Ik heb vanmorgen een testje gewaagd op dag 8 na de terugplaatsing (morula/blastocyst), omo wit. nu ben ik natuurlijk erg vroeg geweest en op zoek naar positieve verhalen. Iemand die op dag 8 negatief testte en op bv 10 wel positief? Ik heb de teruplaatsing in eigen cyclus gehad en geen hormonen of iets gebruikt.
Ik zelf heb nog geen ervaring met testen na een tp......zit zelf op wd6 na een eerste tp....maar ik denk zelf dat dit een beetje te vroeg is ... Misschien nog 2 dagen wachten en dan nog een keer testen. Hoop dat de test dan alsnog positief is
dankje ja is nog iets te vroeg maar ben bang dat ie niet meer positief word. heel veel succes met wachten en ik hoop voor je op 2 dikke strepen
Ik zou er toch nog 1 voor de zekerheid doen op wd 10 you never know. Je leest weleens verhalen waar het toch nog positief is. Succes en dankje hoop echt ook! heb jij veel klachten of helemaal niet.
Hmm 13 dpo is idd vaak wel een dag waarop de meeste vrouwen positief testen. Zeker als je zeker bent van je eisprong, wat bij jou is. Ik zou idd nog een testje doen over 2 dagen.
Nee heb alleen een paar dagen buikpijn gehad (wat ik zelden heb) Ikheb met mn man afgesproken dat ik donderdag nog een testje doe als ik dan niet ongesteld ben thnx voor de reacties
Ik testte 11 dagen na punctie dus 8 dagen al na me tp positief Maar is wel vroeg en verschilt bij iedereen
@Baby succes laat je het weten. Chantie07: best vroeg 8 dgn na tp....maar zo zie je het is idd bij iedereen anders...Spannend!
Ik testte al 4 dagen na de terugplaatsing positief. En die testen liepen alleen maar op. Helaas mocht het later niet zo zijn.. Ik hoop voor je dat de test over twee dagen toch positief is voor je! Good luck!!
Helaas ben ik ongesteld geworden, dus deze ronde is voorbij. Op met goede moet naar de volgende ronde