Vuil aquariumwater ingeslikt

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Susannelilian, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    #41 Susannelilian, 25 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2014
    @em3: kan om 15.00 uur bellen voor de uitslag, maar verwacht er niks van hoor. Wel gaf de CB test vanmorgen nog steeds 3+ weken aan, maar weet uit ervaring van de eerste zwangerschap dat dit niks zegt. Lief dat je toch blijft duimen! Bruin verlies is niet erg he, alleen rood en krampen is reden om je zorgen te maken. Dus dan duim ik nog voor jou! Jij bent al wel verder, dan kan je in ieder geval via een echo al met zekerheid zeggen of het wel of niet goed is. Bij mij was het ook niet veel en sindsdien niks meer, maar begint altijd zo. Net als ik weer hoop krijg, dan begint het... Wanneer heb jij precies de echo? Het is zeker niet genieten in het begin, maak me alleen maar zorgen!

@Buikje0: lief dat je toch nog voor me blijft duimen, hoop zo dat het helpt. Neem het mezelf ook niet kwalijk hoor, althans niet vanwege het aquariumwater, zal daar vast geen miskraam van krijgen. Maar het is wel mijn lichaam waar het dan nu al voor de 4de keer mis in gaat. :(

@tupp: dankje, laat het hier weten rond 15.00 uur.

@iedereen: als mn hcg 12 dagen geleden 249 was, dan moet het nu toch rond de 15936 zitten? Zou dan 6 keer verdubbeld moeten zijn... Maar lees bij andere zwangere vrouwen heel andere waarden, rond de 2000. Of geldt dat verdubbelen niet tot een week of 6?

2. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Zit helemaal te trillen, werd net gebeld door het ziekenhuis en mn hcg is 17117! Ik ben dus nog steeds zwanger! Dat is natuurlijk geen garantie op een kloppend hartje, maar we zijn dichterbij dan ooit! De eerste zwangerschap was het hcg steeds aan de lage kant en de laatste 2 kwam het niet eens tot een bloedtest. Duimen jullie heel hard voor me??? Vrijdag de echo en hopelijk krijgen we dan na 5 jaar eindelijk een kloppend hartje te zien! Probeer nu te genieten van dit ontzettend goede nieuws, maar merk aan mezelf dat ik het nog steeds niet durf te geloven, na zoveel jaren en 3 miskramen is het zo onwerkelijk!

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoi Susanne,

Ik heb afgelopen dagen meegelezen.
    Wat een super nieuws!!!!
    Ik duim heel hard voor je dat dit de eerste bevestiging was van een hele mooie zwangerschap verder.

Liefs LW

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hey meis, wat leuk om van jou te horen!

Ik hoop het ook heel erg! Hoe gaat het ondertussen met jou?

Nog es bijkletsen op Facebook? Voeg me maar weer toe als je dat leuk vindt.

Liefs Susanne

5. elmirah

elmirah Lid

24 mrt 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe kan dat gebeuren zeg ?

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Zie eerdere reacties.

7. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!!! Oh wat fijn! Goed nieuws! Wat spannend voor je zeg, moet zenuwslopend zijn.

Ik heb met 6.2 weken mijn eerste echo gehad. Die was goed. En volgende week woensdag heb ik mijn 2e echo, maar ik ben ook nu al zenuwachtig. Want soms heb ik wel symptomen en soms niet. Ik ben bijv. niet misselijk en dat baart me dan zorgen.

Ik hoop zo dat je bij de echo het hartje zult zien. Ik blijf voor je duimen! Ik denk echt dat het wel goed komt bij je. Nu iets minder tobben (hoor wie het zegt).

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    De komende 3 dagen worden inderdaad super zenuwslopend!

Fijn dat je eerste echo goed was, hopelijk de tweede ook! Kwaaltjes komen en gaan en hoeven er niet altijd te zijn, maar snap je heel goed. Mijn buik zit nu echt ontzettend in de weg en ben erg moe, maar als het goed blijkt te zitten, dan hoor je mij echt niet (meer) klagen!

Dat je niet moet tobben kan je altijd makkelijker tegen een ander dan tegen jezelf zeggen hè. :D Hoop zo dat het goed komt, we zijn nog nooit zo dichtbij geweest...

9. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook echt voor je dat het goed komt. Die dagen gaan heel lang duren.... Voor de eerste echo leken de dagen wel 48 uur te hebben ipv 24 en ik kon nergens anders aan denken. En ik dacht dat we heeeel lang in de wachtkamer hadden gezeten, maar dat was ook niet zo lang. Het komt vast goed. Echt!

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Morgen werken, echt helemaal geen zin in! De moeder doet echt zo stom, ze werkt me tegen en doet heel flauw en kinderachtig (doet overal moeilijk over, terwijl ze gewoon thuis is omdat ze een maandje geleden bevallen is van hun derde kindje en lichamelijk alweer helemaal is hersteld). Maar ben al op zoek naar een ander gezin, hopelijk gaat het gezin door waar ik gisteravond op gesprek geweest ben! Is ook nog meer dagen (3 tegen 1), maar ben heel blij dat ik bij dit gezin maar 1 dag in de week hoef! Hopelijk hoef ik dan over een week of 6 alleen maar te vertellen dat ik zwanger ben, is misschien niet helemaal netjes, maar is nu allemaal nog veel te onzeker en wil eindelijk wel eens ergens aangenomen worden! Ben tot nu toe steeds eerlijk geweest en ben al een paar keer afgewezen, denk toch daardoor. Moet me dan nog wel aan mijn dieet, maar dat kan losstaan van het zwanger worden/zijn en de utrogestan hoeft dan waarschijnlijk niet meer of in ieder geval niet zo lang meer (begin op z'n vroegst per 1 mei bij dat gezin), dus hoop het te kunnen verzwijgen totdat ik de baan heb!

11. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh, wat vervelend zeg. De situatie is al vervelend en dan werkt iemand je nog tegen ook. Grrrr. Ik zit nu in de ziektewet en wacht op keuring vd verzekeringsarts. Ik wil liever vandaag dan over een maand horen dat ik moet gaan solliciteren want als je het eenmaal ziet denk ik dat ik nergens meer word aangenomen. Dan heb ik echt een probleem.

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ja, baal er ook ontzettend van! Als het niet mn enige inkomen was, dan was ik er al lang weg geweest.

Vervelend dat jij in de ziektewet zit, wil je zeggen waarom? Ga voor je duimen dat je snel weer aan de slag kan!

13. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb een hernia... Opgelopen toen ik in een schoenenwinkel werkte.

Verder heb ik heel slecht nieuws, vanochtend heb ik een echo gehad omdat ik me zo zorgen maakte en het hartje is gestopt met 7 weken en 6 dagen.... Ben er best wel stuk van.

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ach nee meis, wat vreselijk nieuws! Snap dat je er stuk van bent, is ook echt heel zwaar! Geef jezelf dit te verwerken en een plekje te geven. Is het je eerste miskraam? Heel veel sterkte!

15. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nee, mijn tweede, maar de vorige is 10 jaar geleden. Die verliep heel traumatisch waardoor ik niet meer zwanger wilde worden. Door de pil heen kwam dan toch ineens de verassing. Maar helaas.... Ik heb nu wel betere ervaringen met de vk en ik ben nu ook veel minder ver. Nu is het wachten tot het komt. Zoals de vk zei, we weten nu wel dat we zwanger kunnen worden, maar toch. Ik ga het laten bezinken en daarna zien we wel weer verder.

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Jeetje zeg, als je er over wilt praten dan mag je me altijd een pb sturen! En dan nu door de pil heen, heel bijzonder. Vreselijk dat het dan weer niet zo mag zijn! Is zo'n dooddoener hè dat het wel kan, wat heb je daaraan als het steeds misgaat. Hoe ver was je bij de eerste? Ik heb 5 vroege miskramen gehad, ook heel traumatisch en maakt me nu ook weer heel bang dat we vrijdag geen hartje gaan zien... Nogmaals heel veel sterkte en hopelijk komt er toch nog een keer dat het wel blijft zitten!

17. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bij de eerste 5 maanden... Maar het vruchtje was bij de 3 maandenecho al niet goed. Ik was 18 en heb nergens aan de bel getrokken. Ik ben bijna overleden door het bloedverlies destijds. Ik had uren constante weeën en bloedde zo erg, maar dacht dat het vanzelf wel over zou gaan. Ik ben toen opgenomen geweest vanaf de spoedeisende hulp en gecureteerd terwijl ik aan hartbewaking lag. Nu is het veel minder ver en ik zou eerder aan de bel trekken. Toen heb ik nooit een vk gesproken na de echo... Heel slordig! Ik ben nu toch minder bang en ik sluit een volgende zwangerschap niet uit. Maar ik had het nu liever gewoon in 1x goed gehad. Pffff.

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Wat een heftig verhaal zeg en wat was je toen nog jong! Wel erg slecht dat je niet meer/betere begeleiding hebt gehad, schandalig! Tsja, miskramen wil niemand, weet ook niet of ik het trek als het hier voor de vierde keer misgaat... Maar helaas kunnen we niks doen om het te voorkomen...

19. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heb even je berichten gelezen, je hcg is wauwie. Hopelijk krijg je een mooie echo vrijdag.

Kleine opstekertje, ik kwam er met 14 weken achter zwanger te zijn...dacht dat ik gewoon ongesteld was geweest....dus echt steeds een paar dagen bloedverlies en tussendoor ook bloedverlies....
    Weet helaas ook wat een miskraam is, heb dat twee keer meegemakt, over een derde twijfel ik.... ( dacht ongesteld te zijn,maar had zeer hevige pijnen en stolsels)

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Wou dat dit een garantie was op een kloppend hartje, maar helaas is dat dus niet zo. :( Zie best op tegen de echo, ben zo bang voor de zoveelste teleurstelling. Maar hoop natuurlijk op een reden om er wat meer vertrouwen in te krijgen, gelukkig is het bijna vrijdag!

Dat is bijzonder zeg! Je bent nu weer zwanger en je bent bang dat je weer een miskraam gaat krijgen/hebt gehad? Hevige pijnen en stolsels klinkt inderdaad niet goed :(, maar hopelijk is het toch iets anders! Wanneer heb je weer een echo? Ga heel hard voor je duimen!

Deel Deze Pagina