Vulling in melkkiezen

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by sm1, Oct 13, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sm1

sm1 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,889
    115
    63
    Zou wel kunnen maar ik laat het erbij zitten, ik wil niet dat ze in de problemen komt. Is een lastig verhaal maar het is onze vaste tandarts sinds jaren, heeft de kids zien opgroeien en bijna een soort van vriendin van mij. Als “favour” had zij georganiseerd dat in haar praktijk een externe anesthesist is gekomen, want normaal gesproken doet ze daar geen sedatie. Ik heb natuurlijk geen moment getwijfeld toen ze mij dit aanbood om op deze manier mijn dochter te kunnen behandelen, nooit gedacht dat er zo’n slecht resultaat zou zijn.:(.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Een vriendin behandeld toch niet zo?
    Ik snap echt niet dat je het erbij laat zitten.

sm1 likes this.
  3. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,886
    5,181
    113
    Home
    Nee joh helemaal prima als het bij een ander kind ook gebeurt...
    Wow

sm1 likes this.
  4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,222
    16,582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Jeetje maar is zij wel een gecertificeerde tandarts?
    Ik begrijp dit echt niet.
    Ik heb al nooit zoveel vertrouwen in tandartsen maar met dit soort verhalen ga ik helemaal twijfelen, je haalt je,papieren toch niet bij een pakje boter?
    Ik zou me kapot schamen als ik dit werk zou leveren bij een vriend of kennis.
    Ik vind het ook nogal wat dat ze er alsnog 500 euro voor durft te vragen.

sm1 likes this.
  5. sm1

sm1 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,889
    115
    63
    Ik begrijp je reactie. Ik probeer het uit te leggen.

Wij hebben een vriendschappelijke relatie door de jaren heen opgebouwd.
    Gewoon iets meer als gewoon onze tandarts.

Ik ben er zeker van dat zij mij dat zo aangeboden heeft om de sedatie bij haar te doen met de goede intentie was.
    Dat het daarna niet goed uitgepakt heeft is waar, en ze daarna ook niet direct open en eerlijk over is geweest dat klopt.

-Ik heb bij haar verhaal gehaald, toen ik nog heel boos was, ik kreeg excuses van haar, maar zij vond de behandeling wel geslaagd.
    -ik heb daarna een second opinion gehaald bij een andere tandarts.
    -ben daarmee weer bij haar langs geweest. Ze heeft excuses aangeboden en hoef de behandeling niet te betalen.

Hier (buitenland) zou ik als ik me niet vergis aangifte bij de politie moeten doen , dat wil ik echt niet .
    Ik moet dit afsluiten want voor mij (en dochter !)is dit een vervelende situatie geweest.

Het is zeker een gecertificeerde tandarts.
    Is bekend in de buurt en ook veel kinderen van school die bij haar in de praktijk komen. Wat ze normaal niet doet is sedatie in haar praktijk, denk ook niet dat ze dat ooit nog gaat doen.
    Voor mij is het natuurlijk einde verhaal bij haar met de tandarts bezoekjes.

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,884
    5,137
    113
    Maar dit weet je dus niet zeker... Daarom zou ik er dus wel iets mee doen. Je wilt toch niet dat dit nog een keer gebeurt bij iemand anders?

sm1 likes this.
  7. sm1

sm1 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,889
    115
    63
    Ja, kan maar het is niet zo dat ze het niet mag doen. Is toegestaan mits er een anesthesist bij de behandeling is. Dat was bij ons ook zo.

Ik heb nog even nagekeken hoe dat hier gaat als je ontevreden bent over een behandeling. Volgens internet:
    1)- haalt verhaal bij tandarts
    Probeert tot een oplossing te komen; kosteloos nieuw behandelen of schadenvergoeding bij letsel.

2)Geen oplossing? Aangifte en advocaat nemen.

Ik begrijp echt wat jullie bedoelen maar met advocaat en aangifte wil ik niet verder gaan.

8. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,468
    4,920
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik snap je wel (met een grote ‘maar’ hoor!).
    Ik kan me voorstellen dat jullie vriendin/tandarts zich verslikt heeft in haar goede bedoelingen om jullie sedatie aan te bieden. Dat het wellicht langer of niet zo soepel is verlopen als dat ze had gedacht en toen niet alles heeft kunnen doen. Ook niet goed heeft ingeschat wat het met lippen doet als je zo lang opengesperd moet liggen. Wat ik wel onbegrijpelijk vind is dat ze daar niet open over is geweest. Als tandarts weet je natuurlijk best dat je 1 kant helemaal overgeslagen hebt. Durfde ze dit, ook door de vriendschap, niet te vertellen en dacht ze wellicht dat ze dit ongezien bij een volgend consult kon fixen?
    Het bevestigt mijn gevoel wel dat je vriendschappelijke en zakelijke relaties gescheiden moet houden. Want als je vriend je aannemer je verbouwing verpest of niet netjes uitvoert, kun je bijna nooit net zo zakelijk handelen als bij een vreemde.
    Ik hoop voor je dochter dat de andere kant uiteindelijk toch, zonder al te groot trauma, netjes wordt geboord en gevuld!

sm1 likes this.

Share This Page