vulling honden zitzak

Discussie in 'De lounge' gestart door ladylupos, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    Ik werd werkelijk helemaal gek van de vulling van de zitzak van mijn hond.
    Die piepschuim balletjes!!!
    Na zeker 3 maanden waren ze allemaal zo goed als plat en kon ik weer nieuwe zakken halen bij de gamma.
    En die krengen zijn me duur!!
    En het leeghalen van de binnenzak van al die piepschuim balletjes!!
    Wat een ellende, maar ik heb denk ik een oplossing gevonden.
    Mijn baby slaapt amper s'nachts dus ik zit veel op internet te neuzen
    en toen kwam ik een advertentie tegen op marktplaats.
    Het zijn rubberen, tja hoe zal ik het zeggen, halve dopjes?!
    En er stond bij de advertentie dat ze niet plat worden zoals de piepschuim balletjes en dat ze vieze geurtjes tegen gaan, omdat ze geen vocht enzo absorberen.
    Anyway ik heb ze besteld en gewoon geprobeerd, want ze zijn in vergelijking goedkoper dan die piepschuim balletjes.
    Nou ik kan jullie vertellen dat ik er reuze gelukkig mee ben.
    Ze zitten er nu al bijna een maand in de zitzak van mijn vrij grote en zware hond (40kg) en ze zijn nog net zo intact als toen ik ze kocht.
    Ze ruiken inderdaad niet naar natte hond (van regen enz.).
    Echt een aanrader voor de mensen die net zoals ik voor een goedkopere en schonere oplossing zoeken.

2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ooooh dit klinkt heel interessant! Waar heb je ze besteld? Mijn zakken gaan altijd kapot en dan ligt het huis vol met dit rot witte balletjes! grrr weer extra stofzuig werk!

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier 2x zo'n zak gehad. Wat een ellende als ze die kapot scheuren zeg:)
    Hier ligt nu gewoon een ledikantmatrasje met waterdichte sloop. Elke week in de was. Werkt super..

4. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    ja dat is natuurlijk ook wel een oplossing.
    Maar mijn hond is veels te groot voor een ledikantmatras dus ik moest echt een andere oplossing zoeken.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik had voor mijn hond een 1 persoonsdekbed en daar deed ik elke week een schone hoes omheen, keer dubbelvouwen, hij sleepte er altijd mee en sprong erop etc, niet kapot te krijgen, hygienisch doordat ik het kon wassen, vond ik altijd het prettigst

6. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Heb je een link naar de website of advertentie?
    Ik ben wel benieuwd namelijk.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Wat voor hond heb je dan??
    Hier een grote duitse herder van 40 kg. Hij kan nog prima languit op het matras liggen.

8. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    Ik heb ook een duitse herder (behoorlijk aan de maat ;)) maar die past er alleen op als die zich oprolt :D.

9. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier hebben we een grote hond van 60 kilo en hadden we ook steeds dat probleem, steeds nieuwe dure kussens kopen! Nu hebben we al we twee jaar een kindermatrasje van ikea van ik geloof rond de 25 euro. Ik heb een leuk stofje gekocht en er omheen genaait en gooi die gewoon iedere week in de was en het werkt super! Wil nooit geen kussen weer hebben. Het matras blijft ook super in 'model' en word niet plat. Onze hond vind het heerlijk!

Deel Deze Pagina