wie heeft ervaring met terugsturen van kleding van Wehkamp?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Wie heeft ervaring met het bestellen van meerdere kledingstukken bij de Wehkamp, om vervolgens 1 of 2 kledingstukken terug te laten sturen?
    Ik heb in het verleden wel aankopen via Wehkamp gedaan, ook wel meerdere dingen tegelijk. Maar die rekende ik dan met de betaaltelefoon in één keer af.
    Nu wil ik graag positiekleren bestellen, maar dat moet ik thuis toch echt eerst passen en ik ga er vanuit dat niet alles past/goed zit.
    Dus hoe zit het dan met het betalen van de kleding die je wel houdt en met de kleding die je terug wilt sturen? En dat terugsturen kost dat geld? Ik kan wel op hun site vinden dat als je alles terugstuurt het kosteloos is, maar hoe zit het dan met een gedeelte van de zending?

Groetjes,
    Hanna

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb wel een aantal keren kleding terug gestuurd. Het is idd kosteloos.. volgens mij had ik gebeld en toen vertelde ze mij wanneer ze het kwamen halen. Zending betaal je dan ook niet.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hoi. als je een gedeelte terustuurt betaal je uiteraard wel gewoon de verzendkosten. maar of je nu 1 of 10 dingen bestelt die blijft hetzelfde. als je iets terugstuurt wordt het verrekend en staat dat op je rekeningoverzicht. ik bestel hier vaak en is altijd netjes en goed geregeld

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Maar hoe wordt dat dan verrekend? Of moet je dan weer wachten op een nieuwe rekening die je later dus pas betaald?
    En moet je dan die eerste rekening die er bij zit, gewoon laten zitten?

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Gewoon ff zelf uitrekenen, de dingen die je niet houdt ervanaf trekken. Ik heb van de week ook wat dingen besteld, ik bestel altijd meerdere dingen en gaat altijd wel iets van terug. Die trek ik van het totaal af en maak dan het resterende bedrag over.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ik betaal nooit vooruit. als ik dingen heb besteld en terug heb gestuurd kijk ik op internet op mijn profiel van wehkamp het bedrag wat dus openstaat na verrekening, check mn rekeningoverzicht of dat klopt met wat ik besteld heb en geef dan een 1malige machtiging. alles moet binnen 2 weken betaald zijn dacht ik dus ik hang gewoon een papiertje op bij de pc van dan en dan wehkamp checken. ik betaal nooit iets vooruit

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zo kan het ook ja:)

8. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Oké, bedankt voor jullie reacties! Dan kan ik nu gaan Wehkamp-shoppen!!! :D

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik klik meestal aan: "betalen met acceptgiro".
    Dan krijg je het spul dus in huis en dan pas je eerst alles even. Mocht je iets niet passen dan stuur je dat dus terug, en betaal je alleen het geen wat je eventueel wel houd.

Ik had laatst dat niks goed zat, wat ik had besteld, en toen heb ik alles weer terug gestuurd. En ook geen verzendkosten betaald..

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Je hoeft geen verzendkosten van het retourneren te betalen hoor, alleen van de eerste zending naar jou toe dus.
    Ik betaal altijd pas als ik een nieuw rekeningoverzicht heb ontvangen. Zo weet ik zeker dat alles goed verwerkt is.

Dit doe ik omdat ik bij de Neckermann grote problemen heb gehad met retourneren. Moest 288 euro betalen terwijl ik alles geretourneerd had, maar is nooit bij hun gekomen.....
    Ik houd dus voortaan t bonnetje tot ik een nieuw overzicht gekregen heb via de post en dan betaal ik pas.
    Maar met de Wehkamp altijd goede ervaringen, bestel daar regelmatig dingen!

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

De verzendkosten blijven wel openstaan hoor ;) Daar krijg je uiteindelijk een aanmaning voor.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hmmm. maar als ik in mijn persoonlijke overzicht kijk op de site van wehkamp, dan zie ik geen openstaande bedragen staan hoor. En ik heb alweer maanden geleden gebruik gemaakt van acceptgiro en nooit een aanmaning gehad voor de verzendkosten.

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik kreeg hem ook pas heel laat, was het eigenlijk vergeten.. Maar misschien heb je geluk :)

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou ik heb ook nog nooit verzendkosten hoeven te betalen... Alleen die van de bestelling, niet van de retouren.. En ik heb denk ik een keer of 20 bij de Wehkamp besteld nu.

15. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Ik heb laatst ook iets teruggestuurd bij de Wehkamp. Geen probleem hoor! Via internet een afspraak gemaakt om het op te laten halen. Ging allemaal goed.

Shopze!

16. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Je kan het ook afgeven bij een DHL punt. Je krijgt dan ook een bewijs van retourneren mee. Ik trek het artikel ook altijd af van de totaalprijs en maak het dan zelf over. Gaat altijd goed. En als ik alles retourneer betaal ik ook geen verzendkosten van de bestelling. Ook nooit geen aanmaning voor gehad.

Deel Deze Pagina