Hoi, op het lijstje voor de thuisbevalling zie ik staan dat je vuilniszakken klaar moet hebben liggen. Eh ... toch niet een hele rol neem ik aan> Hoeveel is genoeg?
@Patroeschka, nee natuurlijk gaat het niet om de kosten Ik dacht gewoon: zal ik er een paar van de rol afscheuren of moet er perse een nieuw voorraadje komen. Vooral praktisch gedacht dus en nieuwsgierig. @Amber, dan zal ik daar ookmaar ongeveer vanuit gaan.
Wij hebben er meestal aan 2 genoeg hoor, ligt ook een beetje aan de voorkeur van de verloskundige. Één vuilniszak voor het afval (denk aan handschoenen, vuile matjes & verbanden, gaasjes etc.) en één vuilniszak voor de vuile was.
Op mijn lijstje van de kraamzorg stond ook dat ik er twee moest hebben, alsook twee emmers. Ik doe ze ook bij mijn kraampakket; hoef ik er niet meer aan te denken
Mijn kraamzorg zei: 1 voor de placenta weg te gooien en 1 voor al het andere afval. Dus 2 stuks. Heb er voor de zekerheid maar 3, je weet maar nooit...... O ja, de was gaat direct in de machine, dus hoeft niet in een vuilniszak hier. Maar dat zou dus ook inderdaad nog kunnen.