all: bedankt voor de felicitaties! @snoes: ja, t ging gister echt aardig te keer he? Zou er ook niet aan moeten denken dan nog met de hond uit te moeten!! (daarom hebben wij een kat ). Jammer dat je pregnyl er nog niet is. Geven ze nooit een indicatie wanneer hij zou moeten komen? Bij mij wel namelijk en ik vraag ze altijd gewoon even te bellen als het binnen is. Scheelt een hoop tripjes naar de apotheek. @aklina: veel plezier op texel! Lekker uitwaaien wordt dat denk ik. @noa: zonde van je tummytub! Maar das toch eigenlijk gewoon een soort emmer dacht ik altijd? Die kun je dan toch ook gewoon op het aanrecht of in de gootsteen zetten? Of ben ik dan echt een barbaar als ik dat zeg? @diaantje: meid, hoe is het met jou? Het is nog te vroeg en te heftig om je weer beter te voelen kan ik me voorstellen, maar houdt je het nog een beetje vol? Moet je nu gewoon wachten tot het zelf los komt, of krijg je nog pillen of een curettage? @hier: ik begin onrustig te worden, wil zo graag gewoon weer dat de iui weer gedaan is. Ben een beetje bang dat mijn eieren toch een groeispurt aan t maken zijn... Heb weer die neiging om elke man die ik zie te bespringen... en meestal is dat vlak voor ei . Maar misschien is het nu ook gewoon eerder en heviger omdat ik wel 3 eitjes heb die besprongen willen worden . Daar houd ik het maar op. Maar zit de tijd weg te kijken naar de echo van morgen! Wil gewoon weten hoe het er mee staat. gister trouwens ook weer een echt volleerd junkie-momentje gehad in de v&d: was aan het shoppen (kadootjes zoeken!) en dat liep wat uit. Gelukkig wel menopur bij me en dus snel wc opgezocht. Ik dacht: ga lekker in de invalide wc, want moest alles nog mengen ook enzo. Dat mocht van de waakmevrouw. Ik zat pas net (moest eerst ook plassen) toen ik al hoorde dat er een mevrouw voor de deur stond te wachten. Kon het hele gesprek volgen en ze moest dus overduidelijk ook naar het invalide toilet . Ik moest nog beginnen met alles mengen enzo, dus ik als een razende mijn spuit klaar aan het maken. Maar ja, dat duurt toch best wel lang nog. En ondertussen dat gesprek over dat er al heel lang een mevrouw op zit die niet invalide is maar wel graag naar het invalide toilet wilde... Uiteindelijk toch spuit klaar en weet niet hoe snel ik hem erin moest jassen! Nog nooit zo snel mijn 'shot' gefixt! en toen natuurlijk met een rode kop weer naar buiten onder het oog van de waakmevrouw en een mevrouw in een hele grote rolstoel...
ja voel me nog erg k.. zit om niks te janken. moet volgende week vrijdag terug komen en dan word er besproken wat we gaan doen. maar liever vandaag er uit dan morgen dus hoop dat het gouw volgende week vrijdag is en ben nog dinsdag jarig ook we gaan met zn 2en weg even naar zuiderzee museum heb geen zin in mn verjaardag. groetjes diana
Go junkie vas! Enne... Wij dames moeten altijd wachten voor de wc. Dus waarom een rolstoeler niet??... @diaaantje, ik leef met je mee... Ik snap precies wat je bedoelt. Je wil nog zo graag zwanger zijn, maar als je dan toch weet dat t fout zit, dan wil je ook niet langer wachten. Dan maar meteen eruit. Ik hoop voor je dat t snel gebeurt. Neem je wel een beetje de tijd voor jezelf? Ti's niet niks hoor... X @noa, succes bij de vk! Hoop dat beeb gedraaid is! @hier, iedere dag genieten van de twee mini-poezen! Jip en Janneke zijn schatjes, maar ongelooflijk brutaal en ondeugend! Echt genieten wat ze allemaal uithalen. Verder is alles nog steeds stil down under. Stomme cyclus...
