Vuilniszak onder bedje bij slecht slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kleine vogel, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleine vogel

29 mei 2007
    36
    0
    0
    Hoi,

Onze dochter slaapt de laatste tijd slecht. Bij de oppas en kinderopvang hebben ze geen problemen en slaapt ze heerlijk zonder snachts te huilen.
    Thuis dus wel, ze lijkt echt overstuur.

Nu vernam ik dat je een plastic zak onder het bedje moet leggen. Of sommige zeggen lood onder het bedje leggen. Haar bed staat misschien op een plek waar energiebanen ofzo lopen. Het schijnt echt te werken.
    (Dit komt uit de paranormale wereld)
    Maar blijkbaar mag je ook maar 1 opengeknipte vuiliszak onder het bed leggen. Zou je er meer op elkaar leggen, dat zou weer slecht zijn.

Wie heeft hier ervaring mee of tips? Graag jullie mening er ervaringen!

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Tja, ik geloof niet zo in die occulte dingen, maar er was hier al eerder iemand die met lood in de weer ging.

Zelf zou ik zeggen, kijk eens naar het bedje. Ligt ze er misschien niet lekker meer in, staat het misschien op de tocht, of zijn er omgevingsgeluiden die storen? Heb je misschien een luchtverfrisser in de buurt?

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Misschien heeft ze het te koud of te warm. En anders zou je ook nog kunnen proberen om het bedje op een andere plek in de kamer te zetten. Ik heb verder geen ervaring met vuilniszakken onder het bedje.

4. sim

sim Niet meer actief

ik ben in een fase (na bijna een jaar nog geen nacht te hebben doorgeslapen, mits hij bij ons in bed ligt) dat ik alles wel wil proberen, dus vannacht leg ik een vuiliszak onder zijn bed ;)

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

tja ik ben dus wel heel bijgelovig in die dingen en ik zou inderdaad de dingen die geen kwaad kunnen toch eens uitproberen niet geschoten is altijd mis lijkt me

ikzelf heb er nooit problemen mee gehad met slapengaan (nog niet :) )

dus ik zou zeggen probeer het eens

succes en groetjes nathalie ;)

6. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    je zou ook een keer het bedje kunnen verzetten, en kijk eens op www. vredeslijn.nl hebben wij ook ggedaan en iemand laten komen en onze zoon slaapt stukken beter. succes ermee

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    heb heir nog nooit van gehoord!
    maar aangezien hier ok al maanden slapeloze nachten zijn
    ga ik het zeker proberen!
    dus kom maar op hoe moet ikhet doen?
    open knippen of niet?
    en hoe leg ikhem dan neer?

8. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    hier hielp het toen we het bedje een kwartslag draaiden...........

gr. en suc6 met de vuilniszakken.....

wup

9. sim

sim Niet meer actief

ieuw nou ik heb m eronder gelegd, en een kwartier later heb ik m op bed gelegd en stinken (had wel een nieuwe gepakt overigens haha :) ) maar een penetrante plasticlucht, wacht wel even tot ik nieuwe heb, heb nu het goedkoopste van het goedkoopste, volgende week met de boodschappen neem ik even andere mee, kan ik ondertussen even afwachten hoe het bij jullie werkt hihi

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame werd snachts ook steeds wakker 3 maand lang
    toen hebben we het bedje verplaatst
    na een week hebben we haar eruit gehaald en op der kamer gebleven lag ze bij me met een bigsmile
    en zo gauw ik boven der bedje kwambegon ze weer te huilen heb der anderhalf uur (wel erg moeilijk hoor)laten huilen en vanaf toen ging het steeds beter en nu slaapt ze door

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb ook wel is gehoord dat je 3 bolletjes knoflook in het kamertje moet hangen, dat schijnt de negatieve energie te verdrijven

12. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

he bah vind dit wel een beetje ""eng" idee

ze is nu erg verkouden en hierdoor slaapt ze op het moment erg slecht
    maar ik heb haar bedje ook 1 keer verplaatst met oog op meer ruimte in haaar slaap kamer ben nu aanhet twijfelen of het echt zou helpen als ik hem weer terug zet
    maardenk dat ik dat zometeen maar gewoon probeer
    en een vuilniszak eronder,.....baat het nit het kanneem ik aan ook geeen kwaad?
    want ben kwa paranprmaal erg gelovig.....

13. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Je kan de energie velden ook weg halen door een salie brander neer te zetten. De brander en de salie olie kan je kopen bij een kruiden winkel.

14. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je er bang voor bent en er in gelooft dan kunnen alle occulte krachten (d.w.z. alles wat niet in Jezus' naam gebeurt) schade toerichten.

15. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je kunt ook proberen het samenslapen gemakkelijker te maken, en dat langzaamaan af te bouwen. Bijvoorbeeld door eerst het bedje naast jouw bed te zetten, liefst met een zijkant eruit, zodat je lichamelijk contact houdt, en dan langzaamaan toe te werken naar apart slapen.

16. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    verklaar u nader

17. sim

sim Niet meer actief

nou hij slaapt eigenlijk al elke nacht bij ons, je slaapt dan erg licht omdat je natuurlijk oplet. ik kan de zijkant van het bedje er niet uithalen, maar heb al vanalles geprobeerd, geloof me..

18. kleine vogel

29 mei 2007
    36
    0
    0
    Weer niet of het even moet wennen maar vanacht was het als vanouds. Huilen dus. Maar ik wacht geduldig af. Ben as nacht benieuwd. ;)

Groetjes!

19. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Nadat wij Sven zn bedje hebben verplaatst en hij met zn hoofd naar het zuiden slaapt, slaapt hij elke nacht door...
    Hadden gehoord dat dat zou helpen.
    Zal ook maar zo toeval kunnen zijn, maar we laten zn bed nu staan waar hij staat :D

Groetjes Doris

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm enige wat ik niet snap is waarom 1 vuilniszak goed zou zijn.. maar meer slecht

i mean.. zou er dan ook verschil zijn tussen dikke en dunne vuilniszakken
    als wij goedkope zakken kopen.. zijn die hooguit half zo dik als de wat duurdere....

en als het er om gaat dat het plastic is.. dan kun je misschien ook wel gewoon een boodschappentas gebruiken...

maar ik heb eignelijk nooit gehoord van iemand die plastic gebruikte om energiebanen te "verleggen"

het lijkt me dan simpeler om inderdaad het bedje te verschuiven.

en idd.. baat het niet dan schaad het niet
    en kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon alles probeert
    dat hebben wij met het huilen hier ook.. als het werkt is het goed :)
    willekeurig wat het is...

Deel Deze Pagina