Vuil aquariumwater ingeslikt

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Susannelilian, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Van 1 slok water breekt de maag dat wel af! Maagzuur is erg hardnekkig! ;) Snap dat je je ongerust maakt, maar denk dat het je 'gewoon' los moet laten.. stress is nog ongezonder!

En dank je wel :) komt vast en zeker goed!.. Vooral als ik wat minder last 's nachts van mijn maagzuur zou hebben haha..

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.234
    12.248
    113
    Mijn vliezen braken spontaan met 23,6 weken, 4 dagen later is mijn oudste zoon geboren, 3 dagen na zijn geboorte is mijn jongste zoon geboren. Ze hebben heel hard gevochten, maar hadden teveel tegenslag... Dit is allemaal in augustus gebeurt, ik ben nu weer 9 weken zwanger. Ontzettend dubbel, maar het geeft een zonnestraaltje in ons leven, maar die 9 maanden doorkomen, dat is behoorlijk zwaar.
    Ik maak mij ontzettend druk om veel dingen, ook tijdens mijn vorige zwangerschap, maar uiteindelijk is er iets gebeurd waar ik helemaal niets aan kon doen/ geen invloed op had...

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Jeetje zeg, wat ontzettend heftig! Snap dat je weer erg bang bent deze zwangerschap ook misgaat, maar komt vast goed! Het was dus een tweeling begrijp ik? Nu is het 1 kindje? Ik maak me ook erg druk om alles, maar heb dan ook al 3 miskramen gehad. Het lukt me nu gewoon niet meer om vertrouwen te hebben dat het dit keer wel goed komt, zeker niet na zoiets stoms als aquariumwater binnen krijgen. Jij heel veel sterkte met deze zwangerschap en ga heel hard voor je duimen dat het dit keer wel goed komt! Hebben ze trouwens een oorzaak gevonden voor het te vroeg breken van je vliezen?

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113

Eerste wat ik ook dacht.
    Hoe krijg je nou water binnen als je het leeg haalt.....:(

5. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Dat doe je dmv een stuk tuinslang.. dan zuig je eerst tot dat er water komt, en door t vacuum in de slang blijft hij lopen.. een bak van 200 liter til je niet zo even naar t aanrecht ;)

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Inderdaad! Mijn aquarium is weliswaar bij lange na geen 200 liter, maar zeker nu nog steeds veel te zwaar om te tillen.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.862
    19.271
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou waarschijnlijk over mijn nek gaan omdat ik het zo'n smerig idee zou vinden, maar verder geloof ik echt niet dat het kwaad kan. Het is vies, maar onschadelijk zeg maar. De bacteriën die er inzitten, zijn sowieso niet ziekteverwekkend. En morsdood zodra ze in het maagzuur terecht komen. Hooguit zou je er wat buikloop van kunnen krijgen, maar zelfs dat verwacht ik niet trouwens. Mocht je toch diarree krijgen: ook dat kan geen kwaad tijdens de zwangerschap. Zorg wel (net als altijd bij diarree) dat je voldoende drinkt.

Nemen jullie een nieuw aquarium of gaat deze weg omdat je er genoeg van hebt?

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Waarschijnlijk maakt het ook niet meer uit, zie mn onderschrift. :(

Ik heb nog een aquarium van 180 en 20 liter, dus heb er nog 2 over. Vond 3 wel een beetje veel en kan het geld goed gebruiken nu ik maar 1 dag werk heb en we een bruiloft en huwelijksreis in het vooruitzicht hebben.

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Lees je onderschrift....hopelijk blijf je zwanger...

Dat aquariumwater kan heus geen kwaad hoor, Tuurlijk is het niet fris, maar weleens over zwembadwater gedacht? Chloor en allerlij lichaamstoestanden van andere mensen ( en urine en ...) zal ook niet echt gezondheidsbevorderend zijn denk ik....

De'slok die je binnenkreeg was waarschijnlijk niet groot en je maagzuur doet de rest

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dit komt echt niet meer goed hoor, heb buik- en rugpijn, samen met het bloedverlies van eerder is het nog nooit een goed teken geweest. Mn hart wil er nog niet aan, maar met mn hoofd weet ik dat het over is.

Gelukkig morgen bloed prikken en vrijdag de echo (ipv maandag).

11. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh jeetje.... Wat verschrikkelijk voor je. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan. Heb je rood bloedverlies?

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Had aan het begin een beetje rood bloedverlies en wacht nu steeds op de volgende keer, naar de wc gaan is echt zenuwslopend! Heb ook al de hele dag een zeurderig gevoel in mijn buik en heb ook rugpijn gehad. Gelukkig morgen bloed prikken, hopelijk krijgen we dan duidelijkheid. Zit er echt helemaal doorheen, is al de vierde keer dat het misgaat... In 3 jaar tijd 4 miskramen, weet niet hoe lang ik dit nog volhoud.

13. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meid, wat een narigheid! :( Heel veel sterkte deze week, ik wens je veel kracht toe en het allerbeste! Ik hoop met je mee dat er misschien nog wat te redden valt.

(trouwens: neem je Utrogestan?)

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje meis! Ja, 3 keer per dag 2. Zonder begint het bloedverlies vaak al rond 7 dpo...

15. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh jeetje, wat naar zeg! Hopelijk morgen goed nieuws!

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Zou willen dat er nog een kans is dat het nog goed zit, maar daar geloof ik echt niet meer in. Heb dus bloedverlies gehad en heb al de hele dag last van mn rug en buik. Hoop dat we morgen duidelijkheid krijgen.

17. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh wat zal je je rot voelen. Wanneer krijg je de uitslag van de test? Ook morgen? Ik blijf toch voor je duimen.

18. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wou net je vraag gaan beantwoorden, maar zie net je andere berichtje. Wat enorm rot zeg:(.

Ik hoop dat er stiekem nog een inimini kansje in zit dat het goed zit. En sowieso niet jezelf de schuld geven hoor! Ik heb laatst ook per ongeluk wat aquariumwater binnen gehad..

Sterkte!

19. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Je leest zoveel verschillende verhalen. Ik denk steeds dat ik volgende week ook slecht nieuws krijg. Ik had ook bloedverlies, maar dat was weinig, later kwam er bruin verlies en dat was echt veel. Ik heb op marktplaats alvast een positiejurkje gekocht, maar tegelijk denk ik dan: echt dom, straks zit ik ermee. Ik heb al een beetje geaccepteerd dat het niet goed zit terwijl ik dat niet weet. Ik weet natuurlijk niet hoeveel bloed je verloren bent. Mijn vk zei dat het erg kan zijn bij meer dan een maandverband. Het bruinverlies was meer dan dat, maar bij bruin maakt het sowieso niks uit zei ze. En toch lees je verhalen van vrouwen die elke dag rood bloed verloren en nu een kindje hebben. Maar 1 ding is zeker, zwanger zijn is echt geen genieten in de beginperiode. Heel veel sterkte morgen!

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.862
    19.271
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Sterkte morgen. Die onzekerheid is zo gruwelijk. Ik duim dat je goed nieuws krijgt!

Deel Deze Pagina