Vuil aquariumwater ingeslikt

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Susannelilian, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Nog even een vraag: mijn ticker op Lilypie geeft aan dat ik 7 weken zwanger ben, maar ben pas 6 weken zwanger. Hoe kan dit en is hier wat aan te doen?

2. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hey meiden, hoe gaat het met jullie? Hier weer iets waar ik me zorgen over maak.Mn oudste oppaskindje duwde ineens zonder aanleiding met 2 handen vol in mn buik. Schrok me kapot en ben er best boos op dr geworden. Wat denkjen jullie? Kan dit het hartje laten stoppen en/of een miskraam veroorzaken? Ben nu nog nerveuzer voor morgen en als het niet goed is dan zal ik me denk ik altijd boven afvragen of dat daardoor komt... Sorry als jullie vinden dat ik overdrijf, maar heb al zoveel meegemaakt op dit gebied dat ik nu super onzeker ben...

3. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij moet dat wel kunnen. Ik denk eigenlijk dat als het goed zit het heel veel kan hebben. Je mag nl ook blijven paardrijden in het begin en dan hups je ook heen en weer met je buik. Ik hoop echt voor je dat morgen alles goed is. Hoelaat ga je?

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik hoop het maar, heb alweer het gevoel dat mn borsten minder gevoelig zijn dan gister... We hebben de afspraak om 12.10 uur, worden erg spannende uurtjes vanaf het wakker worden tot aan de echo!

Hoe voel jij je nu? Is het trouwens niet beter om je banner weg te halen? Lijkt me erg confronterend nu...

5. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Het gaat wel, ik zit er echt op te wachten. Ik heb krampen en hoop zo dat het snel doorzet. Ik ben nog een beetje in een roes, vandaar de banner. En ik wilde niet meer op het forum komen. Eigenlijk alleen even om te zien hoe het met jou gaat. Ik hoop echt dat jij morgen goed nieuws krijgt!

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Snap ik helemaal meis, het is ook zoooooooooooooo ongelooflijk moeilijk! Snap het als je niet meer op het forum wil komen, hoef je echt niet alleen voor mij te doen hoor. Maar vind het wel heel erg lief! Ik hoop ook heel erg dat wij morgen wel goed nieuws krijgen, maar ben zo bang.... De kwaaltjes nemen voor mn gevoel alweer af, was de andere zwangerschappen ook zo. Pfffff, wat is die mmm toch ontzettend zwaar!

7. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Tja, het is eigenlijk niet te doen. Voel me een klein beetje opgelucht omdat ik eindelijk geen angst meer heb want nu weet ik het. Maar tegen mijn verwachting in ga ik denk niet meer met de pil beginnen. Had nooit gedacht dat ik dat zou doen, maar het zwanger zijn heeft toch echt iets losgemaakt. Hopelijk gaat het volgende keer wel goed en maak ik me niet zo ontzettend zorgen.
    Gelukkig hoef je nu niet zo heel lang meer in de zorgen te zitten en krijg je morgen hopelijk goed bericht. Volgens mij is de kans op een mk na een kloppend hartje best wel klein toch? En anders 'moest het zo zijn' zoals ze zo leuk zeggen. Alsof je het dan ineens los kan laten... Alles wat je hierover kan zeggen zijn clichés en dooddoeners. Ik duim voor je.

8. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat dat gebeurd. Volgens mij zit het kindje nog redelijk achter het schaambot? Hier ook per ongeluk een trap van mijn zoontje in mn buik gehad in bed.

Morgen een echo zie ik? Succes!

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Weet wat je bedoeld, de onzekerheid is erger dan zeker weten dat het niet goed zit. Er zijn inderdaad heel veel vrouwen die 1 of 2 miskramen gehad hebben en daarna een gezond kindje krijgen, er is dus echt nog hoop voor je! Een dag voelt nog best lang als je in onzekerheid zit, hopelijk wil vandaag een beetje om gaan en slaap ik komende nacht een beetje goed. Wordt echt zenuwslopend, heb nu al klamme handjes haha. Maar dat is denk ik meer omdat de moeder van mn vervelende gezin elk moment kan bellen omdat ze wat wilde bespreken. Denk eigenlijk dat ze gaat opzeggen, nou zou er niet rouwig om zijn! Die moeder is echt onmogelijk, ze doet overal moeilijk over en komt me nergens in tegemoet, zelfs nu niet. Ze zeggen inderdaad dat het niet zo vaak meer misgaat na een goede echo, maar hoor het toch vaak genoeg om me heen... :( Ja, die dooddoeners hoor ik ook zo vaak, die mensen weten duidelijk niet waar ze het over hebben. Jij heel veel sterkte en laat je morgen weten hoe de echo was.

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Oké, denk dan toch dat een trap harder aan komt dan een stomp. Fijn dat bij jou alles goed is!

Ja morgen een echo, echt super spannend! Ben zo bang voor weer een teleurstelling...

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heb er geen goed gevoel over (krijg ook ineens weer hooikoorts klachten en mn borsten lijken minder gevoelig), maar zijn misschien ook wel gewoon de zenuwen. Nog 2 uurtjes... Vanmorgen kregen we ook nog een leuk cadeautje van onze ene kat, die had in de woonkamer geplast en gepoept (moeten urine van haar afnemen voor onderzoek en als we overdag haar opsluiten met de bak, dan vertikt ze het en toen kregen we het advies om haar dan 's nachts zonder bak op te sluiten en dan 's ochtends de bak neer te zetten, zie hier het resultaat), zucht... Hopelijk is het geen voorbode voor vanmiddag!

12. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Succes straks! X

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje! Poste net voor jou een bericht, grappig. :)

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het hartje klopte en hoe! De gyn durfde te zeggen dat de kans dat het goed blijft gaan 90% is bij zo'n goede start, zijn zo opgelucht! Volgende week vrijdag weer een echo. Het dringt nog niet helemaal door, maar dat komt vast nog wel!

15. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh, wat fantastisch nieuws! Super!!! Nu lekker relaxen.

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje, zeker in jouw situatie! Zal proberen te relaxen en genieten, hopelijk komt het inderdaad goed nu!

17. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed nieuws meid! Dikke knuffel en geniet er lekker van.

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Fleetwood: dankje meid, gaan we zeker doen!

19. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Dacht; effe lezen hoe t vrijdag s gegaan, het hartje klopt, super meid!
    Hopelijk mag je een mooie zwangerschap meemaken!

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dat laatste hopen we van harte, maar is natuurlijk geen garantie. Vrijdag hebben we weer een echo, hopen zo dat het hartje dan nog steeds klopt! Tot aan de 12 weken blijft het spannend, daarna kan ik hopelijk wat meer ontspannen.

Deel Deze Pagina