Spannende tijd voor allebei dus weer!! En Nip, ik heb me niet aangemeld voor de high tea idd. Lijkt me wel leuk om de gezichten bij de namen te zien, maar gewoonweg geen geld om veel 'extra's' te doen. Alles wat ik bij elkaar kan schrapen wordt in babyspullen gestoken.. Liefs
Lieve meiden, ben terug van vakantie. Hebben het super heerlijk gehad. En we hebben fantastische tochten gemaakt en heb mijn grenzen verlegt. Hebben geklommen naar de top van een prachtige berg. Ik voelde me toen zo onoverwinnelijk! Als ik dat kan bereiken, dan kan ik alles gevoel. Tranen stoomden over mijn en onze wangen. We hebben daar een steen gelegd en onze diepste wens gefluisterd, zo dicht bij de hemel komen we nooit meer... Heb alles terug gelezen. Aller eerst: Vascaaaaaa JAAAAA!!!! Ein-de-lijk ben je zwanger meis. Toch nog met IUI gelukt. Na een hoop onzekerheden zegt de echo genoeg. Van harte gefeliciteerd meid! Verder heb ik niet veel onthouden van al jullie gezellige geklets... Wel de 4e aug de high tea gepland. Prima. Heb er veel zin in!!
Welkom terug!!! Zag net je foto's op fb! Super haag dat je dat hebt weten te bereiken! Trots mag je absoluut zijn! Mocht je trouwens mee willen whappen, geef Ff je 06 door, dan voeg ik je toe aan ons whap groepje! Vas! We missen je daar! Kom je ook daar mee babbelen?
@ Vas, mooie echo meis!! Hopelijk op de volgende een mooi kloppend hart! @ Aklina, wat moet dat heerlijk gevoeld hebben daar op die top! Fijn dat jullie lekker genoten hebben! Liefs
Aklina, kippenvel Hoe is het op de weg voor de VU ondertussen? Ik reed er vorige week langs voor mijn werk en ivm werkzaamheden was het maar 1-richting dat je op mocht. Is het voor jullie een beetje te doen daar met de VU-bezoekjes?
Hallo Vu-dames, Wat fijn dat er hier een clubje is van de vu-meisjes Hoop dat jullie het niet erg vinden dat zo binnen val. Wij zijn nu bijna 1 bezig en aangezien ik 35 ben zijn we iets eerder verwezen dan normaal. Daarnaast was de uitslag van de spermaonderzoek via de HA trouwens net onder de normaalwaarden. Wij zijn nu bezig met de eerste onderzoeken bij de Vu. 8 aug. hebben ons tweede gesprek bij de gyn om de uitslagen van de bloedonderzoek en spermaonderzoek te bespreken. Echo baarmoeder en ovaria was goed. Ik vind het allemaal spannend en maak me zorgen vanwege mijn leeftijd. Willen jullie mij aub vertellen wat er meestal volgt na zo'n tweede gesprek? En hebben jullie misschien adviezen? Alvast bedankt! Liefs, N
@ NinaD, welkom hier! Hopelijk heb je ook snel succes met de IUI of IVF. In een tweede gesprek krijg je meestal alle uitslagen en gaan ze bespreken welke weg er ingegaan wordt of dat er nog aanvullende onderzoeken vereist zijn. Indien er geen onderzoeken meer nodig zijn kun je meestal de eerst volgende menstruatie starten met IUI of IVF. Ligt aan de hoeveelheid en kwaliteit van het sperma. Liefs
@Esrher, Dank je wel! Wat een geruststellen. Ik dacht dat het heel lang ging duren voordat we een behandeling zouden krijgen. Ik lees in meeredere hantekeningen dat sommige pas na 3-4 ZW zijn geworden. Hoe komt dat wanneer je redelijk snel kunt beginnen? Dank je wel voor jouw snelle reactie! Groetjes
@ Nina, ik ben 28 jaar en in het begin redelijk vaak weggestuurd! Uiteindelijk na meerdere onderzoeken aan de IUI begonnen 6x en daarna IVF 1ste terugplaatsing gelukkig meteen raak!
@Esther, Ik snap het! Ze helpen dus niet altijd meteen. Het lijkt me frustrerend om steeds weg gestuurd te worden, terwijl het niet lukt. Gelukkig dat het nu gelukt is. Van harte gefeliciteerd!
Hoi Nina, Welkom bij ons clubje! Ik ben alweer even onderweg in de rondes van de vu. Na de eerste onderzoeken kregen wij ook de uitslagen te horen en is er besproken dat er toen nog een echo van mijn man gemaakt moest worden. Daarna mochten we starten met IUI. Dat duurde ongeveer 2-3 maanden voordat we de oproep kregen om ons aan te melden. Mar dat was september vorig jaar. Ze zullen je nog dringend adviseren naar de voorlichtingsbijeenkomst te gaan. Doe dat vooral! T is wel druk in t vu. T kan dus zo zijn dat je bij t aanmelden te horen krijgt dat je een ronde niet mee mag doen, omdat het te druk is. Stel je daar op in. Dan valt t altijd mee als je toch wordt ingeloot! Heel veel succes!
Hoi Nipnip, Dank je wel! Wel jammer dat er dus wachttijden zijn. Wanneer je eenmaal een behandeling gehad hebt zonder resultaat, moet je daarna ook weer paar maanden wachten of kun je dan wel weer meteen door? Ik zie dat jullie ook al een tijd bezig zijn. Erg balen dat je een miskraam gehad hebt, maar het is wel goed dat je weet dat je zwanger kunt worden. Dat is erg positief! Hoe gaat trouwens zo'n IUI traject in zijn werk? Ik moet morgen bloed laten prikken en dan is het wachten tot 8 aug.
ja je kan als je eenmaal in het traject zit ook uitgeloot worden. zelf hebben we een icsi behandeling en ben daar 2 maanden uit geloot groetjes diana