toen onze dochter net geboren was had ik het bedeje schuin in de kamer staan toen ze volgend mij 6 of 7 maand was heb ik haar bed recht gezet tegen de muur ivb met meer ruimte in de slaapkamer heb haar bedje gister weer schuin gezet zoals hij stond gevolg was dat ze vanacht helemaal geen kant meer op wou ze eindigde bij ons op de slaapkamer in haar stoeltje en wiegen maar...... nu is ze ook heel verkouden dus laat haar bedje eerst zo staan doe er zometeen en vuilniszak onder en als dat niet werkt probeer ik het ook door het bedje zo neer te zetten dat ze met haar hoof naar het zuiden slaapt... maar hoe bepaal je je dan precie swaar het zuiden is misschien ee ndomme vraag..? maar iwl het wel goed doen.... ( hahaha moet inwendig enorm lachen wat een mens al niet doet als een kind niet doorslaapt he haha...)
ook ik begrijp dit niet helemaal? weet niet of het op mij slaat maar bang ben ik niet hoor! vind alleen dat knoflook idee een beetje engig omdat ik dan denk aan films met vampieren enzo.......
heb er nou een vuilniszak onder gelegd ben benieuwd wat ik jullienog even zegen wou is dat ik bij omaweetraad.com las dat het middel malatonine echtmoet helpen tegen doorslapen en het moeilijk in slaap komen het is een homopathis middel en kan geen kwaad het is ook geen slaapmiddel of verslavend
Enige werking die ik kan bedenken is dat uit 'verse' vuilniszakken, net uit de verpakking, nog veel dampen van oplosmiddelen komen, die een verdovende werking kunnen hebben. Maar erg gezond lijkt me dat niet voor een baby.
dat was eigenlijk het eerste waar ik aan dacht! Als ik ruik ( heb net ook weer even geroken ) komt er een soort geur naar boven?! Nou weet ik niet of dat er wat mee te maken heeft.
ik vond het ook enorm stinken, daarom heb ik m weer weggehaald, dacht al dat het aan de prijs van de zakken lag, zijn hele kamer rook ernaar
Daar ging wat fout Wou dus als antwoord geven dat in vuilniszakken lood zit en dat verlegt de energiebanen ... tenminste zo heb ik gehoord ..
Soms kan het ook zijn dat je de babykamer boven de keuken hebt en dan boven de magnetron dat ze last hebben van die energie. maar ik geloof het meeste in de drie r'en rust, regelmaat, reinheid een uitgerust kindje slaapt s'nachts het best.
Dat zijn de oplosmiddelen die het plastic soepel houden. Niet te veel snuiven, ze zijn uitermate kankerverwekkend. Overigens bevatten vuilniszakken absoluut GEEN lood! Dan zouden ze namelijk bij het chemisch afval moeten, omdat er dan bij verbranding zware metalen vrijkomen. Het gebruik van lood in huishoudelijke producten is al heel erg lang verboden. Lood is zo giftig dat je het liever niet in huis moet nemen, want het is een metaal met een vrij laag smeltpunt. Bij kamertemperaturen geeft het al looddampen af, en juist ingeademd lood is funest voor de ontwikkeling van de hersenen van je kinderen. Niet voor niets mag er ook geen lood meer in benzine zitten!
Nou.... ik hou het voor gezien met de vuilniszak, het zal wel een sprong zijn of ze staat in de 'groeistand' want ze eet ook geweldig goed. Ik pas er dus voor, flauwekul wat mij betreft. Succes dames.