Vuilniszakken voor thuisbevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Druif, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

op het lijstje voor de thuisbevalling zie ik staan dat je vuilniszakken klaar moet hebben liggen. Eh ... toch niet een hele rol neem ik aan> :)
    Hoeveel is genoeg?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gebruik je ze dan nooit? :confused: Naja ze kosten ook geen fortuin ofzo hoor.. :)

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ik moest er 4 hebben. heb een rol gekocht en er 4 bij mijn kraampakket gestopt

4. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    @Patroeschka,

nee natuurlijk gaat het niet om de kosten :)
    Ik dacht gewoon: zal ik er een paar van de rol afscheuren of moet er perse een nieuw voorraadje komen. Vooral praktisch gedacht dus en nieuwsgierig.

@Amber, dan zal ik daar ookmaar ongeveer vanuit gaan.

5. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Wij hebben er meestal aan 2 genoeg hoor, ligt ook een beetje aan de voorkeur van de verloskundige.
    Één vuilniszak voor het afval (denk aan handschoenen, vuile matjes & verbanden, gaasjes etc.) en één vuilniszak voor de vuile was.

6. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Op mijn lijstje van de kraamzorg stond ook dat ik er twee moest hebben, alsook twee emmers.
    Ik doe ze ook bij mijn kraampakket; hoef ik er niet meer aan te denken ;)

7. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Mijn kraamzorg zei: 1 voor de placenta weg te gooien en 1 voor al het andere afval. Dus 2 stuks. Heb er voor de zekerheid maar 3, je weet maar nooit...... O ja, de was gaat direct in de machine, dus hoeft niet in een vuilniszak hier. Maar dat zou dus ook inderdaad nog kunnen.

8. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Ik heb gewoon een hele rol klaargelegd, kunnen ze zelf pakken wat ze nodig hebben :D

Deel Deze Pagina