hihi th@nx Esther, enne jij geen zorgjes maken hoor. Mijn kwalen waren soms ook helemaal weg en kwamen dan opeens weer na een week om de hoek kijken
Esther, geen kwaaltjes zegt nix...ene dag is het meer dan de andere. Ik duim voor een mooie echo morgen!! Emma, is het kloppende hartje nog meer geland, of blijft het nog wat onwerkelijk? Noa, prachtige echo! Mooie npm en al een echt mensje zo hè Nip, beetje laat, maar geniet vd vakantie! Vas, fijn dat je je goed voelt in deze ww. Nip, fijne vakantie hè!! Aklina, en ben je al ongi? Tash, hoe is t met jou?? @hier: alles goed! Vandaag is Daan al voor t eerst wezen wennen op kdv...zucht... Tijd gaat snel! Morgenochtend weer wennen en dan volg wk voor het echie. Dan is ook m'n eerste werkdag. Tot aan maart nog maar 1 dag pw, daarna 2, net als Sophie.
Noa, wat een schitterend plaatje! Wat zal dat bijzonder zijn geweest! Het is jullie zo gegund! Vasc, ik kom pas op het bankje als jij al twee streepjes hebt geplast hoor! Ik verwacht de tp pas begin maart. Suus, mijn ongi is al weer voorbij... kort deze keer. maar wel heftig.
Noa, wat een prachtige echo!!! Ik hou t nu ff kort want moet slapen. Maar wil je er nog wel ff op wijzen dat je naam nog op de echo staat... Jij bent minder paranoïde dan ik, maar misschien toch niet helemaal de bedoeling? Es, veel plezier morgen, komt vast goed!
Dank jullie wel meiden voor alle reacties. Nee hoor Vas dat maakt mij niks uit van mijn naam haha wist ik al en had het er zo af kunnen photoshoppen natuurlijk maar ben er juist trots op dat we nu eindelijk een echo hebben met onze eigen naam erboven Fijn Aklina dat je ongesteldheid dit keer niet zo lang duurde @ Suus ging het goed met Daan gister op het KDV, ze zullen hem vast warm hebben ontvangen zo'n lief klein 'purkie'
@ Suus wat gaat het snel zeg! Pff zal wel moeilijk zijn om je kleine mannetje daar achter te laten, maar zoals Noa zegt ze zullen hem vast warm ontvangen hebben! @Aklina, op naar een mooie terugplaatsing! Dit gaat hem gewoon worden!! @ Vas, bevalt je baan nog helemaal goed?? Vast wel! @ all thanks voor jullie support! Liefs
Hé meiden! Even een zwaai van mijn kant. Noa wat een mooie echo foto!! Esther: heel veel plezier vanmiddag! Ik zag trouwens ergens op internet dat Maria bevallen is (zag ook dr naam, maar dat laat ik aan Maria zelf over) Dus bij deze: Maria GEFELICITEERD met jullie dochter!
Hee LadyZ wat leuk weer van je te horen. En th@nx voor je reactie op mijn echo. We zijn ook zooooooo blij!! Wat spannend van Maria, kon niet anders natuurlijk dat ze is bevallen maar ik heb net ff op google gezocht. Kon het zo gauw nog niet vinden, iets over haar meisjes-beeb Wacht nog even rustig af op haar berichtje. Esther ben je alweer terug? En hoe was het ?????????
Maria, gefeliciteerd met jullie dochter!! Hoop dat alles goed is gegaan en jullie lekker aan t genieten zijn van dr. Esther, en en en?? @kdv en Daan: ze zijn helemaal weg van m! Vinden m ook heel klein en schattig, terwijl hij natuurlijk voor mijn doen alweer best groot is!! Hij heeft zich uiteraard keurig gedragen maar had niet anders verwacht. Volgende week maandag dan een hele dag, voor het echie...