@nip: balen dat je cyclus van slag is! :x Op welke dag zit je nu? @diaantje: kan me voorstellen dat je nog helemaal uit balans bent Hopelijk gebeurt er voor vrijdag al wat of hebben ze vrijdag een goed plan. Ik snap dat je er nu liefst zo snel mogelijk van af wil. Als het geen baby is, heeft het ook geen zin om zwanger te zijn. En dan ook nog je verjaardag. Kan me helemaal voorstellen dat daar je hoofd helemaal niet naar staat. Gelukkig gaan jullie met zijn tweeën iets leuks doen, dan heb je hopelijk steun aan elkaar.
Dag 33 na mk... Normaal is mijn cyclus 28 dagen. Dit is frustrerend. Wel zo nu en dan kramp, maar verder nx. Ook geen zere (.)(.), niet onredelijk chaghie... Dus ook niets dat wijst op iets dat komen gaat. Wel gister na kramp een ietsiepietse bruin, maar dat was na een toilet bezoek en meteen weer over.
@diaantje: afschuwelijk waar je doorheen moet. En balen dat je pas volgende week weer een afspraak hebt. Hopelijk heb je alles snel achter de rug zodat je kunt verwerken en afsluiten. Verdrietig allemaal... @Nipnip balen dat je cyclus nog niet normaal is. Zou wel fijn zijn als hij weer snel een beetje normaal wordt zodat je weer verder kunt kijken. Blijf je nu ook nog stiekem in je achterhoofd denken dat je misschien weer zwanger kunt zijn? Dat zou het helemaal frustrerend maken @vasca hahaha moet echt lachen om je verhaal in de V&D. Ik grap altijd tegen mensen dat als ik een keer drugs ga proberen ik gelijk heroine ga spuiten. Wel zo makkelijk, omdat ik al ervaring heb met prikken ;-D Veel plezier op je feestje vanavond. Enne hoe was de echo vandaag??? @Hier lekker aan het rommelen en poetsen (hoezo huismusserig?) Keuken en berging hebben al een fikse beurt gehad en nu de rest nog even. Heerlijk gevoel! Muziekje aan en gaan met die banaan. Hebben jullie nog leuke plannen? Trouwens: heeft er hier iemand ervaring met Lucrin in combinatie met Livial? In een week tijd twee kilo erbij...kan wel janken...
@nipnip Lees dat je twee katjes hebt. Leuk! Hoe zien ze eruit? En hoe oud zijn ze? Ik heb ook een Jip, de andere heet Beer. Zijn geen broertjes maar wel maatjes. Ze wassen elkaar en liggen het liefste tegen elkaar aan...en 's nachts zijn ze partners in crime. De één krabt tegen onze slaapkamerdeur, de ander springt hem open...zucht... Maar ik vind ze geweldig. Een vriendin van me heeft jonge katjes, kriebel kriebel...maar met een hond en twee katten heb ik genoeg werk te doen...dus toch maar niet...maar ik zou zo wel weer zo'n klein dropje willen!
ja baal wel dat het zo lang duurt voor ik een afspraak heb. hopelijk komt het zelf op gang merk wel dat het 1 en ander wel aan het veranderen is ben niet meer misselijk hcg waarde zal wel zakken had een lieve brief van moeders voor moeders gekregen om me sterkte de komende tijd te wensen en bedankte me wel voor aanmelding ook van een collega mooie brief gehad doet je goed. groetjes diana
Snoes, ik heb meerdere keren de combi gehad.. Als ik't zo lees hou je vocht vast.. Of wilde je iets anders weten? Kom maar op met je vragen hoor! Knuff voor iedereen
@snoes, anders vriendjes worden op fb? Dan weet je meteen wie Jip en Janneke zijn... Suus heeft zich al als oppas aangeboden