Hallo Meiden! Een vriendin van mij heeft een Noosa armband, helemaal leuk maar twijfel zo! Wil ik een dubbele of enkele? en wat voor chunks moeten er dan op? Ik heb een smalle pols, is een dubbele dan niet wat "to much"? Ben je er niet gauw op uit gekeken? Vroeg me af of jullie er een hebben, met welke chunks? leuke combi's bij elkaar? foto misschien bedankt alvast!
Vind ze wat op een halsband lijken Ik vind ze wel leuk voor onze hond. ( ook voor mensen leuk hoor) Ik zou niet meer dan 4 chunks doen. Witte band met blauw vind ik wel mooi
Ik heb een enkele en ben er zeker nog niet op uit gekeken! Heb witte, bruine en roze chunks. Super leuk!
Ik vind ze super! Heb een wit leren en 1 koeienhuid (wit met bruin). Heb verschillende chunks en heb vaak 2 zilveren/grijze chunks samen met een gekleurde chunk. Heb nu in totaal een stuk of 10 chunks dus kan leuk afwisselen
Ooo die vind ik ook zo leuk...toevallig dat ik dat van de week nog vertelde tegen mijn man.... maar nooit geweten dat het een merk armband was Ik zou voor een dubbele gaan ...
Ik denk via de site, ik heb die gekregen na het overlijden van ons zoontje . Mijn nichtje heeft die laten maken.
Bedankt voor jullie reacties! Vandaag op de beurs er 1 gepast, ze hadden helaas de kleur niet die ik graag zou willen... donker bruin. Hebben jullie foto's van jullie chunks combi's?
ik heb er bijna 2 ( morgen komt de 2 e ) een antiek black en een nude wit. vind ze geweldig heb nu 6 chunks en een met foto van me moeder ( als pas overleden en kan hem nog niet erop doen is te pijnlijk maar super mooie chunk via mp laten maken....) kan hem nu alleen helaas niet aan heb nl net tatoo laten zetten op me beide polsen...