Is dit wat? Heb deze voor 1 euro gewonnen, maar de recensies beloven niet veel goeds. Iemand hier eens geweest?
Ik zou die 1+4 euro kosten van V.V. betalen en vooral NIET boeken. Lees ook alleen maar negatieve dingen en een kennis van ons is daar ook geweest en ook slechte eravring. Als je boekt ben je sowieso nog 109 euro kwijt en dan ben je er nog niet eens..
Mijn moeder is er net een week geweest een weer terug. Ze hebben het geweldig naar hun zin gehad en eigenlijk niet veel te klagen. Maar hun hadden gewoon eigen caravan bij. (weet dus niet hoe de huisjes zijn en of je die gewonnen hebt) Wel was het erg druk met inchecken en dus lange rijen ervoor.
Wij zijn er vorig jaar geweest met een groep puber jongeren, 2 sta caravans naast elkaar. Het ligt aan je verwachtingen of je het leuk vind of niet. Zij hebben zich prima vermaakt op het park, in het zwembad etc. Het waren prima huisjes, maar niks bijzonders. Prima ingericht, maar niks "luxe". Gewoon een simpele caravan met meubels dat nog geen ikea kwaliteit heeft. Heel kleine slaapkamers waar de bedden net in pasten, maar de bedden sliepen ok. Er rijd een treintje rond voor de kinderen en er is een zwembad bij. De kids hebben zich er vermaakt, maar ik ben t water uit gerend, elke keer als je je hand door het water haalde had je een berg haren tussen je vingers zitten. De speeltuin is een kleine simpele speeltuin. Winkel is niks bijzonders, maar er is een winkel. Het restaurant heb ik het eten 2x terug laten brengen omdat het niet goed gaar was (kip). OF ik er zelf heen zou gaan met mijn kleine meid van bijna 2? NOOIT! Zou ik er met deze jongeren nog een keer heen gaan, JA. T was goedkoop, overzichtelijk, wij hebben ze gewoon hun gang kunnen laten gaan, t zwembad vonden ze erg leuk. Dus het ligt eraan wat je zelf wilt. Ik zou er mijn zuur verdiende vakantiedagen niet aan spenderen.