vu-meisjes!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door vasca, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Snel met een cracker in mijn hand een berichtje plaatsen. Ben aan de late kant voor een afspraak...hellup!
    Maar high tea lijkt me leuk! Wie wat waar wanneer en hoe? Voel me vereerd dat ik mee mag doen ;)

@susan wat ontzettend balen zeg, is er al meer duidelijkheid?
    @vas wat een goede score/opbrengst! Nu nog een goed resultaat oké?

*rent nu de deur uit*

2. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag jarig
    we gaan er evengoed een leuke dag van maken
    we gaan richting enkhuizen en daarna nog hoorn in

groetjes diana

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Gefeli Diaantje!! Hoop dat jullie er samen toch een fijne dag van kunnen maken! Het weer werkt gelukkig mee!!

4. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Snoes, leuk als je mee wil! Wil je me even je e-mailadres pb-en, dan voeg ik je toe aan de aspraak planner voor de high tea, dan kun je aangeven wanneer je mee kan, 4 of 5 augustus.

Diaaantje, fijne dag meid, ondanks alles!

Ik heb zojuist het laatste gesprek gehad in de vu. Onze lieve Dr. F..ld was super aardig en begreep ons volkomen dat we willen overstappen naar Dusseldorf. Hebben alles rustig kunnen vertellen over onze ervaringen. Waar we van baalde en wat er wel goed was. Ze gaat nu ons dossier kopieren en een verwijsbrief schrijven zodat we de vergoeding kunnen gaan regelen voor de derde poging.
    Dan kunnen we nu dus uit gaan kijken naar 20 augustus, de intake in DD.

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Aklina, fijn dat jullie een prettig laatste gesprek gehad hebben! Op naar een goede 3de poging in DD! Ik ga keihard duimen!

@ Diaantje, gefeliciteerd meis!

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Diaantje, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne zonnige dag hebt.

@Vasca, klinkt super jullie iui, ik duim dat het hem dit keer gaat worden meis!

@Snoes, leuk als je mee gaat :).

@Suus, jeetje wat een ellende zeg!
    Herkenbaar dat als je eenmaal richting huis gaat je ook zo snel mogelijk thuis wil zijn.
    Hopelijk is jullie auto snel gemaakt en kunnen jullie lekker richting huis!

@Aklina, fijn dat jullie een goed laatste gesprek hebben gehad in het VU. Nu op naar Dusseldorf...SPANNEND!!

Verder voor jullie allemaal een dikke smakkerd.
    Ik lees wel mee hoor, maar meestal via mijn telefoon en dan is reageren niet zo handig. Maar jullie moeten weten dat ik aan jullie denk, voor jullie duim en met iedereen meeleef.

7. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Diaaantje ik hoop dat je evengoed een ontspannende dag hebt gehad.

Vas, mijn duimen draaien weer overuren!

8. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    @aklina, meis, ik ben blij dat je t goed hebt afgesloten bij t vu en ik hoop dat ze je kritiek meenemen in de toekomst. Maar nog meer hoop ik voor jou dat je in dd de weg gaat vinden die leidt naar jullie beeb! We leven met je mee!

X

9. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben gisteravond het vruchtzakje verloren.
    zo wat bloede het had niet verwacht dat het zo leeg kon lopen
    vloer lag onder mn man lag net in bed dus heb maar even geroepen
    kan goed tegen bloed maar toen had ik zo iets van help
    sorrie dat het zon goor verhaal mischien is
    nu vrijdag kijken of alles weg is
    en dat was dus end van mn verjaardag

groetjes diana

10. Nipnip

Nipnip Actief lid

9 aug 2011
    468
    0
    16
    Och, wat een schrik diaaantje. Is inderdaad erg veel bloed, ik schrok mij toen ook dood. Je weet niet wat je er mee aan moet. Maar gelukkig dat t wel is gebeurd. Vrijdag weet je meer. Nog even volhouden. als t te veel bloed is wel bellen hè?

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Diaantje, wat een schrik meis. Dikke knuffel....

12. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Diaantje, wat een nare afsluiting van je verjaardag. Maar gelukkig heeft je lichaam het wel zelf afgerond en blijft een curretage je bespaard. Hoewel dat natuurlijk geen verzachting is van het verdriet natuurlijk. Veel sterkte, dikke knuf!

13. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @diaantje: wat naar en dat zo op je verjaardag. Natuurlijk is het een stap die nodig is om verder te kunnen, maar dit moet toch echt wel schrikken zijn:(. Ik hoop voor je dat het nu klaar is en dat je lichaam alles dus zelf goed heeft opgeruimd. Veel sterkte nu en hopelijk vrijdag goed nieuws dat alles weer normaal is. Maar ja, eigenlijk wil je niet normaal, je wil natuurlijk gewoon zwanger :x

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Diaantje, bah wat een naar einde van je verjaardag! Sterkte meis! Dikke knuffel

15. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden!!
    Een tijd geleden dat ik schreef. Ik heb na de curretage in april veel tijd nodig gehad om alles een plekje te geven en nieuwe krachten te verzamelen om verder te gaan. We zijn daarna 3 weken op vakantie geweest en dat maakte echt het verschil.
    En gisteren hebben we dan eindelijk een terugplaatsing gehad!! De vorige was in februari. De cryo's zagen er erg goed uit, 1 blasto en 1 beginnende. Op 9 juli testen.
    Ik ben hier wel zo nu en dan ff komen kijken en meegelezen.
    Nip en Diaantje; wat vreselijk dat dit jullie niet bespaard is gebeleven. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en doorgaan met het verwezenlijken van jullie droom!!

16. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @saar: welkom terug! Wat fijn dat je weer een tp hebt gehad en ook zulke goede uitslagen. Het klinkt alsof je beide cryo's terug krijgt, klopt dat? Want jij zit toch ook bij het vu? Ik dacht dat ze daar niet deden bij de eerste 2 pogingen...Of komt dat door jouw leeftijd?
    In elk geval kom er gezellig bij op het wachtbankje! We hebben een beetje dezelfde NOD. Althans ik moet ook 9 juli voor de bloedtest. Heb jij die dan ook of ga je dan zelf testen?

@hier: ik geloof dat ik nu toch wel duidelijk merk wat de invloed van de utro is. Ben echt weer zo moe en duf :(. Heb dat wel vaker, maar had het nog niet zo heel direct aan de utrogestan gekoppeld. Was altijd best wel gewend aan wat vermoeidheid doordat ik veel laat naar bed ging. Maar ik denk dat ik nu wat fitter ben en dan is het contrast gewoon wat groter. Wist altijd wel dat ik wat moeier werd van de utro, maar niet dat t zo heftig was... gaap!

Vascaman heeft het hier nog steeds moeilijk momenteel. Hij is het wachten zat en kan er niet meer zo goed tegen dat het maar niet lukt. Hij wordt er echt een beetje depri en ongedurig van :(. Ik wou dan dat ik hem kon helpen of het beter kon maken, maar ja, dat kan ik ook niet. En ik weet zo goed hoe het voelt. Ik kan hem ook echt geen ongelijk geven. Ik hoop maar gewoon heel erg dat het snel raak is, dat zou zo fijn zijn! En anders komt ie er ook wel weer bovenop, maar ja, leuk is anders.

17. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    o meiden, ik zit wel over vascaman te schrijven, maar ik geloof dat ik ook langzaam aan gek wordt van het wachten!!! AAAAHHHHH!!!:$ Het is nog maar dag 2 en ik trek dat gewacht nu al niet meer :(:x. Hoe moet dat nou?!? Meestal trek ik de 1e week nog wel aardig en wordt het de tweede week echt strontvervelend... Dat wordt nog wat de komende week :(:(:(:( Kon ik maar in een ei kruipen en er over 2 weken weer uitkomen :x:x:x HELP!

18. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Arma Vasca, heb met je te doen. En met vascaman natuurlijk. Het is ook heel lang dat wachten. Probeer in godsnaam afleiding te zoeken. Er niet mee bezig zijn is een onmogelijke opgave, maar elk uur dat je ergens anders mee bezig bent, is er weer een verder. Succes meis!

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Nou!!! Heel goed mijn best gedaan op een lange mail en nu issie weg omdat ik per ongeluk op vorige onderwerp drukte (zit op de iPad) Nou! Nu ben ik moe en heb geen zin meer om het weer allemaal te typen. Feliciteer alleen diaantje even en wens je ook veel sterkte. Balen dat je het vruchtzakje net op je verjaardag moest verliezen...
    En voor jou vas een dikke knuffel, succes met wachten! Snel slapen dan is het snel 9 juli ;) en voor Saar ook succes met wachten. En voor jou Aklina eigenlijk ook, augustus duurt nog lang maar Fin dat je netjes hebt kunnen afsluiten in het VU
    Toch nog bijna iedereen gehad....;)

X

*vraagt zich nog wel even af of Susan weer back in town is*

X

20. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    thanks meisjes... ik ga nu ook maar naar bed inderdaad. Lekker slapen. Kon/ wilde eerst niet omdat ik nog een was in wasmachine had zitten die pas over een uur klaar is en ik ook nog die stomme utro moet om 00.00 uur. Maar vascaman komt gelukkig eerder thuis van werk (late dienst) en die is zo lief de was te doen en mij wakker te maken voor de utro straks.

Dus voor nu: welterusten!

Deel Deze Pagina